"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Майкъл Джексън FanSquare

 


„Да бъда негов китарист беше най-добрата работа на света. Той беше брилянтен. Харесва ми.
Майкъл струва повече мъртъв, отколкото струваше жив. Никой няма да ме убеди, че е било инцидент.
Нашата почит към 65-ия рожден ден на незаменимата Дженифър Батън чрез нейните най-значими свидетелства за Майкъл Джексън от 2007 до 2020 г., в публикацията на страницата от Vincenzo Compierchio със снимка от Eric Di Scenza .🎂👇

🎂 65 РОЖДЕН ДЕН НА ДЖЕНИФЪР БАТЕН 🎂
"Първата ми среща с Michael Jackson ?
Беше фантастично. Той беше толкова лъчезарен, че имаше красива усмивка с перфектни бели зъби. За мен беше чест, както и голяма емоция.
Да бъда негов китарист беше най-добрата работа някога. Той беше гений. Обичах я. Той беше приятелски настроен и знаеше как да се отнася с екипа си с толкова доброта и учтивост.
Обичах и стила му на музика. Никога не съм го виждал да свири на инструмент, но можеше да свири всеки звук с гласа.
Нейна ли беше идеята да си среша косата така или да ме накара да нося перуки. Той искаше да ме забележат на сцената и не сгреши: на снимките се виждат само него и косата ми!
В момента не съм в директен контакт с Майкъл, а с някой много близък до него“.
- Дженифър Батен, септември 2007 -
_________________________________
„Креативната му визия беше невероятна. Той контролираше всеки аспект на шоуто и наистина беше развълнуван от всички нови идеи, които щеше да донесе на публиката си.
Твърдения за сексуално насилие? Вярвам, че е направил всичко, за да изнудва пари от него.
Мъжът, обвиняващ го, се е самоубил след смъртта си. Второто обвинение идва от жена, която си е изкарвала прехраната като цитира хората пред съда. Достатъчно е казано вече.
Майкъл струва повече мъртъв, отколкото може да е жив. Никой няма да ме убеди, че е било инцидент. "
- Дженифър Батен, ноември 2014 -
_________________________________
"Не се интересувам да гледам 'L. Н. ', това е просто храна за пари. Полезно е да се насърчава каузата срещу корпорациите на MJ, тъй като тези двамата се стремят да спечелят от лотарията за 1,5 милиарда долара.
Обиколките на MJ включваха момчета и момичета.
Майкъл наистина се грижеше за децата. Той дари милиони за благотворителност и когато бяхме свободни, той похарчи хиляди долари за играчки и ги раздава на болниците.
Този "документален филм" намушкваше сърцето.
Несправедливо е, защото разказва само едната страна на историята, обвинението. И не е честно някои радиостанции да цензурират музиката му“.
- Дженифър Батен, април 2019 -
_________________________________
"Използването на възпроизвеждане? Мисля, че съм виждал Майкъл да получава кислород между шоута и шоута, така че бих казал, че този негов избор беше напълно разбираем.
Какво бих казал на Рийд, Робсън и Сейфчък,ако бяха пред мен? "Майната ти! <></s>.
- Дженифър Батен във видео интервюто с Michael Jackson FanSquare на 15 ноември 2020 г.
_________________________________
Честит рожден ден на легендарната Дженифър Батен, китаристка на Майкъл Джексън от 1987 до 1997 г., на която благодарим за честността и постоянството, показани преди и след кончината на Краля на поп.
Публикация на Винченцо Компиерхио и снимка на Ерик Ди Сценца от нашата частна група Michael Jackson FanSquare • ITALIA

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен