"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Трой Сиван казва, че Майкъл Джексън е огромно вдъхновение

 

Трой Сиван казва, че Майкъл Джексън е бил огромно вдъхновение за музикалната му кариера.

Хитмейкърът на "Angel Baby" беше повлиян от сценичното присъствие на Краля на попа - който почина през 2009 г. на 50 години - за да направи мечтаната си кариера, след като гледа стари кадри на суперзвездата "Bad".

В разговор със своята колежка от „The Idol“ Рейчъл Сенът за списание Interview, 27-годишният певец и автор на песни каза: „Беше 100 процента Майкъл Джексън. Докато растях в средата на 90-те, родителите ми имаха VHS касети с концерти, а баща ми имаше тази на Майкъл Джексън. И разбира се, обичах музиката от деня, в който се родих. Но тогава щракна, че можете да го направите за толкова много хора. Спомням си, че гледах този негов клип, в който той се взираше в далечината в продължение на три минути и публиката просто ставаше все по-шумна и по-шумна, а след това той просто премести главата си на другата страна - изпаднах в бализъм. Тогава си казах: „По дяволите, искам да го направя“. Що се отнася до писането на песни, това ми допадна едва по-късно в живота, защото винаги съм обичал да пея, но просто пеех кавъри.”

По-късно Трой също беше „обсебен“ от Ейми Уайнхаус – която почина на 27 години от свръхдоза алкохол – и нейния албум от 2006 г. „Back to Black“, който го подтикна да вземе химикалката и да напише свои собствени песни.

Той каза: „Беше Ейми Уайнхаус. Спомням си, че слушах Back to Black, когато излезе. Разбрах, че е еврейка и бях обсебен. Помислих си: „Защо се свързвам с този 24-годишен, който пее за толкова специфични неща?“ Като например на какъв спортен мач е ходила или каквото и да било. Нещо в писането с тази специфика кара песните да се чувстват по-истински. Беше аха момент, в който си казах: „О, можеш да пишеш супер дневник и това всъщност прави песните по-добри.“ Това ме освободи, когато си казах: „Добре, ако искам да пиша песни, не е нужно да се опитвам да пиша за всички. Ще пиша за мен и ще видя какво ще стане.”

https://www.msn.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен