"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Майкъл Джексън FanSquare • ИТАЛИЯ Манила Посмъртно

 

🌹 ДЖЕЙМС БРАУН (3 май 1933 г. - 25 декември 2006 г.)🌹
Без съмнение един от хората, повлияли най-много на сценичните изяви на Майкъл като момче, е кръстникът на соула Джеймс Браун. Майкъл няколко пъти заявява, че е изучавал хора като Джеймс Браун и Джаки Уилсън от страната на сцената на Аполо и от телевизионни кадри. Десетилетия по-късно Браун отдаде своята почит, като каза, че Майкъл го е вдъхновил и му е дал нещо, за което да живее.
В театър Бевърли в Лос Анджелис на 20 август 1983 г. Браун покани неохотно Майкъл на сцената, след като обяви на всички, че е сред публиката. Майкъл взе микрофона, за да изпее няколко такта от „I Love You“, преди да започне бърз танц и лунна походка.
На наградите BET на 24 юни 2003 г., Майкъл връчи на Джеймс Браун наградата BET за цялостно творчество. След бърз разговор с Браун, Майкъл му даде наметало. Тя каза:
« Кой е геният? Какво е гений? Геният е този, който дава вдъхновение, човекът, който променя. Не можех да откажа да връча тази награда тази вечер, защото никой не ми е повлиял повече от този човек. Откакто бях на шест години, той беше най-големият артист от всички! И все още е така! Ето защо, за мен е голяма чест да връча на Джеймс Браун тази награда за цялостен принос на BET, никой не я заслужава повече от този човек!“
След смъртта на Браун на 25 декември 2006 г. в Атланта, Джаксън присъства както на публичните погребални служби, проведени в Apollo Theatre в Ню Йорк на 28 декември 2006 г. с преподобния Джеси Джаксън и преподобния Ал Шарптън, така и в James Brown Arena на 30 декември , 2006 г. в град Аугуста, Джорджия, заедно с близки и приятели, хиляди фенове и различни знаменитости. В по-ранно изявление Майкъл каза:
Изключително съм натъжен от кончината на моя ментор и приятел Джеймс Браун. Думите не могат да изразят адекватно любовта и уважението, които винаги ще изпитвам към г-н Браун. Никога не е имало и никога няма да има друг като него. Той е незаменим. Аз изпратете моята любов и най-дълбоки съболезнования на семейството му."
Вечерта преди погребалната церемония Майкъл остана до тялото на своя наставник четири часа и половина, а на следващия ден, видимо развълнуван, произнесе кратка реч:
"Много ми е болезнено да говоря днес. Джеймс Браун е най-голямото ми вдъхновение. Още от малък, на не повече от шест години, майка ми ме събуждаше, независимо колко е часът, за да гледам телевизия и виждайки майстора на работа, бях хипнотизиран, никога не бях виждал изпълнител като Джеймс Браун и знаех, че това е точно това, което искам да правя в живота си много ми липсваш, много те обичам и ти благодаря за всичко. "
Преди смъртта си Браун е поискал Майкъл да присъства на погребението му и че е дошло времето да се върне у дома; Майкъл живееше в Бахрейн от 2005 г., годината на процеса срещу него.
Източници: книгата "Маестрото" на Кадман и wikipedia.
Може да бъде изображение с 2 души


47

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен