"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Интервю - Will.i.am on music and acting



Will.i.am on music and acting
by Fred Topel
Jun 12, 2009


CRAVEONLINE: Занимаваш се с толкова много неща. Откъде намираш енергия за тях? 

Will.i.am: Мисля си за това къде съм бил преди 15 години. Преди 15 години бях на 18-19. И не че съм бил на лошо място, но беше страшно място, защото мечтаех, а мечтата не се случваше, бях депресиран, беден, и ето това ми дава сили да вървя напред. Сега ми казват „Ей, искат да отидеш в Ню Йорк, за да участваш в благотворителен концерт за набиране на средства за деца. Искаш ли да отидеш?” Мамка му, отиваме. „Ей, Майкъл Джексън иска да му дадеш твоя музика. Кани те в Ирландия за една седмица”. Ето към тези неща се връщам. (От тях получавам енергия). 

CRAVEONLINE: Как беше за теб това преживяване с Майкъл Джексън (в Ирландия)? 

Will.i.am: Беше като сън/мечта. В Ирландия си. Наоколо – зелени хълмове. И Майкъл Джексън. Намираш се в имение и правиш музика, dance beats. И той танцува. Аз казвам – „Гладен съм”. Той – „Защо не вземеш коня? Вземи коня и иди си набери ябълки. Страхотно е. Ние така правим и много ни харесва. Конете обожават да ходиш с тях за ябълки”. И аз казвам – „Ами добре. Мамка му, защо да не отида”. Заклевам се. Яздя шибания кон, а Майкъл Джексън казва „Уау, страхотно”. Бера ябълки, слагам ги в торба и си викам – леле, с Майкъл Джексън яздим коне и берем ябълки. Look at that sh*t, right? 

CRAVEONLINE: Успешно ли ще е завръщането му?

Will.i.am: Човекът продължава да чупи рекорди. Той държи рекорда за най-много продадени плочи/албуми. Никой никога няма да продаде такова количество албуми. Защо? Защото вече няма музикални магазини. Никой няма да счупи неговите рекорди. Никой никога, никога, изобщо в историята. Никога. Какво ще кажеш, а? Никой никога няма да надмине Майкъл Джексън по продажби, защото със звукозаписната индустрия е свършено. Играта свърши. Вече няма музикални магазини. А щом няма музикални магазини, няма и фабрики за дискове/плочи. А щом няма фабрики, няма и класации. Сега той счупи и друг рекорд. Колко продаде? Един милион билети? 500 000 за един час. Системата на практика блокира. 

CRAVEONLINE: Но в състояние ли е да изнася концерти все още? 

Will.i.am: Той беше вкъщи. Едно е да чуваш слухове, но съвсем друго е, когато човекът е в дома ти, лежи на пода ти, а ти пускаш/правиш музика. Казва ми „Will.i.am, този ритъм много ми харесва”. Лежи на пода, вдигнал си е краката на един стол и рита във въздуха. И аз си казвам – ‘пич, Майкъл Джексън лежи на пода ти’. Майкъл Джексън лежи на пода ми и изпробва/загрява гласа си в продължение на три часа. Три часа - mi mi mi mi mi mi mi mi mi, mi mi mi mi mi mi mi mi mi. Загрява гласа си за петте минути, които ще му отнеме пеенето. Тества гласа си в продължение на три часа, за да пее пет минути. Не знам, Фърги не прави така, Ашър не прави така. (Fergie don’t do that sh*t. Usher don’t do that sh*t.) Абсолютно никой не прави така. А аз го видях в дома си. 

CRAVEONLINE: Защо е така, защото е по-крехък ли?

Will.i.am: Не. Това е така, защото е перфекционист и защото обича да загрява гласа си. Той казва „Просто обичам да го правя, това е всичко, което имаме – плът и кости. Това е. Само плът. Това е всичко, което имаме. Искам да го пазя и да се грижа за него, защото това е моят глас. Той е моят ‘инструмент’.” Точно така. И аз му казвам – „Пич, можем ли да записваме вече? Защото минаха три часа, а ще отнеме само пет минути”. „Не, просто искам да го загрея”. Не знам какво ще използва от онова, което направихме, но аз си имам спомените; онова, което правих за Thriller 25 вече излезе. Ако използва някои от нещата, които направихме – страхотно. Ако не – аз си имам спомените и страхотните неща, които направихме заедно. Научих толкова много от този човек. Той е страхотен. И все още ‘го’ притежава (умението, таланта, магията). Видях го. „mi mi mi” в продължение на три часа. Perfect pitch. 

CRAVEONLINE: Ще ходиш ли на концерта? 

Will.i.am: Не знам. Обаче знам, че веднъж, когато бях във Вегас, той ми се обажда: „Чух, че си във Вегас”. Аз – „Да, имаме концерт/шоу довечера. Можеш ли да дойдеш?” – Той: „В колко часа започвате?” – „Започваме в 9”. - “Oh, rats. (нещо като ‘по дяволите’, rat – плъх) Кълна се, каза rats. “Oh, rats. Не мога. Трябва да сложа децата да спят.” „Добре, обаче след нашето шоу аз имам представление с Prince. Трябва да го видиш. Принс ме покани да участвам с него в Palms. Може би ще успееш да дойдеш да ме видиш на сцената с Prince?” И Майкъл Джексън казва: „О, наистина ли? С удоволствие. Обади се на Принс и го питай дали е удобно”. Обаждам се на асистентката на Принс. Тя казва – разбира се. Звъня пак: „Yo, Mike, it’s great.” Направо не е истина. Като се замисля, това звучи като дърта опашата лъжа, нали? Просто звъня на Принс, после водя там Майкъл Джексън, обаче е истина, the realest sh*t. Така, аз закъснявам. В такси съм, закъснявам и си викам – о, не, ама че момент избрах to be f*ckin’ late. Винаги закъснявам и точно сега пак ще закъснея, когато ще съм на една сцена с Принс, а ще ме гледа Майкъл Джексън. Така че скачам от таксито и хуквам. Бягам по улиците на Лас Вегас и хората ми подвикват - “Wyclef!” А аз - f*ck you! Стигам до мястото, изнасяме представлението с Принс, слизам от сцената и Майкъл е зад кулисите. Казва ми: „ Това беше страхотно” Нека поясня, че с него вече сме били в Ирландия. Та той казва: „Това беше страхотно. Не знаех, че рапираш.” Аз: - „Какво? Не знаеш, че рапирам? Аз съм от Black Eyed Peas.” Той: “Не съм се замислял, че ти си този, който рапира. Мислех, че е другият”. Аз: „Не, пич, аз съм.” – „Страхотен си. Това беше страхотно. Трябва да направим нещо подобно заедно, ти ще рапираш, аз ще пея”. 
Да, беше страхотно преживяване – Майкъл дойде да ме види на изпълнението ми с Принс. Лудница. Велико, страхотно.
превод BackupCopy

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен