"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



През този месец - януари 1972г

Michael Jackson - The Visual Documentary
Майкъл лично отговаря на някои въпроси на феновете, които се появиха в списание „Right On“. Той поставя „х“ с въпроса „Моят фаворит и коледният подарък на всички времена е:“

Писмото гласеше:
„Аз съм Майкъл Джо Джексън и ето моите лични отговори на някои от въпросите, които си задавахте в своите прекрасни писма:
1. Мисля, че щастието е: рисуване на картини.
2. Ако имах едно желание, би било за: магазин за изкуства
3. Любовта е: да играя футбол в парка
4. Когато навън е слънчево, обичам да: ходя да плувам
5. Когато вали, обичам да: да спя
6. Любимият ми коледен подарък за всички времена е: x
7. Любимите ми подаръци от момичета са: фотоапарат
8. Един от най-щастливите моменти в живота ми беше: да играя
9. Нещото, което най-много ми харесва в работата ми е: (оставено празно)
10. Любимите ми телевизионни програми са: "Flip Wilson" "Brady Bunch".
11. Любимият ми празник е: „Ден на любовта“, защото всички трябва да обичат.
12. Качествата, които търся в едно момиче, са: очи, крака,
личност.
Той също така каза:
"Харесвам всички наши фенове, дори и тези, които продължават да ме наричат" сладки ". Но с всеки изминал ден ставам все по-голям, така че ще трябва да ме наричат ​​нещо друго."

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен