"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* "Music & Michael" - Интервю с Крис Апостол и Кори Рууни



CA: Мощен изпълнител като Майкъл, той не е първият художник, който някога е решил, когато не е удобен в дома си, лейбъла да седне там и реши, че ще вземе няколко изстрела и ще каже парчето си. Когато художници на негово ниво не се чувстват комфортно, те казват неща. Някой като него, който се занимаваше само с най-високото ниво - Япония и Мотола и подобни неща, излезе и каза, че е добре. Сигурен съм, че нивото на неудовлетвореност е извън контрол. Има много обстоятелства, които го тласкат към този момент.
Това, за което толкова брутално се обиждам и това е само слух, но това е нещо, което наистина вярвам, но наистина ми се струва, че е изнурен в цялото това скандално нещо. Мисля, че в определен момент истината ще излезе. Този човек даде на хората милиони и милиони долари за филантропични неща. Никога не излиза какво прави. Мисля, че неговите реакции са естествени и съм сигурен, че ще бъде натиснат. Ако погледнете качеството на работата му Крис, върнете се в "Извън стената", което е любимият ми рекорд на Майкъл Джексън. Но всеки запис, не ми пука, ако отидете на Опасен, всеки един, тези записи са перфектни, синьо книга стандартни записи, нищо друго освен хитове.
Кори и аз седнахме в офиса на Sony веднъж и гледахме концерт, живо DVD. Един наш колега Рон Грант ни се обади и каза: "Вие искате да гледате нещо?"; И ние си мислим добре, в средата на деня, ще гледаме нещо от пет до десет минути. Това беше нередализирано, на два часа и половина от стадион в Бразилия. Той никога не престава да работи за два часа и половина. Въпросът, който бих искал да направя за него е, че той не получава достатъчно игра за това, което е допринесъл за света музикално. Той вероятно е, може би най-великият музикант, който някога ще видим през живота си. Никога повече няма да видите такова нещо. Това трябва да бъде обсъдено и споменато.

CY: Как ще се засегне музикалната индустрия напред?

CR: Не мисля, че музикалната индустрия е взела достатъчно дълбок поглед към това, което Майкъл Джексън е имал предвид за всички, за всички нас художници, продуценти, актьори, актриси, всички нас, развлечения като цяло. Аз не мисля, че те са взели достатъчно дълбок поглед, защото всички са твърде заети с главата си нагоре задника. Когато Майкъл бил подсъдим, никой не спирал да го подкрепя в процеса.

CR: Човекът е оправдан от десет обвинения в малтретиране на деца. Никой не каза: "Съжалявам за Майкъл." Никой не каза: "Майкъл, знаехме, че си невинен". Никой не му отдаваше BET. Никой не изигра музиката си и направи маратон. Никой не се събра и направи концерт. Защо Майкъл трябва да отиде на турне, за да събере пари? Защо всички творци не се събраха и казаха: "Хей! Знаеш ли какво? Нека да направим обиколка като Майкъл на турнето We Are The World и да вземем малко пари. Да го направим. "Никой не го е направил."
**************************************** **********

>> CA: Един влиятелен артист като Майкъл не е първият, който е казал мнението си, когато вече не се чувства удобно в своята "компания". Когато художниците вече не са доволни на това ниво, те казват това. Някой като него, който винаги трябва да се справя само с най-доброто ... Мисля, че неговата граница на неудовлетвореност беше превишена. Има много обстоятелства, които го доведоха до този момент.

Това, за което съм много ужасен - но това е само слух - но аз вярвам, че така или иначе мисля, че е бил изнудван в целия този скандал. Мисля, че в определен момент истината ще излезе. Този човек даде милиони на други хора, за благотворителност. Всичко, което направи, никога няма да бъде известно. Мисля, че той просто реагира естествено и мисля, че е бил натиснат там. Ако погледнете качеството на работата му, обратно към Off The Wall ... всеки един запис, Опасен или каквото и да е - всички тези записи са перфектни, всички изпълнени с хитове.

Това, което бих искал да споделя, е, че той не получава достатъчно признание за това, което е дал на света, музикално. Той със сигурност е най-великият музикант, който сме виждали от дълго време. Със сигурност няма да видите някой като него отново. Това трябва да се говори, това трябва да се споменава.

CY: До каква степен музикалната индустрия ще бъде засегната в нейното развитие?

CR: Мисля, че музикалната индустрия не е гледала достатъчно, за да види важността на Майкъл Джексън за всички - за нас художници, продуценти и изпълнители, за цялата развлекателна индустрия. Мисля, че те не са се вгледали внимателно, защото все още са твърде заети със собствения си задник. Когато Майкъл се опитал, никой, никой не спря да го подкрепя.

CR: Той е обвинен в 10 точки и никой не каза: "That're толкова съжалявам, Майкъл", каза Никой не ". Майкъл, ще знаете, че са невинни" Никой проведе в знак на почит към него, никой не играе музиката му, никой не призова за Концерт за него
all4michael

"Music & Michael" - Интервю с Крис Апостол и Кори Рууни
от all4michael на 6. февруари 2013 г.

Крис Яндек (CY) интервюира двама от вътрешните за музикалната индустрия (Епик / Sony) Кори Руни (Крис) и Крис Апостъл (Калифорния), които заедно с Майкъл заедно са работили заедно в студиото.


Рууни и Мю


Крис Йандек: Кори, имахте възможност да работите с Майкъл, вие пишете и пеехте с него песни. Как беше връзката ти?

Кори Рууни: някога попита Това ме накара никого, и аз казах: "Аз имам целия си живот и цялата си кариера са чакали - и най-накрая имах възможността да работя с Майкъл, имах шанса, че Майкъл си умения "Когато най-накрая се събрахме в студиото, прекарахме почти цял месец, просто говорихме и той ме научи на толкова много различни неща. Първоначално не направихме много музика. Това беше много различно, отколкото очаквах.

Крис Йандек: Така че всички видове разсейване, но не много работи и говори за всички видове неща?

Кори Рууни: Да, и връзката се промени толкова много, че бях повече от един вид временно мениджър. Мисля, че моите сили по онова време не пишеха или произвеждаха за него, а бяха за него, защото това време беше много хаотично. По това време се чувстваше в Sony, сякаш нямаше много съюзници или хора, които бяха на негова страна. Станах негов най-добър довереник в тази компания.

Крис Яндък: Какво научихте във времето като негов съюзник? Как беше той? Изглежда, че винаги са били хора, които искали да го "изсмукват" и му казали да направи това или онова. Струваше му се, че понякога няма контрол над живота.

Кори Рууни: Да, точно там го ударихте. Това беше целта. Първото нещо, което научих за него, беше, че той винаги искаше да го хареса. Искаше да направи всичко за всеки, че понякога си мислел твърде много за твърде много неща. Така например, ако той е направил албум и ще слушате музика и да каже: "Майкъл, това е невероятно ..." и той: "Да, но аз мисля, че все още не е завършен" - защото той все още 1 милион души е бил в Ухото е, че той му каза различни неща от различни посоки.

Крис Яндек: Крис (апостол), вие сте били важен човек в Sony Music Entertainment повече от десетилетие. Какво общо имаше с Майкъл и какво научихте за него по време на времето му със Sony?

Крис Апостол: За разлика от Кори, нямах нищо общо с него. Времето, което наистина прекарах с него, беше ограничено до няколко дни. Работил е в смес с Джей З, а Джей З вече имаше име в бизнеса по онова време. Спомням си, че влязох в студиото, преди Майкъл да е там, а Джей З вече работеше върху текстовете и никога не го видях толкова скромен, колкото там. Той наистина беше разстроен, че трябва да работи с Майкъл Джексън. Това ме впечатли.

Аз съм по-възрастен от Кори и съм израснал с Майкъл. Това, което научих като вътрешен поглед на Sony, беше, че там имаше много хора, мениджъри и т.н., които искаха да му дадат посока, винаги имаха предложения за това какво да правят и какво да правят. Едно нещо, което често се забравя за Майкъл и всичко, което е направил, е, че той винаги работи върху музиката. Ще чуете всичко, което се случва, но това е смешно, когато сте на интервю ... че Мартин Башир нещо - чувам и да каже: "Да, това е хубаво, че работите обратно към музиката" и това беше много трогателно когато Майкъл отговорил: "ВСИЧКО съм работил по музика."

CY: Коментарите, които направи за Mottola, няколко години назад. Коментарите, че не е доволен от издадения през 2001 г. албум. Имаше 30 милиона долара, но бяхте изненадани, когато направиха тези много директни бележки, когато нарече Мотола банда от всякакви неща?

CR: Не ме изненада. Както казах, не е имало много хора в тази компания на негова страна. В по-голямата си част мисля, че хората в тази компания не му дадоха любовта и уважението, които трябва да имат. Разбира се, те вложиха 30 милиона долара, но в същото време делата с този запис бяха настроени, така че Майкъл не можеше да спечели повече ... Разбираш ли?

Те положиха толкова високи очаквания и положи всичките си усилия - това беше като губеща ситуация и за двете страни. И те смятаха, че могат да го карат като магаре с морков и те казаха: "Добре, искаме целия пакет от вас, трябва да продадете записи, трябва да отидете на турне". И те си мислеха, че той тича след този морков и казва: "О, да, чудесно, ще направя всичко, за да вляза отново."


CA: Един влиятелен артист като Майкъл не е първият човек, който да изкаже мнението си, когато вече не е удобен в своята "компания". Когато художниците вече не са доволни на това ниво, те казват това. Някой като него, който винаги трябва да се справя само с най-доброто ... Мисля, че неговата граница на неудовлетвореност беше превишена. Има много обстоятелства, които го доведоха до този момент.

Това, за което съм много ужасен - но това е само слух - но аз вярвам, че така или иначе мисля, че е бил изнудван в целия този скандал. Мисля, че в определен момент истината ще излезе. Този човек даде милиони на други хора, за благотворителност. Всичко, което направи, никога няма да бъде известно. Мисля, че той просто реагира естествено и мисля, че е бил натиснат там. Ако погледнете качеството на работата му, обратно към Off The Wall ... всеки един запис, Опасен или каквото и да е - всички тези записи са перфектни, всички изпълнени с хитове.

Това, което бих искал да споделя, е, че той не получава достатъчно признание за това, което е дал на света, музикално. Той със сигурност е най-великият музикант, който сме виждали от дълго време. Със сигурност няма да видите някой като него отново. Това трябва да се говори, това трябва да се споменава.

CY: До каква степен музикалната индустрия ще бъде засегната в нейното развитие?

CR: Мисля, че музикалната индустрия не е гледала достатъчно, за да види важността на Майкъл Джексън за всички - за нас художници, продуценти и изпълнители, за цялата развлекателна индустрия. Мисля, че те не са се вгледали внимателно, защото все още са твърде заети със собствения си задник. Когато Майкъл се опитал, никой, никой не спря да го подкрепя.

CR: Той е обвинен в 10 точки и никой не каза: "That're толкова съжалявам, Майкъл", каза Никой не ". Майкъл, ще знаете, че са невинни" Никой проведе в знак на почит към него, никой не играе музиката му, никой не призова за Концерт за него.

(...)

CY: След '93, той не би трябвало да знае по-добре в документалния филм на Башир, където е казал, че е добре да остане в леглото с дете? Не мислите ли, че повечето хора наистина казват това в смисъл, че се е вмъкнал в него?

CR: Нека обясня какво ми каза Майкъл да направя. Майкъл и аз говорихме за това и той каза: "Кори, когато бях дете, беше не само лишен от детство, но и от любов. Ако исках да прегърна баща си, той не ме прегърна. Ако бях уплашена от самолета, той не би сложил ръка около мен и да каже, че всичко е наред. Ако ме беше страх да изляза на сцената той каза: "Донесете си задника на този етап." Не само че дори и другите възрастни около него ...
Майкъл ми каза: "Кори, аз никога няма да се отрече едно дете любов и ако това би означавало да бъдеш разпнат или да отидеш в затвора, тогава точно това трябва да направят. "
Когато за пръв път отиде в съда, съветниците му казаха, че не е добре и той трябва да изплати детето и просто да продължи. Вторият път каза: "Знаете ли, всичко ме накара да изглеждам виновен, като че имах нещо да се крие. Този път няма да има плащания. Аз ще се боря в съда и ще видите, че съм невинен. "

Точно в онзи ден, когато дойде присъдата, разговарях със семейството си. Видях новината и там казаха, че Майкъл имаше 45 минути, за да влезе в съда. Обадих се на членовете на семейството му в къщата му и попитах: "Какво прави той сега?" Той се качва на горния етаж. После слезе долу. Той каза молитва на семейството си и каза на всички: "Не искам да се тревожите за мен, всичко ще бъде наред. бъдете с мен. "И тогава той отиде там, той беше наистина нервен, почука краката си и пее песен .... Но той не се притесняваше. Ще ти кажа едно нещо - щях да бъда развалина. Мисля, че дори не мога да се кача в съда.


(...)

М.А.: Мисля, че е избрал това завръщане и щеше да направи много пари с него, което той наистина би позволил. Но аз все още мисля, че е бил закачен до границата от много могъщи хора и че не е бил третиран справедливо. Този бизнес не е нищо без художника. Не можете да правите нищо без художника. И ми се струва, че някои от тези, които сега показват най-широката усмивка, са забравили, че в някакъв момент.

CR:Нещо, което се случи преди няколко години, може би 8 години. Майкъл ми каза тогава: "Кори, вече не мога да ходя на турне". Попитах защо. Той каза: "Ще ме убие." Той ми каза това. Той каза: "Ще ме убие. Спомняте ли си това, когато се готвех за концерта си и се сринах тук в Sony Studio? Това се случи, защото дехидратирах, когато се готвех за турне. Аз не ям, не пия, не спя, поставих всичко в подготовката за турнето. "Той каза:" Не правя това нарочно. Просто става. Разбираш ли? Аз съм толкова погълнат от нещата, които повече не мисля за подобни неща. Последният път, когато вече бяха прикрепени към инфузиите. Затова реших - и моите лекари - да не правя това повече. "Той каза, че иска да завърши Неумолимия си албум и това е всичко. Няма вече обиколка. Все още искаше да прави албуми. Той каза: "Ще направя албуми завинаги, просто не мога да обиколя повече."

(...)

CR: Имаше моменти, когато седех в студиото и казах, че не мога да повярвам, че съм работил с този човек. И толкова много други имат дръзновението да играят. И тогава работиш с човек като Майкъл Джексън ... Той дойде твърде късно, трябваше да е в студиото в 12 часа и той се появи на една четвърт до една. Чувстваше се толкова нещастен, защото закъсняваше и се извиняваше за цялата сесия. На другия ден той изпрати голяма, гигантска кошница, защото говорихме за филми и колко обичам филмите. Така че ми изпрати тази гигантска кошница.

CY: С всички тези различни филми в него?

C: R: О, боже мой , той вероятно съдържа 100 DVD-та. Имаше пуканки, сладкиши, всякакви книги и филми, всичко. Карето отново каза: "Много съжалявам, че не съм уважавал времето си."

CY: Това е мисълта, която е от значение. Във всеки случай!

CR: Добре! Казах на Майк колко време искаш да започнеш утре? - Кори, ти си шефът. Кажи ми колко е часът. Ако ме искаш тук в 7 сутринта, аз ще бъда там в 7 сутринта. "Той каза:" Ти си шефът. Каквото и да ми кажете.

CY: Това, което намирам за интересно за всички тези изявления (за М. М.), е начинът, по който го описват основните медии, че иска нещата да се случват винаги с волята му.

CR: изобщо не. Никак не.

(...)
CR: Има толкова много истории. Има толкова много неща. Майкъл - обичаше да седи и да разказва истории. Той обичаше да говори ... говори ... говори за всичко. Всеки път, когато дойде в един град или нещо такова ... Спомням си, когато искаше да отиде в книжарница. Те затвориха книжарницата. Той отиде да купи книги. Той го прочете. И тогава ме научи за Африка и колко красива е Африка. Той каза: "Знаеш ли, хората не искат да знаеш колко си красива Африка е така, защото те са там, за да открадне всичките си богатства." Но той каза: "Това е най-красивото място, което някога през живота си Той ми показа картина. Това е просто невероятно.

Спомняте ли си, Крис, на Дейвид Блейн, който е погребал жив?

CA: Да. Разбира се. Той е бил навит на нашия етаж в Sony. Може и да не си спомняте, но той често висеше наоколо, докато вашият приятел "50 Cent" все още бягаше, за да ни донесе кафе.

CY: Това е много непринудена история, но продължавай.

CR: Така че Дейвид Блейн се погреба жив в града, в сградата на Тръмп.

CY: Националният небостъргач на Тръмп

CR: Добре. Веднъж казах на Майкъл какво се е случило, той каза: "Ти се шегуваш" казах: "Не, ако ти кажа:" Той не е кой е Дейвид Блейн.. Започнах да получавам видео материал и всичко, защото в момента не разполагахме с YouTube. Започнах да изпращам кадри, за да обясня кой е Дейвид Блейн. Той беше толкова очарован. Тази нощ той се качи в микробус и заминахме късно през нощта, за да видим Дейвид Блейн. Ние отидохме там.
Изкачихме се от микробуса, той беше в някакво "частично прикриване" и никой не предположи, че това е той. Той скочи и той отиде точно там и ние седнахме там и той беше очарован от него. Това беше смешно. След това се засмяхме, защото понякога казал: "Знаете ли нещо? Половината от времето се смята, така или иначе, това е двойно, а не аз. Понякога мога просто да се разхождам.

CY: Изглежда, че сте имали много разговори лице в лице с него, но някога сте говорили с него за пластичната хирургия?

CR: Да.

CY: И какво ти каза?

CR: Той каза: "Каква е разликата между мен и Силвестър Сталоун или някой друг в Холивуд" Той каза: "Моето заболяване на кожата ... Аз не искам да бъда бял. Това не е това, което аз се опитвам да направя ", каза той." Но не мога да помогна на заболяване на кожата. Опитах операция, за да компенсирам всичко и да опитам други неща. Тя не беше като тази, както аз го исках, но това не е причината, поради която се превръща в светла кожа чернокож мъж. "Що се отнася до носа му, той каза:" Мразех носа ми точно като Силвестър Сталоун мразеше си. "

CA: Което вече каза, че татко му го е казал.

CR: Да. Той каза: "Намразих брадичката си. Намразих носа си. "Той каза:" А ако е така? "Защо ми е само това?" Той каза: "Защо аз просто съм аз? Мога да ви покажа 20 души в Холивуд, които са свършили работата с носа, устните, ботокса, всякакви неща.

CY: Има ли нещо друго, което искате да споделите?

CA: Надявам се само, че "свлачище" (тук чувството на триумф или победа) ще излезе в следващите седмици. Надявам се, че някои хора започват да се говори за всичко добро, което извърши, защото ... ако aufwiegst доброто срещу злото ... Той е най-известната личност в света. Той е денонощно, 6 дни по телевизията, за да види. Това е само моята надежда. Бог да го благослови и нека почива в мир, а ние ще го видите всички един ден по-късно животът ни отново ... и аз съм сигурен, че той танцува и пее на душата от тялото.

(...)

CR: ... Майкъл Джексън беше като Христов образ за нас. Да знаеш, че този човек е бил дискредитиран, разпнат, оклеведен и обиден през последните 15 години. Всеки би предпочел да говори за нещо негативно, например, че иска да купи костите на слона. И ако е така? Знаеш ли нещо? Бих го купил също.

CA: Аз също.

CR:Мисля, че е страхотно. Аз също ще го направя. Но тъй като той е, те винаги са имали нещо негативно, вместо положително. Сърцето ми е напълно счупено. Моето вдъхновение, с оглед на вдъхновение, че аз веднъж имах като дете е вече е напълно тъмен за мен .... Аз не знам, защото аз, Христос не следва един от тези ученици или каквото и да е и трябваше да гледате, тъй като той е бил разпънат на кръст и висеше на кръста. Но аз съм сигурен, че дори сърцата им са точно толкова разкъсани ... И сърцето ми е счупено. И по-нататък общо с (музика) бизнес ... всичко, което мога да кажа е, че аз съм щастлива, че има път в живота, където можем да правим неща доста независима и не се занимава толкова много с нас лицемерите трябва ... но ние сме заобиколени от лицемери в този бизнес. Това е (просто) трагедия. Винаги съм се питал как би било ... Дай боже! Нещо се случва с Майкъл. Не мисля, че някога съм искала да го почувствам. Просто винаги се чудех: "Гиез, какво ще се случи?" Е, сега сме на път. И всичко, което се е случило досега, е точно това, което мислех, че ще бъде.


КА: Когато се случи това (съобщение за смъртта) ... изпратих Кори по електронна поща и веднъж, когато имах жена му по телефона ... и това беше всичко. Не съм чувала от Кори за три дни. Няма имейли, няма телефонни обаждания, няма отговор. Знаех, че е наскърбен и се разстроих.

CR: Защото плачех три дни.

CA: Той ме повика в понеделник сутринта и мисля, че е много точен цитат: "Добре, това е понеделник. Трябва да се върнем на работа, защото Майкъл щеше да се върне на работа.

CR: И това е истината. Майкъл щеше да се върне на работа. Той го прониква. Както казах, той отстрани гърдите си, отхвърли ударите си. Той беше един от най-трудните хора, които някога съм срещал ... и това е истината. Той беше неразрушим, труден човек. Нямаше нищо опора за Майкъл Джексън.

CY: Е, изглежда ... медиите не обърнаха много внимание на това колко е важен този човек.

CR: Не.

CA: Не. Дори не е близо.

CR: Те дори не надраскат повърхността.

CY: Може би защото не са информирани. Както знаете, те са в този 24-часов цикъл на новини. Вече не им пука. Става въпрос за това как публикувате новини, колко бързо ги публикувате и кой слуша.

CR: Мисля, че винаги ще изберат тази евтина журналистика, вместо да казват, да разчитаме на главите и да видим колко деца Майкъл Джексън промени живота си или направи нещо благоволение.
all4michael.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен