"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



МАЙКЪЛ СИНОВЕ И ТЕЗИ РОЖДЕНИТЕ ДАТИ ПРЕЗ ФЕВРУАРИ!*


принца и одеялоМайкъл извършва една традиция, която е създадена от собствените си родители. От девет деца (десет, ако броим Brandon), четири от тях акции май рождени дни. В действителност, три сестри - Rebbie на Майкъл, Латоя и Джанет май рождени дни. Като че ли това не е достатъчно, Rebbie и Латоя, в действителност, споделят една и съща рождена дата от 29 май! Добре, че на Jacksons се практикуват на Йехова, Witnesseses, или пък всички тези рождени дни през май със сигурност би намерила доста скъпо!
Разбира се, в семейството по-голям като Jacksons, може да се очаква, че поне някои от децата ще споделят със същия месец на раждане. Но с такъв висок процент на раждания май, изглежда очевидно, че септември трябва да е бил зает време на Джо и Катрин ... хм, календар.
Не съм дошъл от едно голямо семейство, но себе си и двете от сестрите ми всички споделени рождени декември, ни води да се спекулира какво по дяволите се случва с нашите родители всеки март! (Майка ми не се прекъсне тази тенденция, докато тя се омъжва повторно, през което време тя най-накрая имаше две деца, родени през август и септември, съответно-но дори и тогава, ми е 1/2 сестра и 1/2 брат, рождени дни приключи до само една седмица, освен, от 28 август 4-ти септември! Така че, по същество, майка ми едва избягва пореден месец на няколко рождени дни!).
Така че каква е тази сделка с Майкъл и на синовете му се раждат през февруари? Си мислеше заедно за всеки май (докато Rebbie, Джаки, Латоя и Джанет отпразнува по свой начин) их, бих наистина искал да има син, за Деня на влюбените?
Всички Шегата настрана, вероятно за някои забавни пъти в къща Джексън, тъй като и двете момчета с нетърпение очакваха всеки месец февруари да идвам, защото със сигурност, един рожден ден в къщата на Майкъл Джексън е била длъжна да бъде нещо специално!
Може би тя работи също толкова добре, че и двете момчета да я споделим това специално време на годината. Включване друга година по-възрастен, аз съм сигурен, трябва да бъде горчиво тези дни за всеки месец февруари, че сега минава за принц и Blanket е друга година, че те са се увеличили по-възрастен без баща им да празнуват с тях. Принц сега е 16, пълноправен тийнейджър и Blanket е нараснал по-комфортно и lankily в двуцифрени години. Днес, той се обръща единадесет.
И какво вие мислите за иронията на принц Майкъл Джексън се превърна медиите? (И аз забелязах, че сега се наричат, вече не просто като принц, но като Принс Майкъл! Хмм ... Какво е с това?). Както и да е, той изглежда да се прави нокаут работа с новия си концерт ET! Но изглежда да чука дома на факта, че без значение какво правят тези деца, ще бъде трудно за тях да изпълзи изпод огромна сянка от наследството на баща си, за да създават свои собствени идентичности промоции за този концерт. Мисля, че това е особено щеше да бъде вярно, с каквито и да било усилия шоу-бизнеса, които предприемат.
Но Майкъл сам каза-дълго, преди да имат деца на собствената си, че той напълно да подкрепят децата си в шоу бизнеса, ако искат.
"Много знаменитости казват, че не искат децата им да отидат в шоу-бизнеса.Мога да разбера чувствата си, но аз не съм съгласен с тях. Ако имах син или дъщеря, аз бих казал: "С всички възможни средства, да бъде мой гост. Елате там. Ако искате да го направя, да го направя.
"За мен нищо не е по-важно, отколкото да се правят хората щастливи, като им се даде освобождаване от техните проблеми и тревоги, като помага да се облекчи товара си. Искам от тях да си тръгне от изпълнението, което съм правил, казвайки: "Това е страхотно. Искам да се върна отново. Имах много време. " За мен, това е какво е всичко това. Това е чудесно. Ето защо аз не разбирам, когато някои знаменитости казват, че не искат техните деца в бизнеса.
"Мисля, че те казват, че тъй като са се наранят. Мога да разбера това. Аз съм бил там, също. "Майкъл Джексън, Moonwalk.
Аз не знам как синовете на Майкъл мислите за споделяне на месец февруари всяка година. В нашето семейство, той е едновременно проклятие и вид благословия. От една страна, ние недоволство никога чувството, че имахме нашия собствен, уникален, специален ден. Ние често в крайна сметка се налага да споделят рожден ден подаръци или още по-лошо, тъй като всички от нашите рождени дни падна толкова близо до получаване на Коледа страховитите "комбинация" рожден ден / Chistmas подарък, всичко в едно. Докато растях, беше лесно да се завижда на всички тези деца, които имат страните рожден ден на лятото, и които никога не трябваше да се тревожи за друг брат свински техния специален ден!
Но като възрастни, сестрите ми и аз дойдох да ценят особено на облигации, че нашата обща месеца на раждане ни дава. Всеки декември се превръща в специално време, за да отпразнуват тази уникална връзка, че, честно казано, аз не мисля, че щяхме да имаме, ако нашите рождени дати са били по-разпръснати. Разбира се, може да получите малко забързаното се налага да помните да купи не един, а два рожден ден карти по-малко от седмица. Но след това, има и награда за получаване на собствени специални карти и двама от тях по-малко от седмица по-късно, за да ми напомня "Вие не сте само сестра ми, но най-голямото ми приятел".
Някак си, в него е съсредоточена на енергията, споделена любов и спомени, и прави всеки сезон Коледа истинско събитие, тъй като ние сме не само празнуваме Коледа и настъпващата Нова година, но помежду си, както добре.
принца и одеяло 2
Харесва ми да мисля, че това е връзката, която синовете на Майкъл всеки месец февруари. Сигурен съм, че те никога не са имали акции подарък за рожден ден! Но тъй като те пораснат, мисля, че те ще дойдат да appreicate още повече какво означава да бъдат братя, които споделят раждане месец.Има нещо, което предстои приятна за да може да каже "Честит рожден ден, аз те обичам" само за да получи тези чувства в замяна на по-малко от няколко дни по-късно.
Може би техните рождени дати, попадащи само осем дни, беше coincedental, може би не. Ако раждане Blanket наистина е заместител на споразумение, което е общоприето, както би могло да се предположи, че Майкъл умишлено искаше най-старият и най-младият да споделят този специален момент от живота си. Във всеки случай Свети Валентин е вероятно, без съмнение, има много от същото значение за синовете на Майкъл Коледа винаги е в нашия дом. Може би. Но след това отново, Свети Валентин, с цялата си каша акцент върху карти, шоколадови бонбони, сърца и "Обичам те" не е точно вид момче на почивка. Освен ако, разбира се, е син на Майкъл Джексън, който преподава двама от синовете си никога да не изпитва срам или embarrasment да изразят любовта.
Това, надявам се, ще продължат да бъдат най-големите си наследил и споделено наследство.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен