"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*** Интервю на телевизионния водач от 1999 г. с Майкъл Джексън

Интервю за телевизионно ръководство от 1999 г., публикувано от   PositivelyMichael 
Ето пълното интервю за телевизионния пътеводител, което разкрива раздели за връзките на децата му Лиза Мари с Джо. Отговорите на Майкъл са в синьо
Това е дълго, но си струва да се прочете ...

Интервю на телевизионния водач на „Някога и бъдещ крал“ - декември 1999 г.
Легендата е почти твърде голяма, за да я разбере, но никога не успява да очарова. Как да осмислим Майкъл Джексън, човек, чийто неизмерим талант често е засенчен от заглавия на таблоиди? Бившият вокалист на Джексън 5 се изстреля до солова слава с албума си "Трилър" от 1982 г. (едноименният видеоклип е обявен за най-великия някога от TV Guide и MTV). След това, през 1993 г., искове за насилие над деца, повдигнати срещу него от 13-годишно момче - обвинения, които бяха уредени извън съда за неразкрита сума, която певецът отрече категорично - силно опетнява платинения му образ. Все пак Джаксън натиска. Седнал в хотелски апартамент в Ню Йорк,. Известната срамежлива поп звезда е харизматична и мехурна - редовен човек, дори - докато той обсъжда бъдещи проекти, включително компактдиск, който все още не е подписан, той описва като „щастлива, танцова музика, неща за връзки“, и албум за събиране с братята му. И тогава има „Кошмарът на Едгар Алън По“, в който той ще участва като писател от 19 век. Предвиден да снима следващата година, Джексън казва, че прави филма, защото „животът на По е много интересен“, добавя без ирония „Обичам художник, който не го играе безопасно“.
TV Guide: „Трилърът“ промени музикални видеоклипове завинаги. Откъде ти хрумна идеята?
Майкъл: Брат ми Джаки дойде в къщата ми и каза: „Гледаш ли това предаване, което е по телевизията? Всичко, което правят е да свирят музика. Това е MTV. ”Сложих го и реших, че концепцията е много интересна. Това, което не ми хареса, бяха видеоклиповете, които бяха колаж от изображения; Мислех си, че ако се занимавам с такъв, ще направя нещо с малко забавна стойност. Мечтата ми беше да направя нещо с начало, среда и край, като кратък филм.
TV Guide: Представяхте ли си някога, че Трилър и видеоклиповете от албума ще катапултират вашата кариера в стратосферата?

Майкъл: Всъщност не мислех как ще се справи албумът; Просто исках да създам това, което ще ми е приятно да видя. И основната ми цел за [видеото] „Трилър“ беше да направя нещо, което би било страшно, забавно и вълнуващо.
TV Guide: Как гледате назад към онази епоха сега?
Майкъл: Виждам го като щастливо време и тъжно време. Защото направи много от мечтите ми сбъднати. Известността беше прекрасна.
TV Guide: Вие също казахте, че е тъжно време.
Майкъл: Да. Ако не получа точно това, което търся, получавам много депресия.
TV Guide: Искате да кажете, че албумът все още не отговаря на това, което сте предвидили?
Майкъл: Не напълно.
TV Guide: Кои песни ви разочароваха?

Майкъл: „Искаш да започнеш нещо“. Песенната композиция е много разочароваща форма на изкуството. Трябва да вземете на касета точно какво се играе в главата ви. Когато го чуя тук [посочва главата му], е прекрасно. Трябва да го препиша на касета. „Момичето е мое“ [неговият дует с Пол Маккартни] не беше напълно това, което исках, но е много приятно. Но „Били Жан“ е там. Работих толкова усилено върху това. Работих в продължение на три седмици на бас лиза.
TV Guide: Ръкавицата, белите чорапи, червеното кожено яке - кой измисли тези неща?

Майкъл: Ръкавицата беше просто - мислех, че една е по-готина от две. Обичам акцентното движение. Окото отива там, където е бялото - знаете ли, ръкавицата. А краката, ако танцувате, можете да поставите възклицателно движение на движението си, ако има малко светлина върху него. Така носех белите чорапи. А за дизайна на якето щях да седя с хората, които изработиха дрехите и да им кажа къде искам копче или катарама или дизайн.
Но вече не нося такъв външен вид. Тъжно е да се хванеш в миналото. Ето защо не поставям награди в къщата си. Без златни записи, без Грами. Те са на склад. Не обичам да се заливам с гордост, защото се чувствам така, сякаш нямам повече неща, за които да достигна. И това не е вярно.
ТВ гид: Чувствате ли се, че най-новият ви творчески период тепърва предстои?

Майкъл: Мисля, че идва най-добрата работа, но бих искал да вляза в други области, а не да продължа да правя поп албум след поп албум.
TV Guide: Има ли артисти, които се занимават с интересни неща музикално?

Майкъл: Има няколко прекрасни креативни идеи, но не мисля, че някой е иновативен. Те най-вече грабват старото и се опитват да го интегрират с новото.
TV Guide: Има ли някой, с когото бихте искали да работите?
Майкъл: Има много артисти, на които се възхищавам, но не.
TV Guide: Коя е любимата ви музика?
Майкъл: Щеше да бъдеш шокиран. Тази сутрин пеех Роджърс и Хамерщайн. Това са нещата, които пея из къщата - „My Favorite Things“ от „The Sound Of Music“ и „Absent Minded Me“, тази песен на Streisand. Аз също съм почитател на страхотните стари MGM мюзикъли. Обожавам шоу мелодии, голям съм почитател на мелодията.
TV Guide: Коя е любимата ви песен за изпълнение?
Майкъл: „Били Жан“, но само когато не трябва да го правя по същия начин. Публиката иска определено нещо. На това място трябва да направя лунната разходка. [Смее се] Бих искал да направя различна версия.
TV Guide: Коя е вашата публика днес?
Майкъл: Не знам. Просто се опитвам да пиша прекрасна музика; и ако го обичат, те го обичат. Не мисля за никакви демографски. [Записващата компания] се опитва да ме накара да мисля по този начин, но просто правя това, което бих се радвал да чуя.
TV Guide: Има ли нов Майкъл за хилядолетието?
Майкъл: Да, планирам няколко неща. Мисля, че ще бъде съвсем различно от това, което правех преди. В новия албум има песен, наречена „Имам тази мечта“. Това е песен от хилядолетия за света и околната среда, която аз написах с Карол Байер Сагер и Дейвид Фостър .
TV Guide: Мислите ли, че ще пътувате отново?

Майкъл: Не мисля така. Отнема много от мен.
TV Guide: Рядко пътувате на публично място без прикритие. Защо?

Майкъл: Не виждам друг начин. Пробвал съм всичко. [Смее се] Мастни костюми. Монахини. Клоуни. Трикът или лакомството е най-доброто за мен. И Марди Гра.
TV Guide: Мислите ли, че някога ще можете да се разхождате свободно, както сами?

Майкъл: Правя маскировки по различни причини. Обичам да изучавам хора - бъди като мухата на стената. Дори ако става дума за две стари дами, които седят на пейка или някои деца на люлка. Защото не знам какво е да се вписваш в ежедневна ситуация. Един път бях в магазин за звукозаписи, напълно прикрит, и тези момичета изваждаха моя албум, говорейки за мен. Аз буквално бях до тях. Беше прекрасно. Харесва ми.
Но ако изляза като себе си, няма да мога да се забавлявам. Хората винаги казват: „Защо просто не отидем на купон?“ Скоро, като вляза, партията приключи за мен. За тях е купон, но всички вкарват картите ми в лицето, казвайки: „Помниш ли ме? Срещнах те преди четири години в ”И казвам“ Не помня ”. Така че не мога да се наслаждавам на изживяването. Пускат всички мои песни. Не дойдох да чуя музиката си. И всички започват да скандират: „Танцувай!” „Е, искам да те видя как танцуваш за промяна.”
ТВ ръководство: Мислиш ли, че предвид цялата отрицателна преса, която имаш, хората ще те преценят единствено по твоята музика "

Майкъл: аз не мисля така. Защото [пресата] ме накара да бъда това чудовище, този луд човек, който е причудлив и странен. Нищо такова не съм.
TV Guide: Има ли нещо, което можете да направите, за да промените това впечатление?
Майкъл: Е, всичко, което мога да направя, е да бъда себе си и да творя от душата си. Но те приемат това и го манипулират .
TV Guide: Но какво ще ви накара да изглеждате добре за хората, които мислят: „Той е странен; той има екзотични животни в къщата си ”, или -

Михаил: Бог създаде животни. И те обичат; те са красиви. Чувствам се по начина, по който [антропологът] Джейн Гудол или някой от тези естественици. Изобщо не намирам интереса си към животни странни или странни .
TV Guide: Какво ще кажете за пластичната хирургия?
Майкъл: Цял Холивуд има пластична хирургия! Не знам защо ме посочват. Пресата го преувеличи. Това е само носът ми. Те искат да е всичко. Просто носът не е достатъчен. Елвис си беше направил носа - каза ми Лиза Мари [Пресли, за която Джаксън беше женен от май 1994 г. до януари 1996 г.]. Те не говорят за това. Освобождават ме. Не е честно.
ТВ гид: Добре, ами сега, когато отглеждате Лиза Мари, прочетох, че казахте, че съжалява, че не е имала вашия син и че все пак може да иска да има дете с вас. Вярно ли е?
Майкъл: Спомням си, че така се чувстваше по това време. [Смее се] Без значение какво казвам, аз съм в затруднение с този въпрос - следващият брой [на TV Guide] вероятно ще каже: „Е, Лиза каза, че никога повече не иска да го вижда!“
TV Guide: Вие двама приятели ли сте сега?
Майкъл: Сладката на Лиза. Много я харесвам и сме приятели. И кой знае какво носи утрешния ден? Нямам представа как се чувства днес. Просто ще кажа това. Тя идва в къщата ми и вижда децата [от втория брак на Джексън, до Деби Роу, за която той се ожени през ноември 1996 г. и която подаде молба за развод през октомври 1999 г.], и ние разговаряме по телефона, такива неща.
TV Guide: Мислите ли, че ще се ожените отново?

Майкъл: Това би било хубаво.
TV Guide: Какво би направило чара за трети път?

Майкъл: Просто трябва да ме удари. Трябва да видите този човек и да отидете: „Това е всичко. Това е този. ”
TV Guide: Чувствахте ли се така с двата си брака?
Майкъл: Да. Разбира се.
TV Guide: Искате ли да сте все още женени?
Майкъл: Да, да. Но трябва да направите това, което е най-добре. Това, което се случва, се случва. Трябва да спазвате това.
TV Guide: Кои са най-близките ви приятели?
Майкъл: Елизабет [Тейлър], със сигурност. Ходим на кино всеки четвъртък.
ТВ пътеводител: Ходите ли в обикновен театър?
Майкъл: Искам да отида в студиото на Warner Bros., а тя отказва. Тя казва: „Не, аз те извеждам.“ Така че влизаме право в тази зона - която не мога да кажа - и влизаме право. И обикновено е празно, защото [повечето] хора работят по това време. [Служителите на театъра] отиват, „Леле, хайде,“ и ние никога не плащаме. И ние сме тези, които можем да си го позволим. [Смее]
TV Guide: Нека да поговорим за вашите деца [Принц Майкъл, 2, и Парис Катрин, 1]. Трябва да ви попитам за този бизнес в докладите наскоро за вас и Деби да не сте биологични родители на вашите деца, за това, че тя е имплантирана с друго яйце на жени и след това импрегнирана чрез изкуствено осеменяване.

Майкъл: Това е тотален боклук. Това е просто боклук и не е вярно .
TV Guide: Децата живеят ли с вас в Neverland?
Майкъл: Бяха в Neverland преди две седмици. Мисля, че за първи път осъзнаха, че това е техният дом. Те винаги мислеха, че това е някакъв хотелски курорт. Отсядаме в хотели навсякъде. Те не разбраха, че влакът и жп гарата са за тях и тези возила са за тях. Сега те отиват: „Искаме да отидем в Neverland!“
TV Guide: Какви са техните личности?
Майкъл: Принц ми казва цял ден, че трябва да прави филми. Затова му купих тази видеокамера. Казвам: „Какво правим този път?“ Той отива: „Междузвездни войни“. Затова поставяме някои фигури на масата и ги караме да се движат. А Париж едва сега започва да говори и да ходи. Много е сладка. И съм изненадана, че обича кукли. Сестра ми Джанет не харесваше подобни неща. Тя беше томбоя. Мислех, че [Париж] ще бъде такъв, но тя не е така.
TV Guide: А вие сменяте памперсите им и ги храните?

Майкъл: Да, обичам го. Това е много работа. Мислех, че съм подготвен, защото прочетох всичко за отглеждането на деца, но е толкова по-вълнуващо, отколкото някога съм предполагал, че ще бъде. Единственото съжаление, което имам, е, че ми се искаше да го направя по-рано.
TV Guide: Пеете и танцувате ли за тях?

Майкъл: Така ги запазя, ако плачат. Ако просто започна да танцувам, те изключват .
TV Guide: Искате ли да имате повече деца?
Майкъл: Определено. Казах на баща ми [Джо], че ще съответствам на записа му. Той имаше 10.
TV Guide: Какви са отношенията ви с баща ви сега? От известно време се отчуждавахте от него.
Майкъл: Имам най-добрите отношения с него сега, когато някога съм имал с него. Смятам, че с възрастта и времето той наистина се обединява, за да стане хубав човек. Той просто ще ми каже: „Как се справяш? Ядеш ли? Това е всичко, което исках да знам. “Не,„ Подписахте ли този договор “. Той просто иска да знае дали съм добре. Мисля, че това е наистина хубаво. А майка ми [Катрин] е като перфектният ангел.
TV Guide: На 41 години, доволен ли си?

Майкъл: Е, обикновено съм щастлив. Не позволявам на нищо да ме свали, независимо какво. Обичам да чувам звука на водата и птиците, които цвърчат и се смеят. Обичам всички истински, естествени, невинни неща. Никога не бих ходил на парти или клуб. Направих това, когато бях дете и вече не ми пука да го правя.
ТВ пътеводител: Намерих, че се шегувам да прочета скорошен цитат, в който казахте, че ако не беше вашето желание да помогнете на децата на света, ще хвърлите кърпата и ще се убиете. Наистина ли се чувстваш така?
Майкъл: Винаги имам. Защото бих почувствал, че нямам за какво да живея.
ТВ пътеводител: Дори не за себе си и собственото си творчество?
Майкъл: Нямаше да ме интересува. Всичко, което създавам, е вдъхновено от този вид невинност. И природата, това е всичко. Трябва да е. Искам да кажа, че това е така.
Източници:

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен