"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Когато Jackson 5 живееха в Hot Spots Encino на [VIDEO]*

През 1970 г. семейството се мести в Jackson им Encino имоти, където някои от тях все още живее.



Това беше 1970 г., когато на Jackson 5 имали първия си № 1 хит сингъл "Искам те обратно."Скоро след това семейството се премества от Лос Анджелис до голяма стил Тюдор имоти на Hayvenhurst Avenue в Encino, които членовете на семейството заемат и до днес.
Аз често видях братята Джексън из града най-любимите им свърталища. Не можех да повярвам на тези звезди живеят в собствения си квартал и аз ще получи такава тръпка от тях зацапване играе бейзбол в Encino Little League, очистването ролките чесън в Pizza Майк, пазаруването за записи в Съншайн Records и крейсерска Ventura Boulevard в тяхната електриково синьо Dodge ван.
През есента на 1971 г., на Jackson 5 дори имаше своя собствена събота сутринта карикатура шоу, което не фигурира техните действителни гласове говорене (турнета и училищното образование в собствената Cal Prep Encino отдели прецедент), но музиката в шоуто беше всичко тяхно. Говори гласът на Майкъл е била представена от Доналд Fullilove, а аз бях достатъчно късмет, за да присъства на вокален запис песен сесия за шоуто.
В едно списание Life статия на времето, имаше известна снимка от братята на витата стълба в хола им със златни записи около тях. Имаше и друга снимка от тях на своите нови Honda мини мотори, велосипеди, че те наистина се използват само по дългата алея към къщата ( кликнете тук , за да видите тези снимки са включени в едно списание Life фото галерия).
Jackson семеен приятел Mark Лондон си спомня семейството и дома си в Encino.
"[Той] винаги е щастливо място назад в онези дни," каза Лондон. "Спомням си гледам Малки разбойници и три Stooges по канал 52 с Майкъл, Ранди и Марлон. Ние отидохме на обяд в Encino Bowl, кафенето в City National Bank сграда [още там на втория етаж], и Mike поклониха Барбекю на любовта!" Каза Лондон.
Лондон заяви, че е останал приятелски с Ранди и Марлон Джексън през годините, и той присъства на погребението на Майкъл през 2009 година.
"В края на деня, всички бяхме само Cal Prep приятели", каза Лондон.
Спомням си колко щастливи Michael Jackson винаги изглеждаше, когато аз ще го видя навън, на места като Yogurt градина или понички Уинчел, просто един обикновен дете с такава извънредна подарък за музика и забавни света.
Винаги съм вярвал, че Майкъл и братята Джексън са имали своите най-дълбоки семейни спомени точно тук, в Encino, и за това аз съм доволен.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен