"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Историята зад песента:

 „Човешката природа“ на Майкъл Джексън


Стив Поркаро, вдясно, разговаря с Барт Хербисън за написването на "Човешката природа".
Изпратен

В дигиталната епоха „Човешката природа“ никога не би проправила път към Майкъл Джексън. Историята за това как баладата - писана от Стив Поркаро от Тото и хитовия автор на песни Джон Бетис - се озова на „Трилър“, се заплита в аналогова лента, както и груб ден, в който дъщерята на Поркаро е имала на детската площадка в училище. Поркаро разказа историята зад песента на Барт Хърбисън от асоциацията на Nashville Songwriters International International.
Барт Хърбисън: Мисля, че натискаме 300 епизода на „Историята зад песента“. Ваше е първото, което ще направим два пъти. Защото ще го гледаме от двата края. Просто е очарователно. Каква беше историята на „Човешката природа“? 
Стив Поркаро: Бях на път към студиото. Тото режеше. Трябваше да направим още един микс, който беше песента „Африка.“ Влязох в студиото, те просто слагаха сместа в сепарето и току-що видях дъщеря ми, която имаше истински груб ден в училище. Тя падна от пързалка и едно момче я беше ударило и тя постоянно ме питаше „Защо?“ Знаеш ли, беше като във втори клас или нещо подобно. И тя непрекъснато ме питаше „Защо?“ И просто ми звънна в главата. 
БХ: „Защо. Защо."
СП: (Бях) просто се опитвах да й обясня, че момчето вероятно я харесва. Трябваше да стигна до студиото. Както и да е, влязох веднага в студиото, където беше пианото и всичко това дойде наведнъж.
БХ: Знаете ли, някои песни са предназначени да намерят своя дом. Какво ще стане по-нататък е безумно, почти е трудно да се повярва. 
SP:Започнах да работя с Куинси (Джоунс) и Майкъл (Джексън) в албума „Off the Wall”. Дейвид Фостър ме въведе като синтезатор. След това Куинси просто започна да ме наема да работя по различните му проекти. Правихме куп заедно, а аз вече бях в студио, правейки синтеза на различни песни на „Трилъра“. Той питаше Дейвид Паич, който е известният автор на песни в Тото, за песни. ... Помагах му да записва жлебове и задръствания и нещо, което Куинси може да копае. Куинси изпраща бегач всеки ден за известно време там, за да вземем каквото и да работим. Той гледаше трудно. … Така или иначе, аз просто бях завършил демото си на „Човешка природа“ и го записах. Имахме, знаете ли, всички тези малки къси 15-минутни касети. I " г току-що го хвърлих на касета, когато Дейвид ми се обади и ми каза: "Ей, тези два канала, които правим снощи. Сложи ги на касета. Човекът на Куинси е на път тук да вземе някои неща." И така, оказа се, че това беше последната ми касета. 
Затова го обърнах, пренавивах го, сложих нов етикет и сложих „Нещата на Дейвид“ от страна на A на касетата. Нямах намерение Куинси да чуе „Човешката природа“. Това беше недовършено демо. Текстовете не бяха свършени. Това беше напълно незавършена песен. Никога не бих го предал за един милион години на Куинси Джоунс. ... Вярвам, че случилото се е, че той просто пусна лентата да се пусне и автоматично се обърна назад (свири от другата страна на лентата). ... Той беше много развълнуван от това. Той смяташе, че това е мелодия на Дейвид Паич, знаеш ли, за много дълго време. Дейвид каза, че Куинси му се обади на следващата сутрин и му бяха необходими 20 минути, за да му каже най-накрая: „Мисля, че говориш за една от мелодиите на Стив“.
Както и да е, започнахме да работим над това, а Тото в един момент беше на път и Куинси каза: „Имам нужда от малко текстове сега“. И завърших текстовете, които най-добре можех в автобус, и ги изпратих. Беше много лична песен. Ставаше дума за този епизод с дъщеря ми и Куинси ме попита: „Имате ли нещо против, ако позволя на някой да вземе убождане при първите текстове?“ Той обичаше титлата. Той обичаше моя припев. Той просто иска някой да вземе пробив при първите текстове, а аз бях, знаете, това е едно нещо, което определено винаги съм имал смирение, това е моята лирика и бях широко отворен. Той ме закачи с Джон Бетис. … Взех много лъкове за песента и определено беше моето бебе и всичко това. Но, трябва да ви кажа, Джон просто го повиши. Той му даде този разказ. Той му даде история. Той му даде начало, средата и края. Той просто повдигна песента и аз не сменях сричка. Знаеш, че това беше моето бебе и бях готов да прескоча всичко и да оправя каквото и да направи. И нямаше какво да се поправи. 

За поредицата

В партньорство с Международната асоциация на Nashville Songwriters, всяко издание на Story Behind the Song представя интервю с авторите на песни, свързани с Нашвил, за една от техните песни.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен