"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Тадж Джаксън | В наследството на Джаксън

29. 8. 2018
от Марта Талхао

Като член на една от най-медийните семейства на планетата, Тадж Джаксън научи от ранна възраст, че славата не е само за ползите. GQ говори с един от най-близките племенници на Майкъл Джексън за семейството, политиките и тежестта да носят името на Джаксън на раменете му.


" Първата годишнина от сватбата на Тито Джаксън започва в новия живот."До една фотография Тит и Dee Dee Джаксън, това се нарича четвъртото издание на корицата на списание октомври 1973 Jet. Чрез скута Dee Dee, спи бебето, малкото Tariano Adaryll" Тадж "Джаксън, на 44-годишният Тадж със сигурност няма спомени за първото си списание, но е напълно наясно как неговият живот е оформен от славата на неговия семейство -., когато той е роден, групата, съставена от бащата и чичовците му, на Jackson 5, които се продават в милиони копия и е един от най прищевки на Америка дълъг телефонен разговор с GQ Португалия, Taj Jackson припомня връзката му с чичо си Майкъл , с когото споделя вкус към музиката, но и за киното и фотографията, как преодоля убийството на майка си,трудността да се поддържа една група - Тадж момчета формира група с братята си TJ и Taryll г. 3T - между полемика и бизнес стратегии, както и мечтите, че все още има просрочени задължения.

Израснал е със слава. Беше ли трудно за вас и вашите братя да пораснат в сянката на Джаксън?

Не бих казал, че има сянка над нас или сянка заради името. Част от това тегло беше поставено върху нас, защото искахме да направим нашето семейство горда. Имаше някои неща, които не можехме да направим с други деца, като например бягай от дома, за да отидете на партита [смее се]. Нещата, които нашите приятели направиха, но ако ние направихме и ние, са били уловени ще даде национална заглавия като "Тито Джексън Деца хванат за пиене по време на парти" или "племенници на Майкъл Джексън, уловени бла бла бла". Така че винаги трябваше да отказваме да правим определени неща. Нашите приятели са имали неща, докато ние трябваше да се следват, че направо, ние сме горди все пак да са отишли, но в същото време, че е трудно, когато имате всички ваши приятели и съученици да правят неща, които вие не разполагате можете да сте част от него. Беше малко трудно,

Дори и с това, бихте ли казали, че сте имали нормално детство?

Бих казал да, много заради баща ми, който ни е тренирал да играе бейзбол. Винаги сме играли и мисля, че бейзболът ни даде голяма основа, защото играхме с други деца от квартала. Ние винаги чувал истории за знаменитости деца, които имат само приятели, които също са известни личности, а ние не, ние винаги има приятели от всички сфери на живота и мисля, че ни накара наистина расте, защото осъзнаваме, че не всеки е като нас, които не всички те имаха същите неща като нас. Това, за което се гордея, е, че баща ми ме научи на това, той ни научи да сме благодарни за това, което имахме, и да знаем, че всичко може да изчезне за секунди. И ни учи да се отнасяме към всички по същия начин. Научих този урок чрез баща ми и майка ми, разбира се - майка ми е силна жена с голямо усещане за морал. И през чичо ми Майкъл, защото той не е имал такова детство, той винаги казва: "О, Боже мой, ти си толкова късмет, можете да отидете на парти за рожден ден" или "О, Боже мой, ти си толкова щастлив, защото имате Коледа." Нещата, които даваме, както е гарантирано, не е имало, защото е бил в студиото още от много млад, записвал или пътувал из страната и света. Той винаги ни накара да разберем колко щастлив е да можем да отидем в мола, защото той не би могъл, ако искаше да отиде на кино, той трябваше да наеме целия филм само за него. Винаги съм се чувствал благодарен за това, което имах, също защото имахме най-доброто от двата свята: можехме да правим музика, но не трябваше да бъдем защитени по този начин. той винаги казваше: "Боже мой, ти си толкова щастлив, отиваш на рожден ден" или "О, Боже мой, ти си толкова щастлив, защото имаш Коледа". Нещата, които даваме, както е гарантирано, не е имало, защото е бил в студиото още от много млад, записвал или пътувал из страната и света. Той винаги ни накара да разберем какви късметлии сме, за да може да отиде на пазар, защото той не можеше, той искаше да отиде на кино трябваше да наема всички филми само за него. Винаги съм се чувствал благодарен за това, което имах, също защото имахме най-доброто от двата свята: можехме да правим музика, но не трябваше да бъдем защитени по този начин. той винаги казваше: "Боже мой, ти си толкова щастлив, отиваш на рожден ден" или "О, Боже мой, ти си толкова щастлив, защото имаш Коледа". Нещата, които даваме, както е гарантирано, не е имало, защото е бил в студиото още от много млад, записвал или пътувал из страната и света. Той винаги ни накара да разберем какви късметлии сме, за да може да отиде на пазар, защото той не можеше, той искаше да отиде на кино трябваше да наема всички филми само за него. Винаги съм се чувствал благодарен за това, което имах, също защото имахме най-доброто от двата свята: можехме да правим музика, но не трябваше да бъдем защитени по този начин. или пътуващи в страната и света. Той винаги ни накара да разберем колко щастлив е да можем да отидем в мола, защото той не би могъл, ако искаше да отиде на кино, той трябваше да наеме целия филм само за него. Винаги съм се чувствал благодарен за това, което имах, също защото имахме най-доброто от двата свята: можехме да правим музика, но не трябваше да бъдем защитени по този начин. или пътуващи в страната и света. Той винаги ни накара да разберем колко щастлив е да можем да отидем в мола, защото той не би могъл, ако искаше да отиде на кино, той трябваше да наеме целия филм само за него. Винаги съм се чувствал благодарен за това, което имах, също защото имахме най-доброто от двата свята: можехме да правим музика, но не трябваше да бъдем защитени по този начин.

"Не бих променил целия свят, за да бъда NEPHEW на Мишел Джаксън. СТИЛ ДНЕС БЕЛИЗКО И ВЪПРОС "ЗАЩО МИ?" "
Той е най-големият от тримата братя. Чувствате ли, че имате отговорността да се грижите за по-малките си братя и сестри?

[Смее се] Да. Аз съм най-старият внуче, аз имам по-стар братовчед, но бях на мъжка фигура сред всички млади братовчеди, затова винаги се чувствах отговорността да бъде основно ... Аз не обичам да се каже, модел за подражание, но един пример. Знам, че всички са гледали какво правят по-старите братовчеди и знам, че съм пример за тях, точно както моите по-големи братовчеди ми бяха пример. Тогава с братята ми това се случи още повече, защото майка ми беше наполовина Доминиканска половина на Пуерто Рика и тя наистина оцени семейството и тази връзка. Така че имах проблеми, ако не защитя братята си, дори и да грешат, искаше да има велик съюз. Ако те бяха в беда, аз също бях и аз. [Вижте]. Тя ми каза "защо ги оставихте да направят това?"

Как се чувствахте като племенник на един от най-големите звезди на планетата? Предполагам, че е трябвало да е фантастично по време на доброто време, но и трудно, когато трябваше да се справи с всички слухове за пресата и скандалите ...

Това е добър въпрос ... Аз няма да търгувам за света като племенник на Майкъл Джексън. Дори и днес се притискам и казвам: "Имам късмет" или "защо ме"? Как дойде в средата толкова много хора да дойдат да спрат това семейство? С всичко, което имате, има възходи и падения, има добри и лоши и за мен най-трудното нещо винаги е било да чуете толкова негативност, слухове и лъжи. Мисля, че днес е по-лесно, със социални мрежи, защото можете да противодействате на много от тези лъжи, можете да говорите ... Но преди да сте били на милостта на медиите, вестниците. Не можеш наистина да се защитаваш. Мисля, че сме в различна ера и мисля, че нещата могат да се коригират по-бързо, докато преди нещата се влачат за дълги периоди от време. Вижте това, лъжите ... Определението на чичо ми вероятно беше най-трудното нещо, което някога съм трябвало да гледам, като разбрах истината и срещнах чичото, сърцето и личността му, и го видях да се изкриви в медиите. И аз съм много внимателен, защото мисля, че в международен план това е различна историямеждународните медии бяха много честни за нашето семейство, те бяха предимно медииАмериканците, защото виждат печалби. Те разбрали, че разказването на отрицателни истории за Майкъл Джексън им дава повече читатели ... Същото е и с това, което се случва днес с кликвания и всичко това, негативността се продава повече от позитивност. Те осъзнаха това и предадоха новината в Съединените щати, внушавайки, че чичо ми е виновен и невинен. Те очакваха, че той ще бъде виновен, защото ще бъде по-изгоден и ще разкаже повече истории. И знаеха, че ако беше невинен, това беше, нямаше повече история. Това беше краят. И това беше най-трудното нещо за мен да бъда там ... Всъщност се преместих в Neverland (ранчото, собственост на Майкъл Джексън) по време на процеса, за да го подкрепям, защото той винаги е бил там за нас. Когато майка ми умря, той беше там, той винаги е бил там и аз чувствах, че в този момент той е този, от който се нуждаех и аз исках да бъда там за него. Всичко, което исках, беше да го накарам да се усмихне, видяхме карикатури и други подобни, защото знаех, че датите, на които трябваше да отиде в съда, бяха много трудни за него, защото трябваше да седне там и да слуша лъжи , Когато се прибра вкъщи, работата ми в главата ми беше да го накарам да се усмихне и да го накара да забрави всичко това, и това направих през този период, защото беше такъв невероятен човек ...

Интересното е, че идеята, че медиите в международен мащаб са по-малко сурови, никога не съм мислил за това.

Да ... Чичо ми каза, че преди съдебния процес и всичко, което се случи, ние говорихме за феновете като цяло, за международните фенове. Мисля, че в международен план не вярвате на всичко, което четете, изследвате и извличате собствени заключения. В Съединените щати има нещо, което ни кара да вярваме, че медиите са всичко. "Защо ще ни лъжат?" След това започнахме да се учим, но все още сме малко закъсняли в тази посока. Ние сме все още много млада страна в тази посока, а в международен план, че сте го изпитвали, знаете, че хората имат проблеми и затова трябва да се чете и да направи нашите собствени логични решения. Мисля, че виждат двете страни на историята, докато в Америка избираме едната страна и вярваме в нея, вместо да се опитваме да се образоваме.


Забелязва се, че има много близки отношения с чичо си. Вярно ли е, че той ви е научил да свирите някои инструменти?

Да ... Във връзка с инструментите, всъщност беше баща ми, той беше човекът, който винаги се смееше на тази история, когато дядо ми Джо отиде да работи, отиде в гардероба си, взе си китара и започна да тренира и да свири. И всъщност, когато дядо ми намери китарата и осъзна, че имаше счупен низ, той беше претоварен, защото винаги казваше: "Никой не докосва моята китара". Баща ми започна да плаче и тогава дядо ми му каза "Добре, покажи ми какво знаеш как да играеш". И баща ми игра за него. И мисля, че в този миг дядо ми разбра, че може да има група (която ще стане Джаксън 5), защото вече пееха около къщата, но никога не смяташе, че може да има някакви инструменти. Това беше повратна точка. Затова баща ми винаги беше инструментът. И затова винаги казваме, че 3Т не танцува ... Заради китарата на баща ми, ние винаги израствахме с инструментите. Освен това, чичо ми винаги ни казваше "не танцувай, не танцувай". Спомням си, когато го каза след обиколката си или когато напусна сцената, за да се потие след Били Джийн и каза "не танцувай". Той каза, че защото знаеше, че трябва да го прави до края на живота си, и обичаше да го прави, но винаги чувстваше, че издава публиката, защото когато пораснал, не можел да даде 100%. И той ни каза "вижте Rolling Stones, те все още могат да играят по същия начин, защото играят инструменти". Той ни предаде тази мъдрост, разказа ни, че можем да свирим инструменти, докато не бяхме на 80 или на 90-годишна възраст. И това е вярно. Нашият чичо Михаил беше човекът, който ни каза, че ние сме ние, които ще дадем приемственост на наследството му. И той ни научи всичките ни трикове за писане на песни, за музика. Нямаше въпрос, който попитахме за музиката, че той не отговори. Той ни каза всичко и погледна назад, знам, че съм толкова щастлив, защото знам, че има много хора, които ще умрат, за да имат тази информация, и ние я имахме безплатно. Той беше наш ментор и това, което не бяхме осъзнали по онова време, беше, че ни учи да следваме стъпките му. Искам да кажа ... Има само един Майкъл Джексън и винаги ще има само един Майкъл Джексън, но той знаеше, че ще бъде трудно за нас, че винаги ще бъдем племенници на Майкъл Джексън и че няма да имаме собствена идентичност. Така че той се опита да ни даде инструментите за успех. Баща ми ни научи да свирим хармонии и да свирим с инструменти, а чичо ни научи как да композираме и да действаме. Спомням си една история ... Когато направихме първото си представление, му се обадихме и казахме: "Чичо Михаел, ние не знаем какво да правим". Той беше в Ню Йорк по онова време, за да запише албума си - което беше късно, както винаги беше в рекордите му - и той взе самолет и прекара два дни с нас, работейки по нашата хореография и представление. Много съм горд, защото когато изпяхме първата си страхотна песен, това беше с хореографията му. Има a ние му се обадихме и му казахме: "Чичо Михаел, ние не знаем какво да правим". Той беше в Ню Йорк по онова време, за да запише албума си - което беше късно, както винаги беше в рекордите му - и той взе самолет и прекара два дни с нас, работейки по нашата хореография и представление. Много съм горд, защото когато изпяхме първата си страхотна песен, това беше с хореографията му. Има a ние му се обадихме и му казахме: "Чичо Михаел, ние не знаем какво да правим". Той беше в Ню Йорк по онова време, за да запише албума си - което беше късно, както винаги беше в рекордите му - и той взе самолет и прекара два дни с нас, работейки по нашата хореография и представление. Много съм горд, защото когато изпяхме първата си страхотна песен, това беше с хореографията му. Има aчувствайки Майкъл, защото това е Майкъл, той ни учеше да бъдем, да танцуваме. Имахме инструменти, но това беше още една групова песен, затова оставихме инструментите и ни научи как да правим тези танцови стъпки и хореографии. Шоуто беше невероятно и ние все още използваме тази хореография днес, това е специален в смисъл, че се е играл от него, е работил от него.

Четох, че когато Тадж и братята му все още бяха деца, ви предложиха рекорд, но не го приехте, защото искахте да се насладите на детството си. Наистина ли беше?

Да ... Имахме няколко предложения, когато бяхме по-млади, защото имахме името на 3Т, със S и това беше имитация на Джаксън 5. Бях на около 11 или 12 години, а по-малкият ми брат беше 5 или 6, когато те ни предлагат първия договор за запис и си спомням, че чичо ни казва: "Сигурни ли сте, че наистина искате това? Трябва просто да се наслаждавате на детството си. "Той ни беше наставник, затова взехме сериозно съвета му и казахме, че не. И чакахме, чакахме, чакахме. Мисля, че едва около 10 години по-късно решихме да заложим на 3-то място. И е хубаво, че го направихме, защото приятелите и всички хора, които ни заобикалят днес, идват от нашето детство. Затова разбирам защо той (моят чичо) беше толкова изолиран в този смисъл, защото нямаше тези детски връзки. Той е израснал с братята и семейството, но извън семейната атмосфера той вече бил Майкъл Джексън на Джаксън 5 и когато сте Майкъл Джексън не знаете кой е вашият приятел наистина. И аз осъзнавам това, защото е същото, когато се срещам с хора, се чудя дали искат да ми бъдат приятели, само защото принадлежа към семейството на Джаксън.

"Хората, че имаме лесен живот, защото имаме ИМЕ Джаксън, но често ли това, че с това се има затруднения за живота."
Дори ако ви струва известен успех, смятате ли, че това е най-доброто решение?

Да, определено. Не мислехме много за това, но определено имаше магия с Джаксън 5, те бяха блестящи. На тази възраст, с таланта те трябваше ... линии бас чичо ми Джърмейн, баща ми свири на китара, танцови стъпки на Джаки и Марлон, Майкъл да пеят хармонии. Предполагам, че това никога не може да бъде пресъздадено. Мисля, че можете да направите международно търсене и да получите най-добрите деца от всяка страна и дори тогава няма да е същото. За всичко това, аз мисля, че е най-умният да направя нещо, не мисля, че би било катастрофа, но това би било крачка назад в наследство, защото ние не бяхме подготвени. Ние не бяхме подготвени психически.

След това чакат те да решат да пуснат първия си албум Brotherwood през 1995 година. Мисля, че това е по-голям хит в Европа, отколкото в САЩ. Това ли е правилна идея?

Да и не. Можеше да е по-голям хит тук. Първата песен продаде милион копия в САЩ, беше платина. В този смисъл, това е голям успех тук, но големият проблем е, че в САЩ има много корумпирани радиостанции - или поне това време е имало, сега мисля, че съм спрял да го прави - който плаща за преминаване на музиката си. Така че нашата музика беше на върха 10 в страната, но по радиото беше топ 50, защото се опитваха да изнудват чичо ми. Радиостанциите казват неща като "ние предаваме музиката, ако нашите слушатели печелят екскурзии до Neverland или ако Майкъл прави това или онова". Понякога хората мислят, че имаме по-добър живот, защото имаме името на Джаксън, но това често прави живота труден за нас, защо искат нещо от по-успешен член на семейството в замяна. "О, ако Джанет прави това, ние ще свирим на музиката си." Разликата за Европа е, че позицията ни в класациите се основава само на продажбите. Във Великобритания нашата песен беше номер 4 през първата седмица, което беше невероятно за тях. Но ние, като Джаксънс - и това може да звучи странно - ние имаме мислене да бъде номер едно. Всеки, който отваря шампанско и мисля, че "не е номер едно". Не бяхме щастливи, но след като чичо ми Майкъл ни свали, влязохме като Джаксън - и това може да звучи странно - ние имаме мислене да бъде номер едно. Всеки, който отваря шампанско и мисля, че "не е номер едно". Не бяхме щастливи, но след като чичо ми Майкъл ни свали, влязохме като Джаксън - и това може да звучи странно - ние имаме мислене да бъде номер едно. Всеки, който отваря шампанско и мисля, че "не е номер едно". Не бяхме щастливи, но след като чичо ми Майкъл ни свали, влязохметурнес него бяхме номер едно в Обединеното кралство в продължение на много седмици. Чичо ни винаги ни каза, че първият ни албум е бил по-успешен от техния [Джаксън 5]. Но мисля, че това е свързано с възприятието, защото го погледнахме и мислехме, че не сме постигнали нищо, докато не направим същото. Играхме в претъпкани стаи, но на следващия ден ще видим един стадион, изпълнен с концерт. Така че никога не сме смятали, че сме стигнали до там, където искахме, защото искахме да постигнем това. Той даде концерти за 80 хиляди души, ние за 15 хиляди, има голяма разлика. Ако можех да кажа нещо на по-младото ми себе си, ако имах машина за време, щеше да е "виж, да я завладее. Добре се справяте. Но винаги исках да се справя по-добре, винаги исках да достигна това ниво.

Как открихте силата да продължите пътуването си след такава трагична загуба?

Нашата майка беше наш управителпо това време, когато започнахме да записваме албума. Тя беше наш най-голям фен и вече имахме записа на албума в средата, когато тя умря. В този момент стигате до някаква бифуркация на пътя, където можете да вдигнете ръцете си и да кажете, че не можете или не решите да завършите албума и да сте сигурни, че тя го чува в небето. Знаехме, че трябва да завършим рекорда, трябва да го сложим край. И това всъщност ни даде сила, защото понякога тя отнемаше ума ни от загуба. Майка ни беше убита, не можехме да й кажем сбогом, тя ни беше отнета. Това беше страхотно мълчание и мисля, че музиката ни спаси ... Аз не искам да кажа живота ни, а душите ни, защото имахме нужда от нещо, което да продължи и да ни върви по пътя. По това време семейството беше много важно, баба ми беше майчина фигура за нас и, както казах по-рано, чичо ми Майкъл незабавно се намеси и ни накара да вярваме, че го направихме. И това е причината защо, когато нашият чичо умря, оставихме всичко. Денят, в който умря, започнахме да записваме третия си албум и ние го пуснахме, защото искахме да бъдем там за децата си, точно както той беше за нас. Ето защо албумът беше толкова късно.


Между втория и третия ви албум имаше интервал от 11 години, но между първата и втората девет години беше изтекъл ...

Всъщност, след първия си албум, Brotherwood, имахме готовия албум през 2000 или 2001 г. и бяхме много горди от това, което имахме. Но след няколко месеца след освобождаването имаше голяма битка между чичо Михаил и Sony, заради това, което бяха направили с него. И това, което много хора не знаят, е, че сме сключили договор между Sony и издателя на чичо ми, затова бяхме нещо като шах, защото чичо ми Майкъл знаеше, че ако издадем албума, Sony щеше да го направи по предназначение, за да бъде неуспешен. Това, което в крайна сметка се случи, е, че албумът никога не е бил освободен, дори и днес нито една от песните в него не е била освободена. Оказа се, че е голям хит за нас, защото бяхме замръзнали там, докато всички други банди пътуваха из Европа. Не сме конкурентни с никого и мислим, че има най-доброто място за всички, но групи като Backstreet Boys, N'Sync, Spice Girls изчерпаха арени по онова време. И ние трябваше да стоим там, наблюдавайки успеха му. Използвайки спортна аналогия, вие виждате екип, който има същата стойност като нашата, или поне, че можем да се конкурираме, и това беше най-трудното. След това най-накрая излязохме от Sony и пуснахме втория си албум [Идентичност ], която всъщност беше третата. Що се отнася до третия албум [ Глава III ], както обясних, това беше забавено, защото искахме да бъдем там за децата на Майкъл и аз наистина се радвам, че го направихме. Това е почти шега, има хора, които ни казват, че сме като кометата Хейли, която се появява само на всеки седем или осем години и това не е това, което искаме, искахме да издадем албум всяка година ... Но Глава III Това е един от любимите ми албуми, защото е толкова личен и мисля, че сме израснали като музиканти.

Следващия септември те ще имат концерт, планиран за Париж. Ще има ли още дати, турне или просто концерт?

Да, ще добавим още дати, но не мога да кажа кои, само че определено ще има повече дати. Също така ще участваме в събитие, което ще правят в Италия за рождения ден на чичо ми, но нека просто свирим някои песни, за да отпразнуваме тяхното наследство, няма да бъде наш концерт. Париж ще бъде първият концерт и ще свирим на всички песни на Brotherwood, Мисля, че ще бъде концерт, който всеки фен би искал и искам да им дам това, което искат, защото искам да бъдат щастливи. Това за мен е по-важно от това да съм щастлив, аз живея за това. Живея за хора, обичам да угодя на хората и да ги накарам да се чувстват добре. Аз бях така, откакто бях дете и в този смисъл аз съм много неегоист. И това е причината, поради която обичам тази индустрия и обичам музиката, защото съм естествено срамежлив човек. Всички мои приятели в училище все още не могат да разберат как мога да се трансформирам, и това е така, защото виждам лицата на хората, виждам радостта, която ги нося. Това е странно, почти като алтерговора.



Били ли сте някога в Португалия?

Не, никога, но бих искал да отида там. Всъщност бяхме там с нашия чичо, но никога не бях в Португалия с 3-тото. Това е една от онези страни, които бих искала да опитам и наистина знам, защото в началото на 3-тия век отидохме в определени страни, работихме там, но никога не сме се запознали с култура, музеи или хора. Всъщност в моя чичо това ни вдъхнови, той ни каза, че ние наистина не познаваме държава, ако не отидем в музеите и местата за разбиране на нейната култура. И това е така вярно.

Освен кариерата си в музиката, той работи като режисьор и фотограф. Откъде идват тези две страсти?

Говорих много за чичо ми Майкъл и за влиянието, което имаше, но едно от нещата, които хората не знаят за него, е, че той е много визуален човек и обича изкуството. Той обичаше фотографията. Той обичаше филми. И ние споделяхме тези страсти, това беше нашата връзка, нашата връзка с обичта, непрекъснато говорехме за този филм, който имаше премиера или тази снимка, която бяхме видели. Докато Тайлъл разговаря с него за музиката, говорих за филм и фотография, а TJ говори за индустрията или за образованието на децата. Всеки от нас имаше много различни отношения с него. Винаги съм разговарял с него за фотографията и постиженията и той ми е купил първата ми камера и първата видеокамера. Когато умря, трябваше да осъзная, че това е моята мечта или мечта ... Последният път, когато му говорех, беше в семейно събитие в един индийски ресторант и той замина за Лондон за концертите си. Казах му, че се гордея с него и той каза, че ме обича и че след концертите щяхме да правим филми, защото това винаги беше неговата мечта, реализацията. Когато умря, почувствах, че искам да продължим с наследството му, като направим нещо, което никога не би могъл да направи. Ето защо реших да правя филми [осъзнах, например, зомби филма Чувствах, че искам да продължим с наследството му, като направи нещо, което никога не би могъл да направи. Ето защо реших да правя филми [осъзнах, например, зомби филма Чувствах, че искам да продължим с наследството му, като направи нещо, което никога не би могъл да направи. Ето защо реших да правя филми [осъзнах, например, зомби филмаCode Z ], това е като да живееш мечта за двама ви. В главата на снимката, мисля, че това е просто резултат от мен, наслаждавайки се на изкуството и красивите неща. Трудно е да се обясни, но за мен е естествено. И това, което забелязах е, че съм фотограф на хората, защото мисля, че мога да уловя тяхната същност, тяхната личност.

"Когато чичо ми умря, аз почувствах, че съм искал да продължи да прави НЕЩО СИ LEGACY той никога не може да направи."
Той говореше в сънищата на чичо си, но в собствените си, постигна ли ги?

О, мисля, че съм навършил 10 години и се опитвам да го върна. Винаги съм знаел, че ще се събудя късно, защото от много млада възраст искахме да направим музика. Искам да правя музика от 8-годишна възраст, така че това винаги е било гарантирано. Но тогава открих и други неща, които храня душата ми, като фотография и постижения, и ми отне известно време, защото и аз съм перфекционист и трябваше да уча и да чета всичко, трябваше да знам всичко преди да напиша моя първата дума. И тогава разбрах, че това не винаги е най-добрата стратегия, защото никога не свършваш нищо, никога не правиш нищо. Затова започнах да мисля "добре, просто го направете, а след това расте от там". И това започнах да правя. Тогава срещнах жена си, която е бременна ... И затова казвам, че по някакъв начин закъснявам, В продължение на 12 години чувам "кога имате деца?" И аз съм много щастлив, защото знам, че баба ми е много ентусиазирана и за мен е също така вълнуваща. Така че в този смисъл съм малко закъснял. Но всичко се случва с някаква причина и съм много щастлив.








.gqportugal.pt

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен