"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Трилъра видео звезда Ола Рей на целувката си с Майкъл Джексън

Водещата дама на Майкъл казва, че има "нещо специално", след като камерите спряха да се търкалят


От Кейти Фицпатрик
14:46, 17 ОКТОМВРИ 2018 Г.ОБНОВЕНО17:19, 17 ОКТОМВРИ 2018 Г.


Майкъл Джаксън "Трилър", видео-звездата Ола Рей се отвори за времето си, работейки с легендата за късното музика - и тя казва, че химията, която споделят на екрана, е истинска.

Бившето списание за списание Playboy Ola играе приятелката на Майкъл в 14-минутния късометражен филм, избран от световните рекорди на Гинес като най-успешният музикален клип на всички времена.


Американският модел и актриса бяха записани за класическия видеоклип от 1983 г., след като режисьорът Джон Ланди показа на "Краля на попа" въпроса си за Playboy и те разработиха тясна връзка с фотоапаратите.

"Той беше толкова сладък и забавен и той винаги играеше с косата ми и годеше краката ми.

"Имахме нещо специално между нас, докато стреляхме, и имаше втора целувка зад затворени врати", каза ни тя.


(Изображение: MJJ Productions / Оптимални продукции)

Мисури, рейзнала Ола, която пееше и танцуваше от тригодишна възраст и беше огромен фен на Майкъл Джексън, нямаше представа, че се явява на прослушване за новото видео на идолите си.

И тя скочи нагоре-надолу с вълнение, когато чу, че е привлякла ролята на две момичета, които се запознават с Майкъл.

Първият й герой се преследва от Майкъл, след като той се превръща в върколак, когато колата му се разпада на среща.

Сцената след това се разцепи на Майкъл и момичето му, гледайки филма на ужасите Трилър и той я дразни, че се уплаши, преди ужасът да се разгърне извън киното, тъй като MJ се превръща в зомби, докато минава през гробище.

(Изображение: MJJ Productions / Оптимални продукции)

"Имах интервю с Джон Ландис и той преживяваше сценария с мен. Играех приятелката на този човек през 40-те или 50-те години и докато той ми обясняваше какво иска, започва да свири на трилър на фона ,

"Бях толкова развълнуван, казвайки:" Това ли е за видеоклипа на Майкъл? Моля те, избери мен ". Аз го молех.

- И когато чух, че имам ролята, аз скочих нагоре и надолу по леглото си.

Първият път, когато Ола се срещна с Майкъл, изпрати лимузина за нея и тя гледаше, докато заснеше танцовия танц на зомбита.

"Тази вечер имах предна седалка, за да гледам Майкъл и танцьорите му, и той продължаваше да им казва:" Да го направим отново, да го направим отново ".


Известната последователност от зомбита (Image: MJJ Productions / Optimum Productions)
- Той беше щателен и перфекционист.

Въпреки че участва в някои от най-известните ужасяващи сцени в света, Ола, 58-годишна, признава, че всъщност не е фен на ужасите.

"Не ми харесва ужас, защото ми дава кошмари, харесвам екшън филми", каза тя.

"Аз просто исках да върша най-добрата работа досега. Джон Ландис каза, че иска да се уплаша, затова съм се изплашил".

Ола, която живее в Лос Анджелис и има 23-годишна дъщеря, сега работи по ново телевизионно шоу, за да открие талантливи танцьори и певци в памет на Майкъл и е написал книгата The Thrill Of It Всички, които се очаква да бъдат освободени следващата година.

През 2013 г. тя издава собствена песен и видеоклип. Запомнете, с участието на някои зомби-подобни танцови движения, в знак на почит.



И тя отива в Манчестър, за да се срещне с феновете на първия За любовта към ужаса ужас привличане и конвенция в Bowlers изложбен център, Trafford парк в събота и неделя.

Други големи имена на ужасите, които се появяват в конгреса, са Дани Трейо, който е участвал във филмите "Heat and Con Air", както и "Breaking Bad" и "The X Files", Тайлър Мане, който е играл Sabretooth в X-Men и Michael Myers на Хелоуин и продължението Хелоуин II и "Игра на трона" Ричард Блейк и Човекът стоножка продуцент Ilona Six.

Ола се надява да пресъздаде прочутите трилърни сцени, както и да подпише автографи и да позира за себе си с фенове.
На въпроса дали хората все още я разпознават на улицата като "момиче на Майкъл" от Трилър, тя казва: "Те правят. И всеки път, когато искат да вземат снимката с мен, аз съм смирен.

- Много е сладка след толкова години, че те все още го гледат.

Билетите струват 22 паунда за един дневен билет и 35,20 лири за уикенда и се предлагат от fortheloveofhorroruk.com/tickets.

manchestereveningnews.co.uk

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен