"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* КОГАТО МАЙКЪЛ СЕ ИЗПРАВИ И КАЗА НА СВЕТА ", АЗ СЪМ КРАСИВ"

Сега към друга кратко парче исках да споделя днес. "Аз съм красива" е стихотворение, което се върна в съзнанието ми през март миналата година, когато се подготвях за моята презентация на Dancing The Dream. "Аз съм красива", не е от тази колекция, но това беше, докато сърфирате Youtube за танцуващи Дрийм селекции, че аз попаднах на този много мощен видео на "Аз съм красива", който беше публикуван от Kingdom52.
lot12178Не се знае много за това стихотворение, различно от това, което Майкъл го е написал на гърба на списък пералня на The Lodge, курорт на Pebble Beach, че той посещава по време на края на 80-те и началото на 90-те.
Бях поразен не само от красотата и мощно послание на този клип, тъй като тя предаде съобщение на Майкъл към света, но любопитен наново за този малко известен стихотворение, че Майкъл надраска един ден, най-вероятно на шпора на момента, в Pebble Beach. Въпреки това, в момента, не е от значение за това, което правя с Dancing The Dream. Както казах, това не е стихотворение от тази колекция (макар че най-график и място на създаването си, той може и да са се появили като част от същата творческа енергия, която произвежда тези произведения). Както и да го постави на заден план с намерение да се върне към него по-късно. След това, тъй като нещата загрява с делото AEG, на Уейд Робсън твърдения, и толкова много от другите истории, които са направени през последните няколко месеца такъв halycon, е имало още по-малко време да се посвети на малко остатъци от стихотворение, което Майкъл пише на гърба на пералня списък векове назад.
Освен, че през всички тези сътресения на последните два месеца, това стихотворение никога не е напуснал съзнанието ми. В действителност, аз я чух като катастрофата на грохот вълна, все по-силно и по-интензивни като заглавията около неговото име са само един по-хаотично през последните няколко седмици. Понякога просто трябва да се откажат и да се приеме, че е налице причина защо нещо определено ми се обажда толкова интензивно. "Аз съм красива" е стихотворение, което не желае да се игнорира по-дълго.
На първо място, аз просто искам да добавя няколко думи по отношение на това видео, а някои от по-крайни възгледи The Kingdom52 си. Очевидно е, че този човек е вярващ Death Hoax, и се използват някои от думите от стихотворението на Майкъл като оправдание за своите убеждения. Искам да стане ясно, тук и сега, че аз не съм вярващ Death Hoax (ако бях, мисля, че щеше да е пределно ясно, много преди сега, хаха), но аз със сигурност може да видите как някои от това стихотворение е по-загадъчен линии-"Аз съм нов човек сега", "Запознаване с тайните и се определя с огън да премести планини", "Лайсна моя собствен свят", "Старият ми е зад гърба", "Аз ще маршируват напред наново", ще даде вярващите Death Hoax много боеприпаси.
Но така или иначе, аз не съм за публикуване на клип, защото приписват своите виждания, по необходимост, а по-скоро, само защото мисля, че е красиво видео, период. И тъй като аз мисля, че тя красиво улавя духа и същността на това стихотворение. Виждал съм други клипчета на това стихотворение, но няма кой да ми са доста по-мощен от този. Така че, аз съм го представя тук с цялото ми уважение към нашите различия в мненията.
Въпреки това, за тези от нас, които отхвърлят теорията Death Hoax, какво друго бихме могли да научат за Майкъл от това стихотворение?
Ние знаем, че Майкъл е склонна към писане манифести, внимателно слизане и извършване на хартия своите дългосрочни цели за живота си. http://www.allforloveblog.com/?p=8143
Това, обаче, е малко вероятно, че това е някакъв вид дългосрочен план за евентуалното си "смърт", изчезването, и прераждане за нов живот, с изключение може би на духовно ниво. За начало, датирането на това стихотворение (както казах, най-вероятно по някое време в края на 80-те или началото на 90-те години, когато Майкъл е посещаване на Pebble Beach) прави този сценарий изглежда малко вероятно. Сега, да, ако той е написал това в края на 2008 или началото на 2009 г., а след това може би ще дава тази идея повече от къса кимване.
Но остави настрана всички теории смърт измислица, какво точно се казва Michael в това стихотворение? Ние не можем напълно appreicate съобщението, докато не разберем на място, че Майкъл трябваше да стигнем до, в себе си, за да бъде в състояние да каже на света, че съм красива .
Много добре позната и красиви снимки на Майкъл бяха взети на Pebble Beach, включително и тази
МНОГО ДОБРЕ ПОЗНАТА И КРАСИВИ СНИМКИ НА МАЙКЪЛ БЯХА ВЗЕТИ НА PEBBLE BEACH, ВКЛЮЧИТЕЛНО И ТАЗИ
Тези думи идват от един човек, чиято несигурност над личните си вид доминира почти всеки аспект от живота си.Аз не съм просто повтаря това, защото съм паднал за таблоид фураж. Напротив, аз мисля, че медиите преувеличени много от това. Но въпреки това, аз чух да поверително от много хора, които са близки до Майкъл, че, да, той е убеден, че той винаги е бил грозен. В действителност, "просто толкова грозен" е как Дейвид Nordahl описано за чувствата ми на Майкъл за това как изглежда.
Таблоидът подигравки през годините, без съмнение, само засили тази несигурност.
Michael Jackson : Изглеждам като гущер, ти приличам, че е ужасно. Не ми харесва, никога не съм го искал. Ето защо ми се иска да не можеше да бъдат снимани или наблюдавани и аз се насиля, за да отидете на неща, които отиват. - From The Michael Jackson Tapes, равин Schmuley Boteach.
От само себе си още по-дълбоко, отколкото е за външния вид, обаче. Не трябва да ви кажа, че през целия Майкъл битката с медиите и публичния образ на онзи, който те, в страна, създадена е порочен в крайност. Майкъл може да са имали rhinocerous кожата, тъй като той веднъж каза. Но в крайна сметка, всеки може да стане износени под тежестта на постоянен присмех и презрение.
Когато светът мисли, че си изрод, какво в крайна сметка започват да мислят за себе си?
Това е битка, която Michael воюва, непрекъснато, в продължение на години. Предполагам, че да, в някои отношения той би могъл да съобразни с обществени очаквания и да стане "нормална." Но на каква цена? И колко скучен е "нормално" все пак? Освен от своите големи творчески дарби, живота на Майкъл стана така вътрешен и публичен битка за съвместяване само кой е той, и точно там, където той е удобно. За всички нас, които са известни на болката от физическото насилие, тормоз и несигурност, самостоятелно приемане не е нещо, което идва лесно.Да не говорим, самостоятелно празник.
За да може да се каже, дори на хартия, "Хей, аз съм някой. Аз съм красива "може да отнеме години размисъл растеж и самостоятелно. Дори и тогава, някои от нас никога не стигнем до там.
Тъжната ирония в това е, че това е Майкъл Джексън, един от най-известните лица на тази планета. Сигурно сте чували, че е красива през цялото време. Със сигурност, той го чул от неговите легиони от фенките. Той се използва за отличия, всички на "Ти си най-големият, Майкъл."
Но изглежда, че все още трябва да работят активно на себе си да убеди, че той е някой достоен за място на зелено Божията земя.
Аз съм красива (повтаря 4 пъти)
Аз съм Gorgeouse [така]
Бог е с мене, кой ще бъде против мен ...
Какво става в главата му този ден, тъй като той написа нещо тези думи на гърба на тази пералня списък? Какво място той е в?
Спомням си едно интервю видях с Откр. юни Gaitlin няколко години назад, когато тя каза, част от нейното изцеление мантра с Майкъл беше да го накара да обяви "Аз съм красива." Тя каза, че той продължи да го повтаря, но беше повтаря това в високо гласа си, и не е много убедително. Тя продължаваше да го призова да се използва истинското му глас, да го кажа така, сякаш това означаваше, - "Аз съм красива", за да го викат от покрива, докато най-накрая той изведнъж извика-си "истински глас"
Мога само да си представя огромна промяна енергия, която трябва да е състояло в тази стая, в този момент!снимки (6)
Смятате Майкъл наистина знам, че е красива? Въпреки всички таблоидни истории, които го изобразяват като трагично и паднал човек, пълен с несигурност и омраза към себе си (любимия си разказ) на данни от собствените думи на Майкъл предполага, че той е бил много в допир със собствената си вътрешна сила. Той винаги знаеше какво е способен. Той е бил наясно с неговата красота. Но може би, като всички нас, че понякога е необходимо малко напомня. Ние всички сме зависими от необходимостта да се обичат и да се чувстват обичани. За Майкъл, това означаваше, започват да осъзнават, че единственият ефективен начин за създаване на промяната наистина не започва със способността да обичаш (ако ти прости моето клише ") човекът в огледалото.
За съжаление, единствената причина ние дори знаем за съществуването това стихотворение е защото тя се обърна за продажба на търгове Жулиен.
Печелившата оферта отиде за $ 16 250.
Шестнадесет хиляди долара изглежда като висока цена за заплащане на някои думи, написани на хартия.
Но истинската стойност на тези думи може да се измерва по отношение на това, което осъществява за душата на Майкъл.
Както старите реклами Mastercard, използвани да се каже: безценен.
ETA: Обратно през 2010 г., Seven Bowie направи интересна статия за това стихотворение, както и, които може да искате да проверите:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен