"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Майкъл Джексън - Епизод на изкуството

от all4michael на 8. Юли 2011


Страхотна музика и страхотни мелодии са безсмъртни. Модни промени, културни промени, навици се променят - страхотната музика е безсмъртна. Дори и днес чуваме Моцарт ... и всички велики. Страхотната музика е като голяма скулптура или голяма картина. За вечността, знаете, от поколения на поколения, които винаги ще се грижите. Знам, че е така.

Не искам да бъда само един от многото. Искам да създам. Направете нещо, което е напълно различно и необичайно.

Това ме подтиква. Това е средата, това е изкуството. Обичам го. И това е светът, в който се чувствам най-удобно.

Не можеш да учиш, че ... не можеш да го научиш. Тя трябва да дойде отвътре. Това е подарък, подарък.

Не знам дали е психология или каквото и да е. Просто обичам да работя упорито, да го обединявам, да се потя, да го споделям с другите и да виждам, че го обичат. И аз винаги се моля да им хареса. Това ми дава голямо удовлетворение на художника.

Винаги съм обичала да танцувам. Когато бях малък, погледнах Сами Дейвис, Фред Астайър, Джеймс Браун ... и аз танцувах из цялата къща.

Чувствам го и го виждам. Имам видение. Ако мога да го предам, го правя. Обичам да го правя с музика, с филм, с танци.

Въпросът е, че понякога художниците изглежда са по пътя на музиката. Не блокирайте пътя на музиката, знаете ... Не пишете музиката - нека музиката да се създаде.

Ще седя ли тук и ще напиша няколко акорди или нещо и ще кажа: "Пиша най-добрата песен, писана някога" - нищо няма да се случи. Нещо горе на небето трябва да ми каже: "Вижте, това е точният момент, това ви се отнася и сега е моментът, в който трябва да го имате".

Става дума за иновации и пионерски дух - довеждайки носителя до ново място.

Харесва ми да взема звуци и да ги поставя под микроскоп и да говоря за това как да променя характера им.

Трудно е да се каже как да се създава музика, защото ми е трудно да благодаря за това. Чувствам се, че е по-духовен или свръхестествен.

Когато създавам музиката си, се чувствам като инструмент на природата. Чудя се каква радост трябва да има природата, когато отваряме сърцата си и изразяваме нашия талант от Бога.

***

Думите на Майкъл:


Голямата музика и великите мелодии са безсмъртни. Не ме интересува ... знаеш, промяна в модата, промени в културата, промяна в митниците ... страхотната музика е безсмъртна. Все още слушаме Моцарт ... някой от великите. Страхотната музика е като голямо парче с кулптура или страхотна рисунка. Това е завинаги. Знаеш, от поколения на поколения, за да оцениш завинаги. И това е ... Знам, че това е факт.

Не искам да съм в монтажната линия, нали? Искам да знаете ... да създавате. Направете нещо, което е съвсем различно и необичайно.

Това ме подтиква. Това е средата, това е изкуството. Обичам го. И това е светът, в който съм най-удобен.

Не можеш да го научиш, не можеш да го научиш. Трябва да дойде отвътре. Това е подарък.

Не знам дали психологията е нещо или нещо. Просто обичам да работя усилено върху нещо, да я събера, да я споделям и да я споделям с хората и да ги обичам. И аз винаги се моля да им хареса. И това ме удовлетворява като художник.

Винаги обичам да танцувам. Сами Дейвис, Фред Астейър, Джеймс Браун ... и просто танцуват около къщата.

Чувствам го и го виждам. Аз съм визионер. Така че, ако мога да дам това, аз го правя. И това е, което обичам да правя с музика, с филм, с танци.

Виждате , че художниците изглежда пречат на музиката. Излез от пътя на музиката. Знаете ли, ... не пишете музиката. Нека музиката се запише.

Ако седнах тук, играех някакви акорди и казах: "Ще напиша най-добрата песен, писана някога", нищо не се случва. Нещо в небесата трябва да каже "Виж, това е времето, това ще бъде върху теб и това е, когато искам да го имаш".

Това е нововъведение и пионерство. Вземане на носителя на ново място.

Харесва ми да взема звуци и да ги слагам на микроскопа и просто да говоря за начина, по който искаш да манипулираш характера му.

Трудно е да се каже как човек създава музика, защото ми е трудно да взема кредит. Чувствам, че е по-духовно или небесно.

Когато създавам музиката ми, се чувствам като инструмент на природата. Чудя се каква приятна природа трябва да почувствате, когато отваряме сърцата си и изразяваме своя надарен Бог.
all4michael.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен