"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



** Mi queridísimo Mike




** Mi queridísimo Mike,
En tu 61° Aniversario 🎂🎁🎈
decirte que sigues siendo mi lindo y dulce Morenito que cautivó mi corazón para siempre cuando yo tan solo era una niña... Una niña que creció con tu música y tu magia que me siguen acompañando en mi día a día...
El destino lamentablemente no me brindó el gran placer de conocerte en persona pero si el poder compartir el mismo aire que respiramos así como vivir grandes momentos históricos...
Para mi 2 grandes Genios han brindado este inmenso placer:
1° fue Mozart y el 2° fuiste tú, mi Rey y veo muy pero que muy dificil que esto mismo vuelva a suceder.
En tu 61° Aniversario decirte que yo también a mis 47 años soy Peter Pan en mi corazón...
Un besito infinito de Feliz Cumpleaños más allá del cielo y las estrellas !!
Te quiero muchísimo...
 Luz de Abril 

** скъпи мой Майк,
На 61-та си годишнина 🎂🎁🎈
Да ти кажа, че ти все още си моето сладко и сладко малко човече, което завладя сърцето ми завинаги, когато бях просто момиче... момиче, което порасна с твоята музика и твоята магия, които продължават да ме съпътстват в моя ден за ден...
Съдбата за съжаление не ми даде голямото удоволствие да се запознаем лично, но ако силата да споделяме един и същ въздух, който дишаме, както и да живеем страхотни исторически моменти...
За моите 2 велики гении са предоставили това огромно удоволствие:
1° беше Моцарт, а 2-ти беше ти, моят крал и аз виждам много, но много трудно това да се случи отново.
На твоята 61-та годишнина ти казвам, че аз също на 47-те си години съм Петър Пан в сърцето си...
Безкрайна целувка на честит рожден ден отвъд небето и звездите!!
Обичам те толкова много...
 светлината на април 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен