"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*ДЪЩЕРЯТА НА МАЙКЪЛ ДЖЕКСЪН ПАРИС:


". НЕ СЪМ WHITE СМЯТАМ СЕ ЗА ЧЕРНОКОЖА ЖЕНА!"

# 1 - черно или бяло?

В скорошно интервю Париж Джексън, дъщеря на легендарния поп звездата Майкъл Джексън разкри, че тя определя като черна жена, въпреки очевидната си справедлив тен на кожата. На 18-годишният модел, казва повечето хора смятат, тя да бъде бяла, но тя каза: "Смятам се за черно"

# 2 - аз съм черен


Париж разкри баща й да сочи за нея и да каже "Ти си черен. Бъдете горди от своите корени. Щях да съм като: "Добре, че той е баща ми, защо той да ме лъжеш? Така че аз просто вярвам това, което той ми каза. Причина, доколкото ми е известно, той никога не ме излъга. Повечето хора, които не ме познават ме наричат ​​бяло. Имам светла кожа и, по-специално, тъй като аз съм имал ми косата руса, аз гледам като съм се родил във Финландия или нещо такова. " Но беше баща й не е наред с посланието си за нея, че е чернокож?

# 3 - Той ли е Отец?



Очевидно Ние можем да посочим драстични физически промени, Майкъл преминаха през себе си в течение на живота си, като се започне звездите си като черна дете с насам-натам. Много хора се съмняват, че Майкъл е биологичният баща на трите си деца, тъй като те сигурно ще са излезли няколко нюанса по-тъмен, ако имат африкански корени.

# 4 - Моят Отец няма да лъжа



"Той е баща ми," каза тя пред Брайън Hiatt Rolling Stone е. Той винаги ще бъде баща ми. Той никога не е бил и никога няма да бъде. Хората, които го познаваха много добре казват, че го видя в мен, че това е почти страшно. "

# 5 - майката


майка на Париж е кавказки жена, която тя за първи път е свързан с на 13 години, но по времето, когато те се бе запознал, че не се чувства майка на дъщеря връзка. "Имал съм много на майка фигури. Но с времето майка ми дойде в моя живот, това не е нещо, което "мама". Това е повече от отношения възрастен. "

# 6 - Дали това си значение?



"Баща ми ме отгледа в много широки възгледи къща," каза тя. Бях на осем години, влюбен в тази жена на корицата на списание. Вместо да ми крещи, както и повечето хомофобски родители, той се подиграва с мен, като: "О, ти си имаш приятелка. Неговият номер едно фокус за нас, освен че ни обичаш, е образованието. "

# 7 - Какво Doe мислиш ли?



Така че, тъй като Майкъл е роден черно, означава ли Париж е действително се смесват-състезава? Така или иначе, ние смятаме, че е добре за нея да повярвам какво иска, защото никой не може да отнеме спомените и уроците тя и баща й споделени.

http://dailyshares.me/









Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен