"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* МАЙКЪЛ история:


"КЪДЕ да знае Лиса Мари как не е направила предложението,"


Робърт Джонсън
речници: Емануела Arezzi

В първото интервю след шокиран Америка с обявяването на брака си с Лиза Мари Пресли, дъщеря на Кралят на рокендрола, Елвис Пресли ,, на мегазвездата Майкъл Джексън, "краля на поп, рок и Soul" разказва Ebony как те се успокоят sciuti и как е направил предложението за брак.

Някои статии съобщават, че двойката се е срещала само осем месеца преди Лиза Мари Пресли Джаксън да излезе с изявление, казвайки: "Казвам се Лиза Мари Пресли Джаксън, бракът ми с Майкъл се е състоял извън Съединените щати 26 май) ". Той каза, че бракът не е официално обявено, защото "И двамата сме много частни лица, живеещи в светлината на прожекторите ... Наистина съм влюбена в Майкъл. Аз съм посветил живота си, за да е жена му. Разбирам и го подкрепят. И двамата изглеждат времето да започнем семейство и да живеем здравословно и щастливо заедно. Надяваме се, че приятелите и феновете ще разберат и зачитат личните ви данни ".

Истината е, че Майкъл, на 36 години, и на 26-годишната Лиза Мари, бяха само две деца, когато се срещнаха в Лас Вегас преди 20 години. Той е бил 16, а тя беше 6. Jackson Five с Майкъл като вокалист, изпълнявайки в MGM Grand Hotel 9 април до 23 1974 г. и преди 21 август и 3 септември 1974 г.

Майкъл, като почивка от студиото си сесия запис в Ню Йорк, в ексклузивно интервю с Ebony си спомня: "баща му (Елвис), използван да я вземе, за да видите на шоуто, в която девет от нас (Джаки, Тито, Джърмейн, Марлон, Ранди, Rebbie, Латоя и Джанет,) ние направихме ... "Това беше семейно шоу в Лас Вегас, така че децата да имат достъп."

Той продължава: "Елвис носеше дъщеря си Лиза Мари. Тя седеше точно пред нея, заобиколена от бодигардове. След това тя беше придружена на заден план и ние говорихме и се срещнахме. Това се случва много често. Тя все още дойде отново и отново.
- След това не съм я виждал известно време ... Знаеш ли, беше като кораб, минаващ през нощта - Здравей и сбогом.
Лиза Мари, през 1988 г., се оженила с музиканта Дани Керу и от съюза им се раждат две деца (Даниел, 5 години и Бенджамин, 2). Несъвместимите различия в двойката ги доведоха до "флаш" развод в Доминиканската република миналата пролет.
Преди три години, когато беше пусната албума "Dangerous", включващ хитове като "Защо искаш да излезеш на мен", "Remember Time", "She Drives Me Wild" и "Can not Let Her Get Away" Майкъл казва, че връзката им достига ново ниво.

- Имахме няколко дати. Чухме се един друг по телефона ... забелязах, че ставаме много близки. Отидохме в Лас Вегас за "The Jackson Family Honors" (през 1993 г.). След това отидохме в Атланта за бившия президент Джими Картър, за да посетим децата, но никой не знаеше, че е там с мен. "Блестящата нещо е, че ние бяхме често заедно, но ние не позволявайте на никого да знае. Видяхме един друг по този начин през годините. Бяхме много тихо и комфортно един с друг. Това е повече или по-малко .. ние започнахме да се срещаме така, през това време, казва Майкъл, че връзката им се е превърнала от приятелство в любовна афера.

Като чувствителна певица-композитор, която се занимава с всички чувства, съдържащи се в човешките емоции, Майкъл има странно чувство за химия в писането на песни. За него тази химия е вдъхновение. Ако слушате текста на "Помниш ли" и "не мога да й се размине", публикувани през 1991 г. в албума е опасно, той заключава, че Лиса Мари биха могли да предоставят вдъхновение.

Тя със сигурност му даваше необходимата подкрепа през 1993 г., когато се занимаваше с правни проблеми и изпитания. "Бях на турне и ми се стори, че живея в" Армагедон "- един армагедон в мозъка ми", спомня си Майкъл. "Всички тези ужасни истории, които се казаха за мен. Всичко беше лъжа ... Това беше невероятно. Лиса Мари ми се обади. Бих могъл да разчита на истинските ми приятели, от една страна. Той е бил много, много благоприятна през цялото време. Това Бях наистина впечатлен. "Тя ми се обади и плаче, тя беше ядосана и наистина, в този момент искаше да задуши някого.

"Но, наистина, това, което ме впечатли най-много, това се е случило през деня земетресение в Лос Анджелис (28 Юни, 1993)", спомня Майкъл с нотка на вълнение "деня на земетресението, мен ме беше страх -. ... Аз почти бе да се измъкна, мислех, че светът ще свърши. Този ден, точно след земетресението, получих само един телефонен разговор ... той беше негов. "

По-късно, в Лондон, където е бил хоспитализиран, за да се детоксифицира от наркоманията, Майкъл казва, че Лиза Мари го е създала впечатлението, че връзката им се е превърнала в нещо повече. "Тя ми се обади, но аз винаги успява да се свърже с мен. И това е много разочароващо за нея. Аз нямах всичките му съобщения ... много притеснен" например гости- "е след тези преживявания, които той казва Майкъл осъзнах, че е време да кажа "Моето момиче е мое" и "Начинът, по който ме караш да се чувствам" (Майкъл се шегува с думите, които е направил в два от най-големите си хитове).

"Това беше някакво откровение", казва той, като се позовава на момента, в който разбира. "Прекарахме много време в Невърленд да ходи и да говори. И това се случи! Всичко беше много естествено. Чувахме чувствата, които имахме един за друг, без дори да се говори за това. Всичко беше в вибрациите, в чувствата и начина, по който в която се оглеждахме един друг ".

След Michael ни е казал как приятелството им се превръща в романтика, аз го попитах: "Кой е направила предложението, можете или Лиса Мари?"
А той отговори: "Аз я помолих да се омъжи за мен" ,

Изчервяването в запомнянето, Майкъл казва: "Ами, първо аз said- са най-срамежлив човек в световен аз asked- бяхме на телефон-" Ако аз те помолих да се омъжи за мен, вие приемате "А тя каза:"! Разбира се " , След това за известно време замълчахме и казах: "Извинете ме ... трябва да отида до банята". Той срамежливо се смее. - Значи се върнах при телефона. Не знаех какво да кажа. Но така се е случило ".

След предложението по телефона приятелите се срещнаха в Невърленд, където започна любовната им история. Любовна история, която достигна своя връх в сватбата на 26 май в Доминиканската република, показвайки, че любовта побеждава над всичко.
Двойката направи кратък меден месец в Будапеща, Унгария, където булката сподели времето си с младоженеца на снимачната площадка на промоционално видео, продуцирано от Майкъл за следващия си албум "HIStory".

Те също така прекарват известно време в това, което обичат да правят - да се грижат за децата. Те посетиха педиатрични болници, които донесоха утеха и играчки на децата.

Това беше прелюдия към приоритетите, за които се споразумяха. Приоритетът не е да се регистрират заедно, дори ако Лиза Мари наследи таланта на баща си, както и богатството й, оценено на над 150 милиона долара. "Всичко това говори за факта, че ще запишем заедно, е просто слух", казва Майкъл, чиито активи са оценени на над 200 милиона долара.

"Това, което искаме да направим най-е центрирано около деца. Никога не съм срещала човек, който се грижи толкова много за деца, както и аз." Наистина съм много емоционална, когато става въпрос за деца и Лиса Мари е точно като мен. Където и да отидем, посещаваме педиатрични болници. Моята мечта е да отида в Южна Африка и Индия с нея, за да помагам на децата ". От него се разкрива.
Попитахме го дали има планове да имат деца: "Скоро ще се случи", отговаря той.

Седмият роден на семейството на Джаксън се спира и добавя: "Искам да имам повече деца, отколкото баща ми."

Майкъл Джексън - Дискография

">

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен