"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Deepak Chopra:

"Денят, в който срещнах Майкъл Джексън"

Публикувано на 24/05/2018 в 10h16
Интервюирана от Кристел Кроснер


Deepak Chopra, тук с Майкъл Джексън, наречен "холивудски гуру", дава рецепти за благополучие. Той създаде здравен център в Калифорния, базиран на Аюрведа. DR


Обратно към 80-те години на миналия век е 10 април 1988 г. и съм поканен, чрез моя приятел Опра Уинфри, на вечер в прочутата ранчо на Neverland ...

В ъгъла си Майкъл изглежда толкова срамежлив, подкрепен от джубокса. Въплъщението на всички тези велики творци, като Кърт Кобейн и други емблематични певци, както интровермени, така и любопитни. Бавно се приближавам до джубокса и след размисъл избирам "Night Fever", една от любимите ми песни. Записът започва ... Химнът ми за радост.

Няколко секунди по-късно, това не е същото лице, което имам пред мен. Сякаш е преодолян от музиката, Майкъл започва да танцува, малко по малко, животно, по този възвишен начин, че само той има тайната. В смес от мистерия, харизма, изолация, самота и рани. Това е начинът му на изразяване. Скоро говорим като стари приятели. Той е любопитен за всичко, свързано със съзнанието и духовността. Говорим за медитация, йога, но също така и за поети, които той обича, като мен - съветвам го да прочете индийския Rabindranath Tagore и суфийския поет Rumi.

Майкъл реши да живее холистичен живот и аз ще го науча да медитира. Виждам колко е разкъсано от детството му и усещам нежеланието му да расте. За да спре прилив на стрес, който съпътства знаменитост, той изглежда е построил частно отстъпление в един въображаем свят, където сините облаци гонят вътрешните му тревоги и където Питър Пан става герой. Чувствам силата и уязвимостта му в същото време, неговия компромис с реалността. Това ви кара да искате да го защитите, да му помогнете.

Майкъл ме попита за рецепта, която отказах, след това той ще се отдалечи от мен
Ние говорим и за здравето. За мен болестта е признак на вътрешен конфликт: нашият ум, обект на агресията на съвременния живот, отделен от духовното си измерение, уморен и позволява на вирусите и микробите да се развиват. Материята е съставена от атоми и нашият ум би могъл да влезе в контакт с "паметта" на атомите и да повлияе на тяхното поведение. Това е, което задейства лечебния процес. Майкъл не взема капка алкохол. Той е бил отгледан от майка си, за да пие само вода.

От тази вечер, Краля на попа ще стане един от най-добрите ми приятели, той остана с жена ми и мен, когато ние живеем в Масачузетс, и Аз ще го придружи по време на много от неговите турнета ... Ние ще остане много близо до в края. Но когато започне да приема лекарства, ме пита за рецепта и отказвам, той ще се отдалечи от мен. Аз ще се намесвам с него само по молба на семейството му да се опита да го спаси.

И тогава една вечер Майкъл ще ми остави съобщение, за да ми съобщи, че току-що е написал нова песен и ми каза, че е щастлив и че иска да ме види отново. На следващата сутрин ще слушам това послание, след като прекарах нощта в самолета. Същата сутрин, по пладне в Калифорния, целият свят ще научи смъртта на Майкъл Джексън.

http://www.parismatch.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен