"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Интервю с Майкъл Джексън на "Invincible" - част I


На 26 октомври 2001 г., Майкъл Джексън участва в чат по телефона, отговаряйки на въпроси на фенове онлайн, направени чрез модератор Антъни DeCurtis. Конференцията бе спонсориран от GetMusic.com и RollingStone.com.


Anthony:
Здравейте, дами и господа, тук е Антъни DeCurtis. Вие сте в Getmusic.com, а ние сме тук тази вечер за много специално събитие. Краля на попа, един от най-великите художници в историята на поп музиката Майкъл Джексън, ще се присъедини към нас. Той има нов албум излиза на 30 октомври, той се нарича [грешка интервюиращия] Невидим.

Anthony:
Майкъл, приятно да говоря с теб, човече.

Майкъл:
Приятно ми е да говоря с теб.

Anthony:
Разкажете ни малко за новия албум. Това е първият му студиен албум от шест години. Все още ли се безпокойте, когато имате нещо да започне? Очевидно е, че сте направили това много през годините. Все още ли смятате, нещо като: "Уау, аз се чудя това, което хората ще си помислят," това означава, че се чувстват всички такива очаквания?

Майкъл:
Това е начина процес на бременността, раждането. Знаеш ли, това е като да имаш деца, и се налага да ги вдигне и да ги доведе до света, и след като влиза в света, са сами по себе си. Така че това е много вълнуващо. Искам да кажа, че никога не сме много добре информирани за това, никога. Това е една невероятна процес. Но вие го оставите в ръцете на Бога, както правите, когато имате дете.

Anthony:
Абсолютно. Са започнали да вали въпроси от феновете си в интернет. Ние, Електрически очи, мъжки, казвайки: "Майкъл, ти си, по мое мнение, най-големият художник на всички времена. . Истинският цар поп, рок и соул "И той иска да знае," Коя е любимата ви песен от новия албум "?

Майкъл:
Моята любима песен от новия албум ... Мога ли да вземете две?

Anthony:
О, да, мисля, че можете да направите това. Можете да почти правете каквото искате.

Майкъл:
Ами, то вероятно ще бъде Unbreakable ... Ще вземем три. Unbreakable, Speechless и The Lost Children.

Anthony:
Разкажете ни за някои от тези песни. Как беше на работа ... Искам да кажа, е имало специални гости, или като сте работили с нови производители, или начина, по който ги е написал? Знаеш ли, нещо, което ни дава някои вкус ...

Майкъл:
Е, в процеса на писане на песни е нещо много трудно да се обясни, защото е много духовно. Вие наистина се получи ръката на Бога, че е така, сякаш вече са написани - каква е истината. Тъй като, ако те са били напълно написан преди да бъдат родени и вие сте просто като на източника, чрез които идват песните. Истина. Защото там ... те просто падат право в скута си, в своята пълнота. Не е нужно да се мисли твърде много за това. И понякога, аз се чувствам виновна да се налага да сложи името си песни, които аз - аз пиша - аз пиша тях, аз ги пиша, аз правя заглавието, което правя текстовете, което правя мелодиите, но все още ... едно е работа на Бога.

Anthony:
Саманта от Канада просто ни изпратите запитване. Тя би искал да знае, "Как бихте описали звукът на Invincible и включи други жанрове за албума?"

Майкъл:
Е, звукът е музикално ... ние винаги се опитваме да се гарантира, че ние имаме, знаете ли, като една специална, подробна, знаете ли, най-добрия звук, най-добрите инженери, на разположение най-добрите техници. И разбира се, аз се опитах да се направи албум един потпури от просто прекрасни мелодии от всякакъв стил. Защото аз не вярвам, заклеймяват или отбелязване на всякакъв вид музика. Мисля, че един велик художник трябва да може просто да създадете всеки стил, по никакъв начин ... нищо от рок до поп и фолк да госпъл музика, просто се създаде прекрасна музика, че всеки, всеки може да пее, ирландски фермер, за да една дама, която Скраб за тоалетни в Харлем. Ако можете да съска и да го тананика, това е най-важното нещо.

Anthony:
Когато работите работите по начин, така че ... слушаш много друга музика, или да слушате радио и може би вземете CD-та на няколко души, или когато работите ли да го всичко нека просто там и съсредоточи внимателно върху това, което правиш?

Майкъл:
Аз почти ... Аз винаги знам какво става по , по радиото и в клубове, че хората слушат. Въпреки, че хората си мислят, че живеят в Невърленд - мислено аз никога не съм Невърленд всичко на времето - Винаги съм. Аз винаги знам какво се случва в света на музиката, всичко на време. Не само в САЩ, но в международен план. Знаеш ли, по целия свят. И когато аз съм на работа, но аз не мисля, че аз съм повлиян от много ток музика. Ами, аз просто се създаде това, което е в сърцето ми. Много оригинално. Старая се да бъда като оригинален, колкото е възможно. Аз не казвам, "Добре, ще направи тази голяма R & B песен, голям поп" ... Аз просто искам да се направи страхотна песен.

Anthony:
Като че ли музиката да вземе своя собствена форма ...

Майкъл: Да.

Anthony:
Е, Амбър тук в Интернет ви предлага много любов и пита дали това е забавно за вас да рок видео "Ти Rock My World".

Майкъл:
Да, това беше забавно. Ние цяла нощ, което е много трудно [смее се]. Ние, ъ-ъ, това беше забавно слуха, и излиза от говорителите беше наистина добър. Това е една от любимите ми неща, да слушат силна музика. Защото аз обичам да играя силна музика. Искам да кажа, ако чуеш нещо по интернет или малки кутии [звукови], тя не разполага същото въздействие. Ето защо трябва да го купите. Трябва да си купя, че CD наистина да чуя, че въздействие. Това прави огромна разлика. Огромна разлика. Няма по сравнение. Купете компактдиска е най-доброто нещо. Няма място за сравнение. Вие не можете да чуете всички звуци, ако можете да го направите в система [звук] по-малък.

Anthony:
Така че, когато сте извън снимачната площадка, вие сте в състояние да се увеличи толкова силен, колкото искате?

Майкъл:
толкова високо, колкото искам.

Anthony:
Много добри [смее се]. Е, ние имаме Майкъл Матю от Канада. Той казва: "Току-що видях Призраци на MTV. Както винаги, ти си невероятно, Майкъл. Имате ли някакви планове да го освобождават като DVD в Америка? "

Майкъл:
Да, той ще бъде освободен като DVD в САЩ в неговата цялост, като част от правенето на призраци. И това е една от любимите ми неща, толкова повече ми хареса това, защото това е една мечта на мина за дълго време, за да направи нещо. Знаеш ли, нещо страшно, но комичен в същото време, и притежава всички елементи, просто забавни. Защото аз не искам да плаша хората до точката, където те трябва да се страхуваме да отиде да спи. Искам да имам малко подправка за хумор. И в рамките на комикса има една сълза, ти знаеш? Това е забавно, нали знаете. Тези призраци, те не са наистина страшни, те са забавно. Те се приближи до ръба. Малки деца се смееха в тях. Те бяха забавно. Знаеш ли, ние не искаме да ги ужаси. Но ние направихме справедливост на този дебелак, този кмет, за да влизат в къщата ми, която е частна собственост, ме съди. Вие знаете.

Anthony:
Абсолютно. Тук имаме Cloudlee2000 който пише с молба: "Защо е името на албума е Invincible"

Майкъл:
Е, непобедим е нещо, на ... Мисля, че е подходящо име. Той е един от албума е песни и аз съм бил художник .. хм, аз не давам потупвания на собствената си обратно [не се поздравяваме], но Книгата на Гинес за световни рекорди просто ме назначи, отново, както художникът който имаше най-дългата кариера, защото откакто бях малко, малко дете, до сега, все още удари записи със записите Никой не в класациите, а аз съм толкова горд и чест да са били избрани от небето, или каквото да бъде непобедим, а просто продължи да расте и да е, нали знаеш ... да служи на хората. За да предложи на хората прекрасно забавление.

Anthony:
Сега, знаете ли, вида на конвенционалната мъдрост в музикалната индустрия е, знаете ли, че обществото наистина не поддържа повече от един крак на вниманието. Ако един художник остава далеч за дълго време обществеността излиза и отива някъде другаде. Това е ваша грижа с пускането на албума, и като се известно време да работят по Invincible или ви, вие сте убеден, че си фен база все още ще бъде там и ще бъде толкова силна, колкото тя някога е била?

Майкъл:
Аз съм, аз съм ... Не, отговорът на вашия въпрос е, че тя никога не ме притесни дори веднъж и никога не съм мислил за това. Защото винаги съм знаел, че ако музиката е наистина голям, или ако един филм е наистина страхотно, хората искат да го видите или да го чуете. Без значение къде сте отишли, колко дълго сте били далеч, или какво е положението. Знаеш ли, величие е величие и ако наистина направи страхотна работа върху това, което показва, хората искат да чуят. Или искате да го видите. Знаеш ли, това няма значение, това няма значение. Докато не се направи нещо новаторскато, нали знаете. И това е най-важното нещо. Дайте им това, което искат да чуят.

Anthony:
Сега Slimslady420US изпрати въпрос: "Каква е песента на Invincible албума мислиш, че става въпрос повече за вас лично"

Майкъл:
Хммм, Unbreakable.

Anthony:
Говори малко за тази песен. Сега, когато бе споменато няколко пъти, аз съм много любопитен за това. Какво би могло да ни кажеш за нея?

Майкъл:
Защото аз съм един от малкото хора в шоубизнеса вероятно, че са имали плюсовете и минусите, нали знаеш, толкова много различни неща. Хм, аз съм бил в ада и обратно. Аз казвам, за да бъдем честни, а аз все още съм в състояние да направи това, което правя и нищо не може да ме спре. Никой не може да ме спре, без значение какво. Спра, когато съм готов да спре. Знаеш ли, просто казвам, че ще продължи да се движи напред, така или иначе.
mjbeats.com.br

Няма коментари:

Публикуване на коментар

MICHAEL JACKSON MJJ prodigy: Around the world

  Even dead, Michael Jackson makes a lot of money In March 2010, almost a year after his death, Sony Music Entertainment signed a US$250 mil...

Всичко за мен