"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Джования Соарес Мартинс Хун

 


Фонтанът на любовта
Аз съм човек, който вярва във вибрации, честоти... Вярвам, че сходни хора вибрират на една и съща честота, така че те са склонни да се събират, да формират общности
И аз вярвам, че това съществува. Хора, които вибрират на толкова висока честота, толкова постоянно, че стават лидери, важни хора в общността..
Не винаги тази честота е добра, или чиста, има хора, които вибрират по толкова силен начин, че водят другите да вършат ужасни неща... и историята ни е показала това.
От друга страна, има хора, които вибрират любовта, са неизчерпаем източник на любов и носят светлина и надежда, където и да отидат...
В съвременния свят имаме няколко религии с техните Богове и мъченици, които вибрираха и продължават да вибрират от тази неизчерпаема любов.
Но кой съм аз, че да говоря за религии? Имам своята религия, но уважавам всички останали, стига да правят вярващите си по-добри всеки ден..
Но имам нагледен пример за човек, който вибрира любовта... Майкъл Джексън разкъсва хората с усмивката си и дълбок си сладък поглед... много фенове и приятели станаха свидетели на промяната на въздуха навсякъде, когато той пристигна... Децата в болниците наистина усетиха любовта и светлината, която носеше със себе си...
Майкъл пи от безкраен фонтан на любов... той вибрираше любовта по начин, по който до днес ние феновете, които вибрират на една и съща честота, не можем да го забравим
Майкъл вибрираше любов...
Майкъл беше любов...
а любовта живее вечно
От: Джована Хун
Instagram: @mj_poesiaemmovement

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен