"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* "Моята фамилия, Джаксън" от Катрин Джаксън

31 ЮЛИ 2018 Г.НА БЛАГОДАТТА28


В продължение на векове бях в бременност
За да се оформя, имах колебание
От неизвестното, моето космическо зачеване
На тази земя е фантастично посрещане
И тогава тази предопределена август сутрин
Чрез теб се родих
Вие хранехте едно семе с любезна любов
Без да питате твърде много за това
По ваша собствена болка
Не небрежност от всякакъв риск или опасност
Решил си за този самотен непознат

Rainbows, облаци, тъмно синьо небе
Летящи блещукащи птици горе
Моето всичко, което сте създали от фрагментите
Прости ми душата от елементите
Скъпа моя майка, ти ми даде живот
Благодарение на вас, без притеснения,
Няма конфликт
Ти ми даде радост и място да остана
Гледай ме с мен
Безусловна любов
И ако някога променя този свят
Това е благодарение на чувствата, които ми обяснихте
Вашето състрадание е толкова сладко и скъпо
Мога да усетя възвишените ви чувства
Чувствам твоята най-малка мисъл
Прекрасната магия
От всичките ти любовни жестове
И сега, когато съм дошъл толкова далеч
Срещна всеки цар и султан
Непоколебим във всеки цвят и вярвам

От всички страсти, от всяка алчност
Връщам се в онази звездна нощ
Без страх от сила или сила
Научи ме
Как да се държим и да се бием
За всяка една причина или погрешно
За всеки ден на обезсърчение
Ще ценя онова, което си изковал
Всяка ми целувка никога няма да бъде забравена
Никога няма да забравя сладките ти думи
Няма значение къде съм
Винаги сте в сърцето ми, скъпа моя майка.
MJ

Знаете ли тези листенца от някои цветя, които са толкова меки на допир, че те приличат на кадифе? Е, майка ми - това е като един от тези цветя. Тя е толкова сладка, любяща и красива.
Rebbie

Тя ни даде толкова много любов, която ни дълбоко повлия. Ние сме прости, спокойни, спокойни като вас.
Джърмейн

Нашата майка - е повече от майка за нас. Тя е и наша приятелка.
Джаки

Понякога гледам на майка ми и плача, само защото ме изпълва с радост и гордост, че съм дъщеря й. Никога няма да разберем невероятната жена, която е.
Джанет

Каквото и да реша да направя с живота си, майка ми знае, че ще успея и тя ми казва. Понякога детето трябва да чуе това.
В света няма човек като майка ми. Всички, които я познават, от моята възраст или повече, в крайна сметка ме наричат ​​майка ми, защото има златно сърце.
Марлон

Вярвам, че Бог е първото място в живота на майка ми, той му даде сили да преодолее трудностите. Тя ни държеше заедно. Това е поддържащата колона.
Тито
***
ПРОЛОГА - ЛАТОЯ
В едно семейство винаги има някой малко странно. И аз съм един от тези хора.
- Латоя Джаксън - 1985 г.

***
LaToya гол на "Playboy"?
Паникьосах, когато чух този глас. Да, дъщеря ми винаги е била малко "различен от братята и сестрите си, беше най-скромен от моите деца, не само от гледна точка на навици, но по начина, по който се обличат, - тя е толкова традиционен, че след като скъса с приятелка на нейната, защото беше започнала да носи блузи с ниски разряди и провокативни поли. - Тя изглежда като грозна проститутка - каза Лаоя, - вече не искам да има нищо общо с това!
Но колкото повече си мислех за историята на "Playboy", толкова повече се страхувах, че е вярно. Също така, защото LaToya видях в началото на 1989 г., не беше LaToya знаех.

Не мога да си спомня, но си спомням представянето й в "Тръмп Плаза" в Атлантик Сити, когато тя се появи в чувствен танц под очите на всички присъстващи. "Джаки каза, че трябва да променя имиджа си, ако искам да бъда успешен в шоуто", ми каза LaToya, когато я попитах за поведението й.

"Джак" беше Джак Гордън, неговият мениджър, много опитен човек в маневриране на хора. Неговата трансформация започва, когато той влезе в живота си с предложение да участва в музикално видео. Латоя, по онова време беше голям мамон и остана малко от дома.
- Лаоя, прекарваш твърде много време вкъщи - казах й аз. - Трябва да излезеш повече.
- Не ми пука да излизам, мамо - отвърна той. - Освен това вие сте най-добрият ми приятел.
Видеото на Гордън не се сбъдна, но остана на място, ухажвайки Латоя с цветя и подаръци.
РЕБИ: "Сестра ми винаги говореше за Джак, когато отидох да я посетя у дома. Вероятно искаше да се ожени за нея, тя отказала, но очевидно успя да привлече вниманието му еднакво.

Гордън се молеше на съпруга ми Джо - който беше управител на "Латоя" - да управлява съвместно собствения си бизнес, заявявайки, че има идеи как да започне музикалната си кариера. Той продължаваше да настоява, докато Джо не поиска от Латоя: - Това ли искате? - Да - каза тя и Джо се съгласи да сподели управлението с Гордън.

Следващото нещо, което знаех, беше, че Гордън иска да донесе дъщеря ми, домакиня, пътуваща по целия свят. Точно обратно от бизнес пътуване до Япония, той каза: "Ах, имам фотосесия в Австрия" и тя и Гордън отнесоха следващия полет от Лос Анджелис. Докато част от мен беше щастлива, защото излизаше навън и срещаше нови хора, обратът на новия му начин на живот беше толкова внезапен и драматичен, че ме остави объркан.

Не след дълго разбрах кой всъщност е Джак Гордън - опортюнист - разбра, че целта му е да изгони Латоя от семейството си. Той се опитвал да отчужди буквално и фигуративно моята наивна и доверчива дъщеря на семейството си, за да може да се превърне в доминиращо влияние в живота му.

Джак Гордън промени отношението си към Джо и мен от ден на ден. Първото му предизвикателство беше, когато отказваше да съобщи на агента на Джо, както го бе подканил Джо. След като той и Джо обсъждаха това, Гордън направи скандално обвинението на Франк Дилео - управител на моя син Михаил по онова време - че Джо се бе опитал да го удуши! - Джак, бях в стаята с теб и ти знаеш, че Джо дори не те е докоснал с пръст! - възкликнах аз.

- Джо сложи ръка върху рамото ми - отвърна Гордън трескаво.
Публиката знаеше какво се е случило с Гордън, Латоя да разкъса на семейството, когато март 1988 списание "Хора" съобщи, че Латоя се е преместил в Ню Йорк с Гордън и счупи всички професионални отношения с Джо. "Джак е много умен човек в бизнеса" - каза Латоя - "Във всеки случай, се справя по-добре от баща ми."

Друг затягане на семейните отношения са били причинени от декларацията: "Обичам Джо като отрова", същата Гордън и Латоя критика на баща си: "Никога не съм бил в състояние да изразя становището си, ако аз не съм съгласен с той викаше към мен ".
Макар че LaToya продължи да говори с мен почти всеки ден, връзката ни се бе влошила. Изглеждаше, че дъщеря ми взе уроци от Гордън, за да разкрие лъжи. Научих децата си да казват винаги истината, затова бях разочарована от неговия гняв да отрека, че реших да напиша книга, където той ще "каже всичко за семейството на Джаксън". Дори и след като научих, че Гордън се е свързал с издател в Ню Йорк.
- Не, мамо, не пиша книги. Не знам как се раждат тези гласове "- каза той седмица по-късно. Тогава научих, че е подписал споразумение за книгата за повече пари, отколкото синът ми Майкъл, който е получил за автобиографията си, Moonwalk .
Латоя никога не ми признава, че пише книга. Четох за това във вестник в началото на 1989 г.
"Книгата на Майкъл е много красива, но не дава никакви разяснения" - продължи той - "в книгата ми ще има много неща, които не се появяват в неговата".

Rebbie: Иронията е, че ако някой друг в семейството е намекна, че искат да напиша книга за да се конкурират с майка ни, Латоя ще бъдат първите, които казват, че той трябва да си държи устата затворена за своята грешка.
Мога да кажа със сърцето си, че книгата на сестра ми и снимките й на Playboy са повредени в семейството ми. Много. Всеки е наранен, включително внуците. Лично аз бях толкова притеснен, че понякога си казах, че искам да бъда на друга планета. Плачех, когато излязох публично, страхувах се, че някой ще ме познае и ще ме попита за Латоя.

В интервюта за публикуване на снимки на голи, Латоя защити действията си: "Аз трябва да живея живота си, а не моето семейство." Тя направи нищо друго, освен да се влоши положението, като каза, че на всички хора, Майкъл беше одобрен му решение за поставяне на гол.
Майкъл отрече семейството, че е направил такова нещо. Той бе дал на Латоя новия си телефонен номер, само защото се притесняваше, че е сам и далеч от дома. Но след обявяването му той отказа да отговори на обажданията си. - Не мога да говоря с теб, ако продължаваш да лежиш така - каза той.

Малко след публикуването на снимките на корицата на Playboy , LaToya се появи на "Donahue". "Родителите ни ни научиха по някои правила, едно от тези правила, разбира се, беше, че децата ни не можеха да напуснат дом, поне не бяхме женени", каза той, като начин за рационализиране на бунта си. Но тя мълчеше за факта, че нашите "правила" никога не са били прилагани, а Майкъл, Марлон и Джанет са отишли ​​пред нея, както и сами.

След излъчването получих телефонно обаждане от някой, който бе свидетел на регистрацията на "Donahue". - Дръжте дъщеря далеч от управителя си - каза той. Той ми каза как Джак Гордън преди да се регистрира в програмата, настоятелно поиска от водещия Фил Донахю да зададе въпросите си за отрицателните семейни въпроси в Латоя.

Излишно е да кажа, че целта на Гордън, откакто се премести в Ню Йорк, беше да я отдели от семейството си. Дори преди да напуснат националната преса съобщи, че Гордън е имал публичен дом и е бил задържан от известно време за опит за корумпиране на Държавната комисия по хазарта в Невада. Но тогава Джак Гордън буквално е промил мозъка LaToya, защото отказва да вярва в нещо негативно за миналото си. И нищо, нито братята и сестрите му, аз успях да я убедя да се прибере у дома с нас.

Чувствах чувство за вина, смесено с ярост за Джак Гордън. Вероятно бях защитил твърде много моите деца, мислех много пъти и аз не ги бях научил достатъчно, за да се предпазя от алчните хора, които просто чакат възможността да получат икономическо предимство от тях.
Никога няма да забравя сцената в гардероба на LaToya през 1988 г. в Атлантик Сити, точно след едно от неговите изпълнения. Тя не гледаше на Латоя, гореща и изпотена, с преплетени коси. И Гордън изкрещя: "Побързай! Слез долу! "Ванна Уайт беше долу, а Гордън настояваше, че Лаота се позабавлява за снимка с нея веднага.

Дъщеря ми Джанет, която също стана свидетел на гнева на Гордън, започна да плаче.
- Как смеете да разговаряте със сестра ми по този начин! - възкликна той.
- Слез по стълбите! - повтори Гордън.
След като напусна стаята, Джанет се обърна към Латоя. - Тоя, как можеш да го толерираш да те третира така? - попита той.
- Когато сте уморени, не ви е грижа - каза Латоя.
Реби: " Какъв ще бъде следващият епизод?" Попитах Латоя. През 1989 г. ситуацията е загадка. Вероятно обществеността е задала същия въпрос за всички членове на семейството на Джаксън.

Дори и медиите бяха покриващи бунта Латоя, все още спекулират върху живота на Майкъл, новини на "ревност" между братята Джексън и истории за това как Джо и аз бяхме на същата линия като по-голямата част от нашите деца.
"Тъжно ми е да видя какво е станало семейството на Джаксън!" Това, което си представях, хората казват. "Толкова много успехи и богатство, и те не са в състояние да управляват мръсните си дрехи". Ако бях разчитал на пресата, за да разбера всичко за семейството ми, щях да стигна до същото заключение.

Но мога да видя нашата история с перспективата, която липсва в Entertainment Tonight или статия, пълна с таблоидни грешки.
Това е историята на семейството на Джаксън, в което живея.
***

Превод от Grazia28 изключително за ONLYMICHAELJACKSON

grazia28.wordpress.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен