"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Голямо и рядко интервю с Майкъл от 1992 г.


Майкъл се съгласи на това рядко интервю с Глен Пласкин. Един пратеник е изпратен да доставят на Чуestions на Джексън в Германия, след като си концерт в Мюнхен, след което той диктува своите отговори, които след това са били предадени на неговия литературен агент във Вашингтон ...

> Харесва ми, че се грижиш, като привличаш внимание в новата си книга "Данците на мечтата" на "дете, плачещо в Етиопия, морска чайка, която патетично се бори с разлив на петрол, а тийнейджърката трепери от ужас. , Мислиш ли, че сме станали безчувствени за всичко това?

MJ: „Не, не мисля, че сме се вцепенили в тези трагедии. Виждаме световно възраждане и възстановяване на основните човешки ценности и загриженост за свещеността на целия живот на нашата планета.

> Твоята книга е изпълнена с мъдрост на старата душа за живота. Мислите ли за себе си за философ?

MJ: „Не мисля за себе си като философ. Мисля, че имам цел, както и всички останали на Земята. Да се ​​намери тази цел и да се изрази това е да се запали искрата на божествеността в нас. "

> Дали всички стихове и есета в книгата идват от дневник?

MJ: `` Не пазя дневник. Идеите ми генерират и инкубират

> Винаги казвате, че сънищата са толкова важни. Осъзна ли всичките си мечти?

MJ: `` Не. Не съм. Без сънища няма творчество. Творческото желание в нас идва от недоволството - божественото недоволство, което се стреми да се промени, да се трансформира, да изпълни света с повече магия. Моят приоритет в живота е да направя разлика, да стъпвам на непозната, неизследвана територия и да изоставям някои пътеки зад себе си. "

> Какво харесвате на децата и как те съживяват, когато се чувствате обременени?

МД: „Децата са невинни и не осъждат. Те ме съживяват, защото ми помагат да намеря собственото си вътрешно дете, без което аз ще се изгубя. От децата можем да се научим да обичаме, да прощаваме, да създаваме отново във всичко и да изцеляваме света

Когато си сам, чувстваш ли се самотен или доволен?

MJ: `` Знам как да изпитам самота. Самотата може да бъде тежко преживяване, но самотата е любов и съзнание с цял живот

> Често говорите за Бога и духовността и сте били възпитани като Свидетел на Йехова. Смятате ли себе си за религиозен човек днес?

MJ: „Не смятам, че съм религиозен в смисъл да се присъединя към определена догма. Аз бих смятал себе си за духовен, защото вярвам, че има сфера на съзнание, в която можем да изпитаме нашата универсалност. Прочетох всякакъв вид религиозна литература, защото вярвам, че във всички тях има истина

> В есето на твоята книга "Доверие" пишеш: "Мислим, че отделянето от другите ще ни защити, но това не работи. Оставя ни да се чувстваме сами и нелюбезни. ”Чувствате ли се затворени от славата си?

MJ: `` Да. Славата може да бъде задържана. Но най-добрата част на Майкъл Джексън е, че знам, че мога да общувам с милиони хора; и в това взаимодействие ние обменяме нещо. "

> Което е. , ,

MJ: `` Любовта. Това е вълнуващо. Това е магия

> Обзалагам се, че би могъл да бъдеш страхотна балерина. Майка ти веднъж каза, че можеш да имитираш почти всяко танцово движение към 5-годишна възраст. Когато танцуваш на сцената, как се чувстваш и колко трудно работиш?

MJ: „Аз танцувам, за да изразя блаженството си. Не тренирам, когато танцувам. Просто чувствам, че танцът се танцува през мен. Аз съм инструмент за изразяване на екстаз. "

> Дайте ни няколко тайни: Какво ядете, как се упражнявате?

MJ: „Животът ми не е ограничен от специални диети или упражнения! Аз се забавлявам с приятелите си или със себе си. Обичам да гледам филми, да чета книги, да танцувам и понякога да не правя нищо

> Пишете толкова много за животните. Какво можем да научим от тях?

MJ: Животните не убиват от жестокост, алчност или ревност. И повечето не убиват собствения си вид. Ние сме единствените животни, които грабят и унищожават Земята! Но ние се учим и не е твърде късно

> Като говорим за животни, след сексуалната сексуална секция на "пантера" на
"Черно или бяло" създадоха толкова много спорове, психолозите-аматьори спекулираха, че отпускате огромни чувства на гняв. , ,

MJ: Гневът и яростта са прелюдия към промяната в съзнанието. Ако не се чувстваме ядосани по отношение на някои от несправедливостите и несправедливостите на нашето общество, няма надежда за трансформация

> Видеоклиповете ви са най-съвременни, като мини-филм. Искате ли да направите пълнометражни филми?

MJ: Ще създавам и режисирам много игрални филми; филми, които разкриват магията на живота, които забавляват, но също така карат хората да мислят

> Междувременно, когато композирате песни за следващия си албум, дали думите идват първо или музиката?

MJ: "Първо чувам музиката и усещам танца, а след това думите идват спонтанно."

> В есето ви "За децата на света" казвате, че толкова много деца са им откраднали детството. Като детска звезда ли се чувствахте по този начин?

MJ: „Аз със сигурност не съм имал рутинно детство. Но магията винаги е била там

> Всички сме виждали Елизабет Тейлър да се бори толкова страстно за финансиране на СПИН и състрадание. Какво качество ти харесва най-много за нея като приятел?

MJ: Елизабет има страст към живота. Трябва да живеем със страст

> Като домакин на сватбата на Елизабет Тейлър миналия октомври, сънувате ли, че един ден може да имате сватба?

МЖ: Животът ми е настоящето. А вълнението от живота е всяка стъпка да се стъпва в непознатото. Очаквам с нетърпение бъдещето - каквото и да донесе

http://articles.chicagotribune.com/…/9203140099_1_dreams-sp…

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен