"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



ХРАБРОСТТА*

Публикувано на 
ДОВЕРИЕ
емоция двама
"Тъй като аз бях хранене катерички в парка, аз забелязах, че една малка, изглежда, не ми вярваш. Докато другите дойдоха достатъчно близо, за да яде от ръката ми, той се държеше на разстояние.Хвърлих фъстъчено пътя си. Той остриета, тя грабна нервно, и избяга. Следващия път, той трябва да се чувства по-малко се страхува, защото той дойде малко по-близо. За по-безопасен, той усети, толкова повече той ми има доверие. Накрая той седна точно в краката ми, като смели и всяка катерица вдигат врява за следващия фъстък. Http://www.youtube.com/watch?v=_juHGdpSZs0
Доверието е така ... тя винаги изглежда да слезе да вярвам в себе си. Други не могат да преодолее страха ЗА ВАС; Трябва да го направите сами. Това е трудно, защото страх и съмнение, дръж се здраво. Ние сме страхуват да не бъдат отхвърлени, за да се нарани още веднъж. Така че ние се поддържа безопасна дистанция. Смятаме, че се отделяме от другите ще ни защити, но това не работи, един от двамата. Това ни оставя чувство сами и необичани.
ти си моят живот
Доверявайки СЕБЕ ЗАПОЧВА ОТ като признава, че това е добре да се страхуваш.Като страх не е проблем, защото всеки се чувства неспокоен и несигурен понякога.Проблемът не е в достатъчно честен да признае страха си.Винаги, когато се приеме моето собствено съмнение и несигурност, аз съм по-отворени към другите хора. Колкото по-дълбоко отида в себе си, толкова по-силен I СТАНЕ, ЗАЩОТО аз осъзнавам, че MY REAL SELF е много по-голям от страха.
черен
При приемането СЕБЕ СИ НАПЪЛНО, TRUST става пълна. НЯМА ВЕЧЕ ИМА ТАКИВА РАЗДЕЛЕНИЕ МЕЖДУ ХОРАТА, защото там вече не е никакво отделяне INSIDE. В помещението, където FEAR свикнал да живея, любовта е оставят да растат. " 
Майкъл Джексън  танцуващи СЪНЯ 1992
"Когато си зад решетките, без надежда за ОСВОБОЖДАВАНЕ, трябва да се намерят сили, гдето можете. Лично аз НАМЕРЕН СИЛА ПО Майкъл Джексън. И до днес, Майкъл Джексън, е постоянен източник на вдъхновение. "Бившият президент на Южна Африка Нелсън Мандела март 2005
"Когато хората ме питат къде съм да си сили от, аз Кажете им, че съм погледнала мъжа MICHAEL JACKSON гледа, нека погледне към мъжа в огледалото." Мохамед Али март 2005
ще можете да има два
     Вие трябва да се страхуваме, преди да може да бъде смел. Често си мисля за пътуването баба ми направи от Италия до Ellis Island ... от Ню Йорк до Eveleth, Минесота. Тя беше на деветнайсет, просто женен и пътуващи да се присъединят към моя дядо. Alone и говорене не English ... идващи от живота на бедността, за да живеем в страна, че е чула само около, тя трябваше да се сбогувам с цялото си семейство, никога да не види някой от тях отново. Една млада булка, като не знаеше съпруга си, тя щеше да прекара остатъка от живота си с него в Америка.Знам, че тя трябваше да са се страхували, и аз знам, че е по-смел, отколкото азнякога ще бъде.
Jude 001
Life за жени като баба ми ... неграмотни, след като не е имал възможност за образование ... означаваше да са сключили брак, като много деца, да бъдат управлявани от мъже. В Америка, баба ми имаше бебета на всеки две години ... дванадесет всички с осем оцеляване ... четири момчета и четири момичета. През цялото това време, тя никога не губи зрението й ... да образова всички осем деца и ги изпраща към възможности тя можеше само да мечтаят. През цялото това време, тя е красива и силна в своята католическа вяра. През цялото това време, тя запазва достойнството си, тя осигурява безопасен дом за семейството си и за хората в нужда. От скромни вещите й, тя даде свободно на тези в криза.
Ако La Cucina Bello е мястото й, за да се създаде храни, които се хранят семейство, градините си, предвидени с бягство ... да диша, да работят на почвата.Обвързването шарена кърпа плътно около главата си, за да запази главоболието в шах ... мигрена по днешните стандарти ... Тя е израснала наследствен домати от семена, извършвани с нея от Калабрия. Краставици, фасул, тиквички, картофи, зеле, къдраво швейцарски, чушки ... списъкът продължава. И тогава, плодните дървета, ягоди, малини, дини ... храна, за да се хранят с голямо семейство от дванадесет месеца от годината. Безплатни земи, предоставени от желязната руда мините, където дядо ми работили, добавят повече място за отглеждане на посеви.В деня, в който watertower над тези градини експлоадира, да наводнява всичко, баба беше запазена ... тя не е отишъл да работи в този ден.
Да се мисли, че баба ми остави бедност само за да открие новия си дом в хвърлянията на Великата Depresson, Понякога се чудя дали някога съжалява за решението си да дойде. Ако тя го направи, тя никога не казал на никого за това.След като на тези брегове, своята благодарност никога не се поколебаха.
Тя вдигна децата й да бъдат активни участници в американската мечта.
Трябва да се страхувайте да бъдете смели. Знам, че това изявление е вярно ... но, всеки се страхува, баба ми беше останал с нея до деня, тя почина.
"Любопитно е КАКВО изисква смелост и какво не. КОГА стъпя 
МП и приятели
на сцената пред хиляди хора, аз не се чувствам сякаш съм смел. IT може да отнеме много повече смелост да изразят истинските си чувства към едно лице.Когато си мисля за смелост, аз мисля за страхливите лъв вМагьосникът от Оз.   Той беше винаги бяга от опасност. Той често викаше и поклати със страх. Но той беше СЪЩО споделя своите истински чувства с тези, той обича, въпреки че той не винаги харесва тези чувства.

Който взема REAL смелост, кураж да интимност. ИЗРАЗЯВАТ ЧУВСТВАТА СИ НЕ е същото като да се разпада ПРЕД ДРУГО ЛИЦЕ ... IT, който бе приемане и TRUE КЪМ СЪРЦЕТО, каквото и да каже. Когато имаш смелостта да интимност, знаете ли кой сте и сте готови да други да се види, че. Това е страшно, защото сте се почувствали толкова уязвими, SO OPEN TO отхвърляне. Но без самостоятелно приемане, друг вид смелост, вида Героят в киното, ИЗГЛЕЖДА HOLLOW. Независимо от рискове, смелостта да бъда честен и интимен отваря пътя за себепознанието. Той предлага КАКВО всички ние искаме, обещанието за любов.
зверче
Майкъл Джексънтанцуващи СЪНЯ 1992
     Touring международно за първи път при първото им турне в чужбина, на Jackson Five посети Европа, Китай, Япония, Австралия, Нова Зеландия и Африка.
"Това беше на посещение в Сенегал, че ни накара да осъзнаем колко щастливи бяхме и как нашата африканска наследство бе помогнал да ни направи това, което бяхме.Посетихме една стара, изоставена роб лагер в Gore Island и бяхме толкова развълнуван. Африканските хората ни бяха дадени даровете на смелост и издръжливост, че ние не може да се надява да възстанови. "Michael Jackson Moonwalk 1988
ОСНОВНИТЕ съставка на даден рецепта за FEAR е неизвестната
МАЙКЪЛ ДЖАКСЪН
     В последните няколко дни, аз се борят с ужасната несправедливост Майкъл Джексън трябваше да изтърпи в ръцете на нечестни, алчни, disrepectful зло. Аз отново извика много сълзи над един свят, който може да се насладите на толкова болка на някой друг. Аз никога няма да 
BE MY HEART STILL
го разберат, докато съм жив. Но, с голяма благодарност, аз също се върна към милионите хора, които стоят за справедливост и истина ... за всички онези, които са се изправи за Майкъл.А, аз се върна към моите изследвания, която разказва за някой смел извън това, което мога да си представиш.Така че, аз достигна обратно в собствените си писания и извади думите бях написал преди много време за баба ми. С думи на Майкъл ... с това, което той ме научи ... с НЕВЕРОЯТНА модел за 
встъпване в длъжност
подражание, че е за всички нас, особено на децата, аз съм се движат по.ОТНОВО ТОЗИ МЕСЕЦ ние празнуваме MAJORLOVEPRAYERVIGIL ... глобална молитва, която се проявява на 25-ти всеки месец, вдъхновена от Майкъл и текста към песента си ", друга част от мен." Този месец, молитвите са за поскъпването на нашите деца, за които те са .   Това кара сърцето ми да радваме да знаят, че в 4:00 PDT, аз ще се присъединят към енергията на легиони от хора ... всички вдъхновени и засилена чрез любовта и живота на Майкъл Джексън и всички се обединяват, за да направи по-добър свят. Има голяма ХРАБРОСТТА и кураж в това.

Благодаря, че ме присъедини днес. Това е всичко за LOVE
порцелан


Jude Радост в смелостта на Армията на любовта на Майкъл!
http://michaeljacksonchosenvoices.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен