"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Омер Бхати Mjbrsil Antravista*

Невъзможно е да бъде фен на Майкъл Джексън и не знам кой Омер Бхати или поне някои от това, което той е живял до MJ, нали? O-Bee (както е известен също художествено) е един от най-добрите приятели на Краля на попа , един от малкото, които са били там (и все още е) лоялно. Той, както на детето е вдъхновен от MJ, и това е така, защото на този вдъхновение той стана да посрещне идола. Но както винаги, за съжаление, медиите могат да не бъдат изложени на него. За често те публикуват, че приятелството им е нещо по-голямо, кръвни връзки и т.н. Но, различна от тази ли кой Омер Бхати, художникът?
Той обикновено не дава интервюта, много по-малко се говори за Майкъл Джексън, но ние на MJBrasil управлява изключително дума с него и сега можем да ви донесе. Насладете се на ...
Днес Омер е около своите 30 години, и е независим артист, който е спечелил повече и повече фенове където и да отиде, и който също така служи като вдъхновение за мнозина. "Никога не съм мислил за себе си като източник на вдъхновение, но аз се чувствам щастлив когато ми го каже. Дори и да не поставя голям акцент върху това ме кара да искам да се подобри и да се насиля, за да получите още по-добре ", каза той.
Това не е изненада за никого, че MJ му е повлияно от това, което той прави артистично и също човекът, той става. В края на 2014 г. той заминава за Южна Африка като посланик на " Проекта Нелсън Мандела Библиотека ", тя наистина стана велик човек. " Той [MJ] ми влияе по много начини, когато става въпрос за извършване и танцува на сцената. Не мисля много за това, но някои от проектите, с които работя, тогава виждам, че имаше някои го влияние. Но това е нещо, което идва естествено , "каза той. " Той ми хвърли по толкова много начини. Тя отвори съзнанието ми за много от основните вярвания, които имам днес и нещата, които правят проучване и изследване. "
Омер започна движение, наречено децата LIFE , която е разширена до продукти и повече. " Движението на децата LIFE е начин на живот за тези, които работят в творчески области. Това се подкрепя от ЗАПОЗНАВАНЕ, въображение, Определя УСПЕХ (Knowledge, Imagination, Определяне и успех). Това е начин на живот, който се стреми да възстанови живо въображение и свободен дух губи, когато пораснем "и добави:" Аз определено виждам как расте в бъдеще, аз не съм сигурен за това как. Имам някои идеи и аз съм развълнуван да видя къде ще отида. "
През 2014 г. той положи клетва на Got Talent на Норвегия, и видях една линия извън която се използва за. " Беше страхотно преживяване за мен. Имах възможност да се покаже на хората и друга страна на мен, а само говори, нещо, което аз съм наистина много срамежлив. "
Омер не пусна дебютния си албум, но той е бил постоянно в студиото. През 2012 г., докато все още имаше един договор с Universal Music Norge, той издава сингъла "виждат светлината" в партньорство с Shontelle певец. " Да, аз съм бил в на студиото с няколко норвежки художници, но най-големият художник съм бил да бъде Shontelle, който е включен в моята единствена" виждат светлината " ," каза той.
През 2014 г. той издава първият сингъл като независим артист, наречена "Love You In The Morning", а след това, че е бил в класациите наред своя ментор и най-голямото вдъхновение на Майкъл Джексън, " Това е вид на странно да се види, но и забавно. Никога не съм очаквал да го види . " С сингъл "Love You In The Morning", O-Bee представени в VGLista обиколка Норвегия първи път като художник, тъй като той бе представен на едно и също събитие през 2006 г. като една танцьорка. На въпроса за това как се чувства, той каза: " Big разлика. Сега се чувствам много по-добре да бъдеш на сцената ме представя с моята собствена оригинална творба. Виждайки хората отиват далеч с моята песен е страхотно чувство. "За да се извърши с него по време на турне, той взе норвежката група Juice Crew, които е срещнал по време на Got Talent Норвегия. " Те са наистина талантливи, хубави момчета, които също станаха мои приятели. Ние споделяме много общи неща, и ще видите повече от нас заедно. "
Говорейки за танци, Омер също работи върху създаването на хореографии за собствената си работа. " Аз не винаги хореограф всичко. Понякога е по-свободен стил, а понякога е сътрудничество, ако аз съм на работа с друга танцьорка. Но аз винаги се опитвам да вземе нещата на друго ниво. Бдете и ще видим. "
В началото той беше представянето на някои песни в рап стил, и в крайна сметка да бъдат етикетирани. Но днес неговата музика се превърна в нещо повече поп, по-различен ритъм. " Аз не бих се определил като рапър. Всъщност, аз не обичам да ме поставят етикети. Аз правя музика, която аз се чувствам в момента. Но ако ви се налага да го назове в определен стил, би било кръстоска между хип-хоп / поп. "
Залавянето момента, ние попита какво е най-трудно за него: създаване на хореографията или музика? " Отнема повече време, за да се създаде музика, тъй като това е ново за мен. "
Вярно е, че той има много фенове / поддръжници в Бразилия, и всеки иска да знае дали той има планове да посетят страната ни. Тогава той каза нещо повече от просто желание да стъпи на бразилския почвата, той каза: " Да, една от мечтите ми е все още ще Бразилия и запишете видеоклип, и имам чувството, че ще се случи един ден. " (Кой там Той е неспокоен?)
2015 ... " Повече музика, повече танци, и други творчески проекти ще работя ."
В заключение, той остави съобщение за бразилските фенове: " Бих искал да дам едно голямо" shoutout "(нещо като плаче благодарение) на всички мои бразилските фенове, аз се чувствам любовта ти, и аз съм много благодарен за цялата подкрепа. Специален shoutout да obeesource.com който е бразилски и може би най-добрият fanblog аз знам. "
Ние от Майкъл Джексън Бразилия ви благодаря много за Омер Бхати за предоставената ни малко от времето си, за да говори с един от хората, които са в непосредствена близост до нашия идол, тъй като е много възнаграждаване за нас. Благодаря ви Омер, Бог да го благослови. - Team MJBrasil
* Това интервю може да бъде възпроизведен само на други страници, уеб сайтове или блогове с разрешение на MJBrasil.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен