"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Rob Marciano интервю с Debbie Rowe


Деби Роу и Майкъл Джексън
Водещият Rob Marciano пътува до "Painted Desert Ranch" за интервю. 
Роу заяви, че Париж Джексън посети ранчото си и смята за сигурно място, на място ", където Париж идва понякога да намери покой в ​​живота си."
За договорно споразумение със семейството Estate Джексън, Деби не може да се говори за конкретни теми за техните деца. На въпроса каква е най-голямата заблуда, че хората имат за него ", което съм правил неща за пари. Това е болезнено. " Роу казва, че майката инстинкти въпреки това, което си мислят хората. "Когато хората говорят за нещо, той измисля неща."
Деби каза, че още ме боли смъртта на  MJ . "Той умря майка. Той умря дете. Все още ми липсва всеки ден. "
След смъртта на  MJ : "Има по-ангажирани хора. Има много противоречия ". Според статия Entertainmet Wise, Rowe заяви: "Имаше много хора, участващи, всеки танцьор, всеки музикант, всяка камера, всеки звук техник е на този етап, че го видях да се рушат"
"С всички хора, които твърдяха, че си и никой не се опита да го спре ... ако знаех, че нещо не е наред, той щеше да се опита да спре"
На своите спомени: "Той ми каза, че животът ми ще се промени и е много загрижен за добруването ми"
На отношенията му със семейството Jackson: "TJ е невероятен човек. Той има голямо семейство ... Обичам г-жа Джексън ... Ние не може да е грижа за семейството си, но тя е баба на децата ми. "

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен