"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



"Това, което знам за мъжете" интервю на Лиса Мари Пресли*



дата 16 март 2014

Paul Connolly


"Бях див , моите съпрузи са диви , ние направихме дивите неща , но аз не съжалявам за моите бракове " ... Lisa Marie Presley . Снимка : Mark Liddell / Contour от Getty Images

LISA Мари Пресли
Изпълнителка , 46, женена

Бях само на девет , когато баща ми [ Елвис Пресли ] умира , но аз имах една много специална връзка с него . Той беше най-невероятното , загадъчно , мощно , динамично човешко същество , което някога съм срещала. Що се отнася до мъжете отиват, той остави големи обувки, за да запълни . Той все още е такова присъствие в популярната култура , но аз не намирам за странно или нереално - това ме прави щастлива , всъщност.


Lisa Marie Presley като новородено през 1968 г. заедно с родителите си , Елвис и Присила .
Снимка: Getty Images

Повечето от моите спомени са , че са у дома с него. Нашите стаи са на последния етаж на [ дома на Елвис в Мемфис , Тенеси ] Graceland . Ние ще седи в стаята си и да гледат телевизия, и прекарват много време заедно на горния етаж сам. Той ще ме вземе на голф - количка вози , или щяхме посетете моя дядо или магазин за домашни любимци .
реклама

Баща ми беше много смешно , много игрив, но той също имаше много лош нрав . Повсеместно , той беше крайно : или наистина смешно , наистина игрив, или в такова лошо настроение , че хората тичаха към хълмовете . Но той имаше толкова много вампири около него , глупави хора , и те ще го отбележете . Той бе разочарован понякога . Подобно на всички, той беше човек.

Не е трудно да има нормален живот. Нещата не са съвсем като сега те са в САЩ, където сте в аквариум , тъй като на знаменитост новинарски сайтове като TMZ. Тогава имах чувството, че имаше малко място , и аз можех да направя моя частна собствените си грешки и да расте нагоре .
При сегашното си съпруг, музикалният продуцент Майкъл Локууд , през 2012 година.

Снимка: Getty Images

Бях комфортно около момчета и никога не ги намери , за да бъде чужд на всички. Но аз намирам мъжете и жените различно. Едно нещо, което ще кажа за мъже : ако съм имал добри отношения с майка си , и са близки с майка си , те са по-добри партньори за жените. Това е факт. Най-добрите качества, мъжете могат да имат са отдаденост , лоялност, честност и ще се въздържа от друго място за техните нужди .

Забременях и се оженил много рано . Бях бременна [ с актрисата дъщеря Райли Киоу ] в 21-ви ми рожден ден . Така че аз бях майка и тихо в продължение на години . Той не беше до моите 30 години , които сложих първия си албум , аз съм сега на моя трети . Но аз се справи добре с това да си млада майка и не се чувстват като у всички задържани от него. Харесваше ми е стабилен и не са имали никакви див овес да сеят - вече бях ги засети . Майчинството е любимото ми нещо . Аз съм лъвица . A пазач . Щях да имам 15 деца, ако можех.

Не съжалявам за нито един от моите бракове [ да , за , музикант Дани Киоу , поп звездата Майкъл Джексън , актьор Никълъс Кейдж и настоящ съпруг, музикалният продуцент Майкъл Локууд ] . Те всички бяха невероятни , забавни преживявания. Някои от тях са фиктивни бракове каприз - Бях див , те са били диви, и ние направихме дивите неща, но аз не ги съжалявам . Всеки един завърши по различни причини. Някои ми се искаше не сложи край на начина, по който е направил , но те не бяха провали , ние просто не са били партнира прав.

С MJ [ Michael Jackson ] , за съжаление , твърде много се случи , прекалено много хора имаше между нас. Имаше много дълбока силна любов там; интензивна. Но хора има в начина , по моя край и края му. Имахме толкова много хора, които ни казват какво да правим и прихващане и говорещи от името на другия. Ако бяхме само той и аз , към края , аз не мисля, че щяхме да се разведем .

Michael [ Локууд ] и аз сме заедно в продължение на 11 години. Срещнахме се , когато бяхме работа и ние сме много близки. Ние никога не сме се разделяли за една нощ , а ние никога не се бият. Това, което обичам най-много за него е, че той е толкова лесно става . Той е умен , внимателен , ми позволява да бъда себе си , не се притеснявам или ревнив , а той е най-готиния човек, когото съм срещал в моята е ... ING Животозастраховане . Ако той ме научи на нещо за себе си , то е, че аз съм пълен бушуващ луд !

Майкъл е огромен Мусо , но той никога не е споменавал някога слушане на баща ми. Никога не сме говорили за това , че много. Но той беше голям фен на Бийтълс . Винаги съм си мислел на Бийтълс като конкуренция за баща ми , така че, когато бях по-млад аз не ги харесвам [ смее се ] - Винаги съм чувствал защитен от татко. Аз не ги мразя повече , между другото ! И аз обичам John Lennon .

Имам близнаци дъщери [ Харпър и Финли Локууд , 5 ] , син [ Бенджамин Keough ] , който е на 21 г. и дъщеря си Райли е 24. Бенджамин ме е увита около пръста си и аз се развали по дяволите, от него. Той може да ме разплаче , но той може да ме накара да се смея като бизнес на никого . Райли е една и съща, а най-малките са най-ценните неща, които някога.

Парчето заглавието на моя албум Буря & Grace е писано за сина ми. Става въпрос за вида на натиск и очаквания , поставени върху мъжете . Става въпрос за това как той има най-голямото сърце, но той се е научил как да се поставя на защитна обвивка , която не е непременно нещо добро. Когато мъжете се нарани , те ще получат повече и по- защитно и затворено . Аз не съм сигурен как можем да поправим това . Иска ми се да имаше начин .

Lisa Marie Presley пее в Playhouse , Мелбърн, на 25 март ; Rooty Hill RSL , Сидни, на 1 април , и Hurstville Entertainment център , Сидни, на 3 април .
Прочетете повече ...


Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен