"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



A MAGIC В МОМЕНТА*

"Моята музика не е моя. Това е дар от Бога. Това е мое задължение да я споделя със света. "
Michael Jackson
ES три
Потапяне в света на магията, която приема идеята, че ако вярвате в него, можете да го намерите, не е било лесно за мен. За да сте сигурни, че често се насладите на полети на фантазията. И от време на време, аз съм очарован от мощен силата на нещата необясними. "A птица не пее, защото той има отговор. Тя пее, защото има една песен. "Мая Angelou Животните приемат удивление без въпрос. Каквото и да е необяснима остава необяснима. Те просто живеят в радостта. След като е живял с животни по-голямата част от живота ми, аз съм виждал от първа ръка чувството си за хумор ... животът е игра за тях. Те просто живеят в тяхната невинност. Всяка сутрин, Кейси и аз подиум дефилираха и една малка фея село създадена от едно дете в нашия квартал. Днес забелязах, добавянето на много нива къща добавяне ... общност на феите ", трябва да се разраства.
красив шест
Майкъл ме е научил, че има божественост в магия, място на възможност. Нашите желания живеят в нашата молитва. Това интуиция води до откритие, което притежава текстури и цветове и безкрайна възможност.
"Казвам ви, че ще бъде чист, за да някой да свържете вашия електрическа китара или каквото и да, и просто да започнете да играете ... и ми се микрофон ... от момента, вие знаете, което ще бъде наистина, наистина забавно. МНОГО НА MAGIC се създават на момента така ... е в действителност. "
красив пет
Michael Jackson
Това, което знам сега е моето въображение се разраства крилата си, защото на Michael Jackson. Неговата артистичност ми как наистина да видим учи, наистина слуша.  "Където и да отидете, отидете със сърцето си." Конфуций  Всеки ден на това пътуване, аз се чувствам повишено разбиране на всичко. Разходен стотици часове учат поразителен каталог на Майкъл е наистина ми даде образование в артистичността на музикална композиция. Научих повече от слушане със слушалки, в тъмното, от всички образователни обръчите на скочих през колеж, защото аз се уча от капитана. Елизабет Мишел Billeaudeaux казва в книгата си, AN ANGEL СРЕД НАС Ние го нарече Майкъл 
badfourteen
Джексън ... духовно пътуване, "Знам, че когато слушам гласа му, особено на някои песни, аз всъщност изглежда да вибрира на клетъчно ниво.Стъпка Неговата си резонанс, мелодията му, му времето ... всичко изглежда да се докоснат до моето вътрешно ядро, което си мисля за като "аз".Ето как той изглежда на всички ни събере заедно. Той знаеше за това:. Тонален вибрациите и ритъма на времето и пространството "Има чувственост в режим на Майкъл, неговите оркестрации, вокалите му, която е уникална. Тя ви насочва в емоционално и достига дълбоко вътре. Трудно ми е да се сложи език към него, защото там не е нещо подобно някъде.

"В последните си месеци, Джексън ще каже на колегите си сътрудници, че той е толкова" компресор ", той не може да спи през нощта; умът му не ще се изключи. "Аз съм канализиране," каза той пред Kenny Ortega. "Пиша музика и идеи идват в 
BEAUTYFOURTEEN
мен и аз не мога да ги изключите. " Ортега го попитах дали би било възможно, че той може да наложи на тези идеи на рафта, докато след 13 юли, когато си концерт серия започна.Jackson отговори полушеговито: "Ти не разбираш, ако аз не съм там, за да получите тези идеи, Бог може да ги даде на Prince." MAN IN THE MUSIC Joseph Vogel  

Налице е силна радост, която идва от музиката на Майкъл, и, въпреки че съобщенията включват аспекти на човешкото състояние, решаване на проблемите на социалната справедливост и предлагат горивата за промяна ... все още, слушателят усеща емоционална радост почивка на всяка нота, всеки такт. За мен, има дълбочина от чувственост често си взема дъх, плъзгащи се в моята психика. Бъдете сигурни, всичко Michael извършено часа на усилия, за да показват, страстта си към него.Посредствеността и половинчатостта не бяха концепции са му известни.
beautythirteen
"Мисля, че ние ще разберете в следващия век, че има нещо наистина магическо за смях.Всеки път, когато се чувстват депресирани и надолу и навън, аз се насилвам да се смее и аз се опитвам да мисля за нещо смешно и аз се чувствам по-добре. Мисля, че някакъв вид химична реакция се извършва в душата. Аз наистина се чувствам по-добре и да се насиля да се усмихва. Мисля, че се усмихва, мускулите, той прави нещо и аз се чувствам много по-добре. "
Michael Jackson
Тази седмица съм бил надарен с осем от най-поразителните парчета на музика ... Майкъл Xscape Demos. От момента преживях всеки един, бях трогнат дълбоко в душата ми ... всички звукови на фантазията. Композиции на Майкъл са шедьоври.Вокалите му се местят от ангелски да романтичен, да чувствена, да пясъчен и изразителна като слушателя 
badthirteen
от финес, за да се срине и да изгори. Майкъл има способността да се сложи слоеве на звук заедно, всеки играе роля, без да е непреодолим. "Майкъл Джексън е шоу-тапа, а не сцена крадец." Това ловко описва писане неговите композиции. С всеки слуша, да откриете още един слой. Разбира се, ние всички знаем, бек вокали на Майкъл имат 
msgtwo
не връстници. С тези демонстрации, гласът му изследва нови хоризонти за разказване на истории.Посланията са очарователни. Майкъл никога не е стояла настрана от важните въпроси ... знаеш ли къде ВАШИТЕ ДЕЦА СА и роб на ритъма присъстват мощни истории на правата на жените и малтретирани деца. Място с NO NAME дава утопичен свят, където няма болка, само за красота. Това ми напомня на Майкъл Neverland създаден. BLUE GANGSTA предлага трета глава на Smooth Criminal И ALCAPONE. Това е звуков пейзаж е брилянтен. И, Xscape ... "Ти ме искаш ... дойде да ме вземе!" Xscape е великолепна! Амин!  
Гарднър улица училище
място с NO NAME ... "За нас е чест, че Майкъл Джексън е избрал, за да го запишете и ние сме впечатлени от качеството на пистата ... Michael Jackson наистина го е направил правосъдието ... Това е наистина трогателна." Dewey Bunnell и Gerry Beckley LOVE никога не са били толкова добри и те обичам ... оферта романтика. И, CHICAGO, ме докосва на места, аз наистина не може да се говори за.Ohhhhh!

Когато хората ме питат какво ми е любимата песен на Майкъл Джексън, аз винаги казвам, че ще е като да питаш какво е любимото дъх взех. Тези осем демонстрации са ми дали вдишвания, които се хранят душата ми и да докоснат сърцето ми. Имам час на магически моменти напред, потапяне в удивление отново и отново. Благодаря ти, Майкъл, за създаване на звук и съобщение, че не може да получи достатъчно от ... Благодаря ви за споделяне на вашите часове на кръв, пот и дадени от Бога таланти с мен отново. Благодарен съм отвъд думите. Ти ме научи да вярвам в магията. Ти ми показа как да се смее и да се чувстват радост в процеса. С всяка нота, всеки ритъм, вашата безусловна любов дава славно музика. И аз искам да танцувам!
Jude
HIS Тори
MYstory
Красивият FOUR
YOURstory
MYstory
http://michaeljacksonchosenvoices.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен