"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Споделено...*

Имам нещо да кажа и ако загубя приятели или харесвания, заради това,  добре.
Някои колеги фенове правят гадни коментари за новия албум, те се заяждат с други, които се радваме на това, и те  също така осъжда собствениците на уеб сайта, които наскоро бяха поканени на слушане парти проведе от Estate на Майкъл. Аз няма да споменавам имената им, защото един от тях считам за приятел и моето намерение не е да нараня някого или атакува някого, а просто да се отговори на негативните хора, които са жестоки към другите за всичко това.
Първо, бих искал да кажа, че аз обичам Майкъл Джексън и той  е душата на тази земя,  имам всяко право да кажа, че  ми пука за него, просто защото дъщеря ми присъства на неотдавнашното слушане партията от мое име.
Аз съм имал удоволствието да работя заедно с Michael Jackson Estate за почти 5 години и аз, (по-често, отколкото не) не ходят на тези функции, които те предлагат, аз изпратих хора да ме представляват, както го направих преди две години, когато Аз изпратих моята приятелка Бети до Монреал.  Тя се срещна с Джон Бранка, както и друг персонал, и аз мисля, че тя може да удостовери, че Джон Бранка и екипа на имоти определено се грижат за наследството на Майкъл повече от всеки от нас осъзнават,,, но по-важното е, че Джон Бранка наистина му пука много за Майкъл. Не става въпрос само за пари, (които ще отидат за децата на Майкъл), г-н Бранка има искреност в сърцето си за своя приятел и партньор. Имението се грижи за Майкъл като човек, и изпълнител еднакво добре.
Очакваме в имението като една голяма корпорация, но ние трябва да помним, че в рамките на тази голяма корпорация, там са истински хора с истински чувства. Те не са роботи, те са човешки същества с чувства. Знам, че от времето съм ги и изследванията изпълнени, което съм направил, че всеки човек обича Майкъл по свой начин, но не се заблуждавайте,,,, тях ги е грижа.
Sony музика не търпя Tommy Mattolla по-дълго, така че те избра Sony за работа с този проект. Налице е нов отбор на Sony и те са положителен и оптимистичен екип. Те също искат да се запази наследството на Майкъл живо, точно както прави имоти.
Този нов албум няма да разочарова феновете нито би се разочаровал Майкъл, ако той го е чул. Това е моето мнение и имате право на свое, но не се заблуждавайте от изтичане на информация онлайн,,, албума и музиката не е точно това, което сте чули онлайн.Тя има обрат, с изненади, които ще е тръпката за всеки MJ фен , (с изключение на отрицателните). На работа, време, усилия и любов, които влязоха в Xscape ще покаже себе си, за да бъде всичко, което съм чувал и повече.
За тези, които казват, че аз съм обърнал гръб на Майкъл, просто защото I, (или моите представители) присъстват на тези имоти функция, вие грешите.За мен е чест да помогна да продължи наследството на Майкъл чрез подкрепа на проекти, които да направят света да осъзнаят, въпреки че Майкъл може да не присъства физически,,, неговата музика и любов ще живее вечно. Бях там преди да умре, аз съм тук и сега. MJ-Upbeat.com стоеше от страна на Майкъл и го подкрепи по време на живота му, неговите борби, неговите върхове и дъна и продължаваме да го подкрепяме.
Независимо дали сме съгласни или не са съгласни за новия албум, нека не се наричат ​​помежду си имена и да се борят. Това е просто погрешно. Аз наистина съм готов да напусна Facebook, защото въпреки че аз не съм виждал толкова много любов,,, Аз също съм виждал толкова много омраза. Защо ни атакуват помежду си?! Защо?? Уважавайте чувствата на другите и не се обиждайте помежду си с имена. Бъдете учтиви. Толкова ли много искам?????
Ето една снимка на дъщеря ми, с Джон Бранка. Гордея се с дъщеря ми за представяне MJ-Upbeat.com и аз съм горд, че е застанала до Джон. !
MJ-Upbeat.com
Ще бъде интересно да се види колко много призвание и неуважение ще бъдат отправени за този коментар, на този пост. Аз съм го очаквал. Що се отнася до тези, които ме подкрепят, Благодаря. А за тези, които не са съгласни, но са учтиви за това, благодаря ви, както добре.
Тръгвам си от Facebook за тази вечер.  Лека нощ.


Аз просто исках да споделя, че MJ-UPBEAT.COM Е поканен език слушане От  страна език  Michael Jackson имоти.  Дъщеря ми април (високото момиче в средата), отиде да представя моя сайт.  Те отишли ​​в Холивуд в студиото, където Майкъл направи "We Are The World" инча Дъщеря ми се случва да напишете коментар.  Тя се срещна с нашия приятел Betty Бърнс, както и LA.  Ried, Джон Бранка и Navi, за да назовем само няколко.  Албумът е Xscape ще ви разбие!  Довери ми се.  Вие мислите, че сте чували някои от тези песни пропускам, но те ​​звучат различно от изтеклите песни.  Албумът е страхотен!  Бети също ще пише за прегледа.  Дръжте очите си отворени за нейните.  Нейният преглед ще бъде изложен в рамките на няколко дни.  Снимки и всичко останало. 

Любов
Бони. 
MJ-Upbeat.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен