"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* "Горд да бъде Джаксън" Красиви думи от Парис за дядо и ...



"RIP HAWK, Джозеф Джаксън, да прекараш тези последни мигове с теб, беше всичко, за да можеш да ти кажа всичко, което трябваше да ти кажа, преди да кажеш сбогом Това беше благословение. Всички, които дойдоха да ви посетят, дойдоха с любов, уважение и много гордост в сърцата си за вас. Горделив сте, че сте ваши деца, ваши внуци, пра-внуци. Гордост да имаш силата си и да споделиш династията, която си прекарал живота си, и да се гордееш, че си Джаксън.

Вие сте първият и истински Джаксън. Легендата, от която започна всичко. Никой от нас не би бил близо до мястото, където сме, ако не беше за вас. Вие сте най-силният човек, когото познавам. Работата на живота ви ще попадне в историята, като вас, да бъдете известен като един от най-големите патриарси, които ще живеят завинаги. Аз ще ценя всеки миг с теб, докато не умра, особено нашите последни мигове. За да можеш да държиш ръката си, да бъдеш с теб и да те държиш, да те целуваш по бузите и челото, имаш предвид повече за мен, отколкото някога ще знаеш. Позовавайки се на съветите, които ми даде, когато бях дете и видях в очите си светлина.

Споделяйки истории, които баща ми ми казваха за вас, разказвайки шега и чух, че се смеете за последен път ... сърцето ми е пълно, знаейки, че сме оставили едното и другото по този начин. Накарах ти да обещаеш, че идваш да ме посетиш. Вие се съгласявате и аз ще празнувам. И ви обещах, че ще разказваме историята си отново и отново. Никога не забравяйте.

Моите пра-внуци ще разберат кой е Джоузеф Джаксън. Обичам те дядо, толкова много, че думите не могат да го опишат. Имам огромна благодарност за вас и винаги ще го направя. Всички ние се чувстваме така. Благодаря за всичко Наистина! Почивка в мир и преход! Ще се видим скоро в сънищата ми и виждайки в очите си светлина!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен