"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*10-те най-романтични песни на Майкъл Джексън

Ето някои романтични хитове на Майкъл Джексън, които не сте знаели, че всъщност са романтични. Майкъл Джексън пише песните си заедно с музиката и инструментите. Неговата бийтбокс му помага да създаде най-хубавите шедьоври на изкуството. Той прави любовни песни от всеки албум, който той издава през цялата си кариера - от Rock With You до Break of Down , Майкъл не оставя никаква възможност да дава на феновете си меко прегръдка с музиката си.

Дори ние сме виждали неговата романтика в най-големия ужас удар Трилър, където той може да се види предложение момиче за ангажираност, преди да се превърне в чудовище, и все пак, неговата чудесност не може да смила. По отношение на Краля на поп-музиката Билборд никога не се установява и все още песните му някъде са на HOT 100 класации.

Преди да преброим топ 10 песни от любовните песни на MJ, тук е известно споменаване от The Jacksons 5.


Аз ще бъда там (1970)
Любовта, която спасявате (1970)
Разтърсете тялото си (1978)
Скъпа (1970)
Дайте любов на Коледа (1970)

Вижте 10-те най-романтични песни на Майкъл Джексън:

1. Момичето е мина - 1982




Всяка нощ ходи точно в сънищата ми
Тъй като я срещнах от самото начало,
толкова съм горд, че съм единственият,
който е специален в сърцето си
Момичето е мое
Кучето куче е мое
Знам, че е моя ...

2. Начинът, по който ме караш да се чувстваш - 1987




Никога не съм се чувствала толкова влюбена, преди да
обещавам бебе, ще ме обичаш завинаги
, кълна се, че съм доволна
от теб, Защото ти си единственият за мен,
начинът, по който ме караш да се чувствам ...

3. PYT (Pretty Young Thing) - 1982



Знаеш ли, ти ме караш да се чувствам толкова добре вътре
Аз винаги исках едно момиче точно като теб
Такова PYT, доста младо нещо ...

4. Пробив надолу - 2001 г.




Дръжте ръката ми, усетете докосването на тялото, което се придържа към моя
Ти и аз, обичам целия път през другата нощ
Спомням си теб и ние ходихме през парка през нощта
Целувай и докосвай, нищо много, нека само да докоснеш отидете
Обичай ме повече, никога не ме остави на мира от къща на любовта ...

5. Дамата в живота ми - 1982 г.



Затова слушай сърцето си
Поставете тялото си близо до моето
Нека ви изпълня с мечтите си
Мога да ви накарам да се чувствате добре
И бебето през годините
Ще ви обичам повече всеки ден
Затова ви обещавам тази вечер,
че винаги ще бъдете дамата в моята живот ...

6. Запомни времето - 1991




Спомняш ли си времето,
когато се влюбихме
Спомняш ли си времето,
когато за първи път срещнахме момичето
Спомняш ли си времето,
когато се влюбихме
Спомняш ли си времето ...

7. Вие не сте сами - 1995




По дяволите три думи и ще дойда да бягам
И аз и момичето знаете, че ще бъда там
Ще бъда там

Ти не си сам
аз съм тук с теб ...

8. Просто не мога да спра да те обичам - 1987




Знаеш как се чувствам
Това нещо не може да се обърка,
толкова съм горд, че казвам,
че те обичам. Любовта ти ме накара да вървя
високо
, копнея да стигнем.
Този път е завинаги
Любовта е отговорът ...

9. Ти си моят живот - 2001




Ти си слънцето
Ти ме накара да блесна
Или повече като звездите,
които блещукат през нощта
Ти си луната,
която блести в сърцето ми
Ти си моя през нощта моя нощ
Моят свят
Ти си моят живот ...

10. В шкафа - 1991 г.




Има нещо,
което трябва да ти кажа
Ако обещаеш, че ще
разбереш,
че не мога да се задържа,
когато в твоето присъствие
съм толкова скромен
Докосвай ме
Не скривай любовта ни
Жена към човека ....
curiosityhuman.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен