"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Глен Балард споделя спомените си за Майкъл Джексън

 4 Октомври 2021 Г.


В скорошно интервю Глен Балард сподели истории и спомени за Краля на поп музиката, докато той е в Лондон, популяризирайки мюзикъла „Назад към бъдещето“.

Сътрудникът на Майкъл Джексън, Глен Балард, е известен с работата по студийните албуми на краля на поп „Трилър“, „Лош и опасен“, най-вече съавтор на „Човекът в огледалото“. И сега текстописецът и продуцент на звукозаписи сподели своите студийни спомени за покойната звезда. Всичко започна, когато Глен получи голямата си почивка в Трилър от Куинси Джоунс и Род Темпъртън.

„Работила съм по трилър. Написах песен за Thriller, която не влезе в албума и всъщност ние с Майкъл направихме малко демо от нея в студиото в Westlake.

„И следващата седмица Майкъл Джексън дойде с две нови песни. Единият се казваше Били Джийн, а другият се казваше „Бий го“.

„Така те избиха моята малка песен направо от записа. Но, знаеш ли, никога не съм се оплаквал, защото двете песни, които го отхвърлиха, бяха много по -добри! ”

Въпреки това Глен се задържа за албума на Michael Jackson от 1987 г. Bad и имаше късмета да получи хит на Billboard No 1 с Man in the Mirror.

68-годишният мъж каза: „Това е една от страхотните седмици в живота ми да имам Майкъл и хора и всички почувствахме, че се случва нещо специално в този запис.

„Имах късмет, че бях там и работех с Куинси. Работих с него три години като продуцент на персонал.

„Работих с най -великите музиканти, най -великите певци, най -добрите студия. Това беше като сбъдната мечта за мен. "

Глен добави: „Не мисля, че съм спал около десетилетие, защото бях толкова щастлив да работя, знаете ли.“

Като беше с Майкъл в студиото, той сподели: „Майкъл беше толкова щедър с времето и с търпението си.

„Правенето на записи през осемдесетте години беше много по -трудно. За да получим достатъчно песни, трябваше да правим всякакви неща, за да стане като модерно нещо, където имахте неограничени песни.

„Майкъл винаги е бил търпелив. Той беше просто сладко присъствие, винаги и винаги окуражаващо. ”

И след като работи върху „Dangerous“ от 1991 г., Глен каза: „Написахме песен, наречена Keep The Faith, а аз седнах на пианото и Siedah Garrett беше там с мен и Майкъл.

„Прекарахме половината време в смях и забавление и просто се опитвахме да намерим лесния край на песента.

„Никога не беше като пистолет в главата ти, беше просто забавно. Това е начинът на Куинси Джоунс. Трябва да се забавляваме, докато работим. "

ИЗТОЧНИК: Експрес

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен