"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Shalamar певица Jody Whatley и нейните спомени за Майкъл *




На снимка с Майкъл: Shalamar певица Jody Whatley и нейните спомени за Майкъл ~

За пръв път срещнах Майкъл през 1981 г. [снимка е Джоди и Майкъл през 1981 г.], когато бях в Shalamar. Използвах да му пиша писма от почитатели в 5-ти клас, и имах снимка залепена на стената ми и шкафче училище. Имам толкова много мисли в момента на удара си върху живота ми и сънищата ми като дете - вижда друго дете да бъде толкова известно. Аз бях в страхопочитание към Майкъл Джексън и The Jackson Five.

Когато спечели награда Грами за най-добър нов изпълнител, Майкъл Джексън беше първият човек, който дойде да ме поздрави, той се затича към мен от тъмнината на сцената. Бях изпяла "Man In The Mirror" и "The Way You Make Me Feel" - той ме сграбчи и ме целуна по бузата казва тихо "Толкова съм щастлив за вас" - вече емоционално от моя собствен триумф - това е миг засенчен от този момент с него - аз не можех да повярвам. Michael Jackson ме целуна! Никога няма да го забравя. Неговото невероятно наследство в музиката никога няма да бъде намалено и ще остане завинаги влиятелно. Ал Шарптън е бил прав: "Шарптън Майкъл направи с музика, това, което по-късно  в спортни политиката и телевизията и не противоречия да изтрие от история ..." Можете да ме видите в публиката, в края на изпълнението си на "Man In The Mirror / The Way You Make Me Feel ", като му се овации. Обичах Майкъл.

28 юни 2009 г.. По време на Jody Watley концерт Jody отдаде почит на Майкъл от пее "Ще бъда там" "Опитах се да намеря начин да изразя мъката над смъртта на един художник който съм обичала, когато бях на десет. Това беше грубо, спонтанно на . 28-ми юни, 2009 в Минеаполис Публиката е малко шумна, но те пеят заедно в края на краищата - да ми помогне да се опитам да поздравя и отдавам почит на Майкъл I се задавих цялата -. като и аз говорих преди, но сърцето ми е в правилната place'I ще сложите нещо заедно с групата ми да включи в концертите ми по-късно това лято "на Джоди почит http://www.youtube.com/watch?v=ZRCULlUjIUo

Както медиите в САЩ, работят извънредно, за да влоши неговото наследство, което показва липса на чувствителност и неуважение към децата му, които той е повишаване и и на семейство Джексън (Мамо, братя и сестри) - аз ще продължа да празнувам въздействието на Майкъл Джексън, което имаше върху мен и милиони други по целия свят ...
Beyond магията на гласа му - той също танцуваше, се премества и се извършва както никой друг. Никога няма да има друг Майкъл Джексън. Благодарна съм за радостта, която той донесе със своите подаръци от детството ми но .. наследството му ще живее вечно.

http://jodywatleyblog.blogspot.com/2009/06/michael-jackson-i-remember-time.html

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен