"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Козметичен хирург пише книга за Майкъл Джексън - Краля на попа

Чрез Anju Maskeri | Публикувано на 22-Nov-2015

Тъй като той насърчава книгата си в Мумбай, Irish Лекарят зад козметични операции на Майкъл Джексън твърди, защо той не можеше да е секс с деца насилник или наркоман
Patrick Treacy е имал интересен живот. Така интересно, че тя почти звучи като сюжета на трилъра. Treacy, 56, който е родом от Гарисън в окръг Fermanagh, Ирландия, е работил с бедните в Африка; преборили мутри Саддам Хюсеин в Багдад като хуманитарен работник, и е работил по лицата на Madonna, Jay-Z и Боно. Но, шест години след смъртта на Майкъл Джексън, поп иконата остава най-известният клиент Treacy, а най-близък приятел. Извадки от интервю с лекаря, който е в Индия за насърчаване на най-новата си книга, зад маската: The необикновената история на ирландеца, който стана лекар на Майкъл Джексън.

Майкъл Джаксън
Q. Колко важна роля не играе MJ в мемоарите? 

A. Всички си мислят, книгата е за него, но не съм тръгнал да пиша за Майкъл. Повечето автори знаят, че ще напише мемоари, години преди те всъщност правят. Предметът трябва да бъде включена става ясно по-късно. Сърцевината на моята книга е за времето рецесия удари Ирландия; загубата на любовта (пробие нагоре с приятелката Trish); и оцеляване на HIV наранявания от убождане от наркоман в Дъблин. Има и неща за детството ми. Майкъл Джексън е опашката Сложих към книгата. След това, на опашката започна клатеха.

Pic / Pradeep Dhivar
Q. Кога започнахте работа по знаменитост клиентела? 

A. Когато започнаха в естетичната медицина, областта е зараждащата. Имах късмет, че в началото на миналия век, три неща са се случили. Първо, Botox става популярен. Тогава хиалуронова киселина (бръчки пълнители) се е появил и най-накрая, интензивна пулсираща светлина (IPL) Фотоподмладяване (за лечение на кафяви петна, зачервяване, старчески петна, счупени кръвоносни съдове и розацея) е изобретен. Аз бях един от първите, които ги предлагат заедно. И, защото бях нещо като пионер, който получих наплив на клиенти, включително знаменитост индианци, които не мога да назова. Спомням си, че идва тук, за да видите един индийски актьор преди много, много години. Аз трябваше да се свали до Дубай, защото един от вестниците имам снимка на нас двамата. Той имаше трансплантация на коса и той не искаше никой да знае. Той е може би един от най-известните актьори на Индия.
Q. Ти спомена си сблъсък със сина на Саддам Хюсеин, Удай. Разкажете ни малко повече. 

A. Удай бяха изпратени на разстояние до Швейцария, защото той е убил някого. Тогава той се върна в Багдад, точно преди войната в Персийския залив. Една нощ в хотел Палестина, забелязах го тормози един от блондинка медицински сестри. Той беше пиян и агресивност. Отидох при него и го помолил да напусне дамата сама, и го приближи до масата му. Когато седнах, неговите охранители блеснаха пушките си към мен и Удай започна бране бой. Но след това, други мъже се намесиха и го спряха от лавинообразно в грозна кавга. Ние не знаем кой е той. След шест от тях ляво, някой каза: "О, Боже мой! Смятате ли, че той е Удай, син на Саддам Хюсеин? Щеше да бъде убит! " Беше гладко бръснене.
Въпрос: Как се запознахте с Майкъл Джексън? 

А. През 2006 г. един млад афроамериканка, която мисля, че е бил негов Нани или майка на децата му, чакаше в зелената стая на клиниката си, и ми каза, че представлява знаменитост. След нея, Майкъл влезе. Носеше черни шапка, къдрава коса бе вързана на гърба и той светна инфекциозна си усмивка. Той дойде при мен и ми каза: "Здравейте, докторе Treacy. Аз съм Майкъл Джексън. Чувал съм много за вас. Благодарим ви, че помагате на хората в Африка. "Той носеше със себе си една статия бях написал, които съм получила награда за. Той го прочете за мен. "Бих искал да бъдеш моя лекар", каза той. Спомням си, по време на едно от посещенията си в клиниката си, той взе една медицинска книга от офиса ми и я отвори, за да направите снимка на черна дете с черно-бяла кожа. Той ми каза: "Знам, болката, че детето се чувства", а после спря крачола му и видях, кожата му беше черно и бяло. Цялото му тяло беше [така]. Той страда от витилиго.
Въпрос: Как си направил връзка над Африка? 

A. бях заби с игла HIV, докато рисувате кръв от хероина наркоман в болница в Дъблин. За щастие, това не се е свързал, но инцидентът ме вдъхнови да работят с пациенти с ХИВ в Африка. По това време, той се разглежда като болест на черен човек. Докато бях на работа там през 1990 г., MJ се работи за същото в Америка. Той слезе в Африка, за да предложи хуманитарна помощ, като планира концерт с Lionel Ritchie, дари $ 24 милиона, и е работил с Нелсън Мандела. Така че, това е почти като и двамата отидоха и се бори на грешната страна на войната, но спечели битката.
Р. И после станаха приятели? 

A. мисля, че беше, защото той започна да ме доверие за определен период от време. Не бях особено звездният удари. Всъщност, дори не бях чувал много за неговата музика. Така че, когато разбра, че не съм се опитвал да получи нищо от него, той отвори. Майкъл, аз почувствах, беше съкрушен човек. Той се спусна с това, което Америка му беше сторил. Когато бях го виждал с децата си, аз осъзнах, че светът е ли го напълно погрешно. Той беше наистина много приятен човек, и той няма да навреди на децата по никакъв начин. Усетих, че е опасността да бъдат убити. Той ми спомена, на няколко пъти, че той е бил уплашен за живота си. Друга страна на онзи, който хората не знаят, е, че той е бил шегаджия. Той се шегува и да играете игри през цялото време.
Q. Тогава какво е довело до влиянието на злоупотребата с деца? 

A.  Когато хората казват имаше детинско елемент на Майкъл, е имало. Той като че ли искали навърта наоколо с деца и да играе с тях. Мисля, че това е различно от сексуални отношения с деца.
Q. Вие казвате, че не е наркоман. Какво мислиш, че е довело до смъртта му? 

А. Неговата смърт беше шок, защото Спомням си го да ми кажеш, че няма да бъде упоен, без анестезиолог настоящето. През цялото време, че го познавам, той не е използвал никакви лекарства. Ако адвокатите на отбраната се опитват да кажат, че Майкъл се е самоубил със свръхдоза пропофол, че не може да се работи по този начин. Това е лекарство, което трябва да се прилага; вие не можете да сложите вливане във себе си. Това бе линия на защита, която те бързо спадна, защото много хора като мен, с познания за науката и малко здрав разум, започна разпит на истинността на това твърдение. Една част от мен казва, че е било нещастен случай от лош лекар или е било планирано, защото той е често ми каза, че ще бъде убит. Никой не разследва този ъгъл. Тези въпроси никога не беше зададен.
Q. В крайна книгата с глава за него. 

A. Ако аз трябваше да го напиша отново, аз ще сложи край на книгата по различен начин с частта за спечелване на пет награди за работата си. Но издателите почти не ми позволят да го завършим. Те почти го взе от мен (смее се).
- See more at: http://www.mid-day.com/articles/michael-jacksons-cosmetic-surgeon-pens-book-on-the-king-of-pop/16702178#sthash.Pz1fNxu2.Ve6Gs2iq.dpuf

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен