"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Как ефект за наклон, използван в "Smooth Criminal"


Създаването на "Lean В" ефект, който е дал на Майкъл Джексън се облегне на 45 ° в техните предавания по целия свят.


Има една поговорка в Холивуд: "Ако работите твърде бързо, ще бъде без работа." Но Денис и аз ги оспорва тази логика, защото сме работили денонощно 30 часа, последвано, ако искаме нещата да са готови.

И изглежда, че по-сложно и странно бяха от порядъка на Майкъл, толкова по-малко време, ние ще трябва да се изпълни.
"Колко далеч можем да стигнем с това?" Той често задавани. Умът му, подобно на небето, не знаеше граници или бариери. Ограниченията, които съм научил от него, или са самоналожените или имат ограничено виждане на другите.

Майкъл обичаше Магьосникът от Оз по няколко причини: със своята история, съобщение и пионерския дух на филма. Когато Tin Man, първоначално играе от приятели Ebsen и по-късно от Джак Хейли, пя с цялото си сърце в своята празнота, публиката беше изненадан с магически си умение да наведете напред, наляво и надясно, без да падне , Това беше плавен ход, че Майкъл ще отнеме на друго ниво и подкрепят най-буквалния смисъл на думата.

Във видеото Smooth Criminal 1987 г., Майкъл играе това, което бих нарекъл '' движението накланяне ''. Благодарение на малко магия, той е в състояние да се опре на четиридесет и пет градуса напред и обратно.


Когато режисьорът каза: "Нарежете!" Блясъкът в очите му може да има диаманти, така че той е щастлив. Бях в Септември и аз съм го виждал всичко, преди да дойдеш да си ремарке , луд "," Буш, ще видите, че? По дяволите, това ме боли! ''
В жаргон на Майкъл "," да се нарани '' означава нещо добро; на "Максимум".

По този начин, зарът е хвърлен. Денис и аз ще има отговорността да направи този ход и, преди да започнете, аз знаех, че ако някой може да направи Майкъл се наведе на сцената, без трикове, използвани във филма, това е Денис.

Денис рядко се появява в Септември , но за щастие на деня, в който записва по склона, той е бил. Той наблюдаваше всичко и изглеждаше като лед кънкьор в началната точка. Той смята, че трябва да има начин за провеждане на зареждане е достатъчно за поддържане на движение, както е невъзможно, тъй като това.

Денис ми каза, че се надява да постигне. "За мен е предизвикателство", сподели той.
Предизвикателството взе три месеца. Проектиране и преглед на художника отстъпи място на инженер докато изобретателят дойде Денис. Ботушите са проектирани да завърже в пищялите, държейки и обездвижи глезена. Външната изглеждаше като Flörsheim нормално. Под са всички механизми. В центъра на обувките, стоманените плочи, монтирани с винтове, които идват от земята.

Това творение даде Денис всички увереност да се обадя на Майкъл и да го помоли да се подготвят за по склона за първи път. В един час, ние опаковани обувки с дървена дъска се използва като земята където можете да поставите винтовете, и отидохме до Запишете One, в студиото, където Майкъл е фиксирана пребиваването си по време на запис.

Защото на трафика в Лос Анджелис, стигнахме до 07 часа. Голяма грешка. Когато на рецепцията ни посрещна, той ни предупреждава, че Майкъл не би напусне стаята си преди 07:30, когато той ще сложи край на The Simpsons .
Денис се разстрои и с право. Въпреки че, гледайки назад, аз не знам защо бяхме изненадани. Exit в пиковите часове и да забравяме, че The Simpsons са свещени.

Развълнуван, със сигурност за гледане на поредицата, Майкъл дойде като светкавица на рецепцията, където седяха Денис и аз и неспокоен.

"Това, което трябва да има?" Той каза, гледайки към нашия случай, тъй като тя влезе в стаята. Той знаеше, че това, което е там, но той беше сигурен, че приличаше повече на шоу, отколкото за доставка.
"Бих се опре днес?", Попитах аз.

Денис стоеше мълчаливо и стоически, като той взе обувките си и помогна на Майкъл да ги пуснат. Въпреки, че сме направили нещо безпрецедентно, Майкъл, капризни, протестира, "Буш, това няма да работи", вдигна ръце като дете се бори с баща си, докато пише домашните в неделя вечерта.

"Майкъл", каза ми в най-успокояващ моя глас ", да бъде спокоен. Знам, че не ми харесва, но трябва да ги опитате. "
"Аз имам неща за вършене", продължи той. "Това няма да работи."

Денис счупи мълчанието си със съотношение на бележка и предизвикателство "Ако направите теста, Михаил, ние никога няма да знаем. Вие никога не се съмняваше нещо ново и преди, така че защо сега? "

Сякаш Денис беше изрекъл вълшебната дума, защото, като заклинание, отношението на Майкъл променени в миг на око. Това беше един от онези редки моменти, когато той се нуждае, за да се напомни на собствената си вяра в магията.


Ботушите са вече стегнати около глезените, без никакво сравнение с [обувките] Florsheims , а когато ние мислим, че са се успокои, ние отново попита: '' ще трябва да танцува с тях? ''

"Майкъл", попита Денис. '' Застанете на това дърво и, когато почувствате, че ботушите са монтирани на винтовете, повдигнете гърдите към небето, натиснете корема и постно на Буш. ''

И това е точно това, което е направил Майкъл. Той изду гърдите му като паун, и закалени, с сляпа вяра, се наведе напред и назад с въздишка. Въпреки, че сме направили за себе си, за да го видите в действие, той никога сит.

"Не мога да повярвам, че направих тази работа." Майкъл ни прегърна, а след това даде допълнителен прегръдка Денис, да я гали гърба.

Денис заяви в отговор, "Казах, че ще работи, Майкъл. Ние дойдохме тестване за една седмица преди да дойда тук. "
И аз имах синините, които го доказват. Два пъти на ден, всеки ден от седмицата, играх ролята на Хъмпти-Дъмпти. Аз се наведе напред, когато имате 50% шанс да се счупи носа си в стената, която разрушава нервите. С отворени очи, развяващи клепачи и главата, които се движат назад, ме постави твърд и неверни записи.

"Прави каквото ти си гмуркане," Денис ме наведе на мисълта, така че аз извиках: "Но аз не обичам вода!"
Майкъл не беше Хъмпти-Дъмпти. Той играеше с тези обувки най-малко един час преди и реши да ни изненада с мисълта, вече е взето решение "," Това трябва да бъде патентована. ''

Имахме желанието да притежават изобретението като комплимент, и в продължение на два месеца, направени рисунки и описания, необходими за завършване на документацията и да го изпратите на адвокатите на Майкъл.

В същото време, ние продължаваме до следващата си дестинация, Токио, където той направи първата наклон.
[ Забележка: Буш е сбъркал в цитиране на града. Първият наклонът се проведе в Канзас Сити, не в Токио.]

Имах една дупка в стомаха, тъй като ние винаги ще има нещо общо, на живо за първи път. Без значение колко пъти сме се практикува, не знаех, че няма нищо маркирани огъня, така че, когато Майкъл се обърна винтовете на сцената на Канзас Сити на 23 февруари 1988 г., е направил всичко възможно, за да не си затваряме очите.

Майкъл е бил майстор. Песни и танци в светлината на прожекторите, жива музика, танцьори и десетки хиляди хора, които се опитват да се свържат с вас. Той е бил толкова фокусиран върху обувките си плъзгащи се винтове. И той се поклони. Direct. Smooth Criminal електрифицирана тази вечер.

Майкъл слезе от сцената, все още се опитва да си поеме дъх, и каза: "Трябва да се даде тази двойка да се Денис."
Денис хвърли топката и се върна при него, празнува. Взех обувките наклон и да ги Florsheims зад Майкъл за следващия брой. Тъй като, ако въпросът е бил е да се въртим в главата си по време на шоуто, той излезе на сцената след края и каза: "Аз имам още един чифт обувки, нали?".

Това беше Майкъл, преди да мисля за себе си, мисля, че на Денис. Посочването на изобретателя; отпускане на кредит, когато кредита се дължи. Това беше Майкъл, на няколко пъти каза: "Трябва да получите кредит за тяхната работа." И Майкъл е живял ръководи от думите му.

Повече от десетилетие след Bad Tour , Кейти Couric каза в програмата си днес, които бяха публикувани на патент на обувките на Майкъл Джексън наклон.

До тогава, мениджъри на Майкъл са били плащат процент на поверителност, за да се предотврати такива неща. Някой е забравил да плати и се оповестява публично. Попитах дали се чувства зле за него и той ми каза не.

"Аз просто исках да знам защо, Буш", каза той. "Това трябва да бъде нещо вълшебно. Защо те съсипа за всички? "
"Майкъл, аз не знам", беше най-добрият ми се да кажа.

Когато патента изтича през интернет, Денис и аз се опитвам и ние бяхме изумени, когато четем, "Метод за създаване на илюзията за антигравитация. Изобретатели: Майкъл Джей Джаксън, Майкъл Л. Буш и Денис Томпкинс " .


През цялото това време, Майкъл е споделил патента с нас. Беше извънредно момент и ние потвърждаваме заслугата за нашата работа, когато не сме очаквали. ''

Майкъл Буш , Майкъл Джексън стилист текст и xtraído книгата Кралят на Стил: превръзка на Майкъл Джексън; Превод Roseane Джексън чрез писма до Майкъл
mjbeats.com.b

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Michael Jackson FanSquare • ITALIA

  https://www.facebook.com/100009553838030/videos/1414005409280137 Da Forest Lawn Memorial Park, Los Angeles, i tanti omaggi floreali per Mi...

Всичко за мен