"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Децата на Майкъл Джексън се появяват специално със семейството и приятелите си, за да отдадат почит на покойния баща, докато присъстват на откриването на MJ в Бродуей

 


3 февруари 2022 г

Децата на Майкъл Джексън Парис, Принс и Биги правят рядка съвместна изява.
Децата на Майкъл Джексън Парис, Принс и Биги присъстваха на откриването на Бродуей на MJ: The Musical в Ню Йорк във вторник, 1 февруари. Превъртете, за да видите снимки от рядката им съвместна публична изява.

О, как ни кара да се чувстваме тази семейна екскурзия.

В чест на откриването на MJ: The Musical's Broadway на 1 февруари, децата на Майкъл Джексън подариха феновете с рядка публична изява заедно. Облечена в червена рокля с пейсли, 23-годишната Парис Джаксън мина по червения килим в театър Нийл Саймън заедно с принц Джаксън, 24, а по-късно към нея се присъедини и 19-годишният Биги Джаксън, известен на много фенове като Бланкет.

Семейната афера обаче не спря дотук. Вътре в театъра Парис позира с братовчед си Ти Джей Джаксън, син на брата на Майкъл Тито Джаксън. Откриващата вечер на мюзикъла, който се фокусира върху създаването на Dangerous World Tour на Майкъл от 1992 г., също извади някои от най-големите имена на Холивуд, включително Спайк Лий, преподобния Ал Шарптън, Тамрон Хол, Кени Ортега, ЛаЧанс и принцеса Сара Кълберсън.

И докато излизането на триото на братята и сестрите беше рядко, напоследък те се чувстваха по-удобни в очите на обществеността. Миналата есен Биги и Принс участваха в отделни интервюта за добро утро, Великобритания, като Принс се възхищаваше за силната им връзка.

„Когато пораснахме, баща ми казваше, знаеш ли: „Нямаме нищо, но ти се огледаш в тази стая, брат си, сестра си и аз, това е всичко, което някога ще имаш“, каза той. през октомври. „И това винаги оставаше с моите братя и сестри и аз и ние имаме толкова близки отношения.“

След смъртта на Майкъл през 2009 г., Принс се опита да се наложи да бъде родителска фигура на Парис и Биги. „Тъй като аз съм най-възрастният, знаеш ли, баща ми винаги ми казваше, че трябва да се уверя, че групата се грижи и че трябва да бъда лидер и да давам пример“, каза той. „Но след неговата смърт и ние бяхме хвърлени в „реалния свят“, честно казано, моите братя и сестри – те набраха хлабината, която за съжаление оставих след себе си.“

Днес обаче те са на равни условия. „В този момент от живота ни всъщност не се усеща, че има онази йерархия на „аз съм по-големият брат““, призна Принс. „По-скоро всички сме братя и сестри и донякъде всички сме на същото ниво, където сестра ми има своите силни страни, а брат ми има своите силни страни, където аз не съм толкова силен в определени области. Те ме допълват по този начин.”

Да направят времето си заедно толкова по-важно. „Всеки момент, който изживявам с тях – всяка малка семейна вечеря, всяка семейна разходка“, добави Принс, „е наистина специален момент за мен“.

Превъртете, за да видите снимки от откриването






https://murtalacheekherjeeh.com/

Послеслов - Всеки фотограф трябва да знае, че не трябва да "реже" главата и краката на човек на снимка!

Зл. Аргирова

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен