"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Коледа в Манила

от all4michael на 25 декември 2015 г.

Гуен Карино , бивш PR ръководител на хотел "Манила", говори за своя опит с Майкъл Джексън през декември 1996 г.


По времето, когато бях в отговарящ за връзките с обществеността в Манила хотел, аз трябва да провежда годишната коледното парти на детските домове, в които 300 деца са били в състояние да се насладите на ден на забавления и изненади, от различни социални домове в и около Манила. Това беше една от най-големите задачи в моя списък и беше предизвикателство да се съсредоточа върху работата си, защото знаех, че Майкъл Джексън е в хотела.
Две нощи по-рано, имах късмет да бъда с останалата част от отдела за връзки с обществеността в лобито при пристигането и да го видя.
Един ден по-късно някой дойде в кабинета ми и каза, че е представител на продукцията на Джаксън Мамаро. Не си спомням името му, но той търсеше отговорно лице и каза, че шефът му е прочел обявлението за събитието в приветствената листовка за гостите на хотела, които бяха показани във всички стаи. Майкъл искаше да разбере дали може да помогне. Неговият представител ходеше напред-назад между мезонета и кабинета няколко пъти, докато правеше предложения.
Майкъл предложи да напълни 300 торбички със сладкиши, играчки и шоколад. Но тъй като вече имахме 50 спонсори, вече беше проблем да поберем всички тези неща. Помислих си как царят на попа може да бъде замесен смислено в този въпрос. Не можех да го пусна да играе играта "Палайок" или "Пататин" с децата, защото можеше да свърши. И тъй като тя разглежда предимно с даването на това събитие, взех цялата ми смелост и казах на представителите на Mamaro, най-добре би било, ако Майкъл може да помогне в разпространението на торбички за подаръци, ще раздават автографи и може да се фотографира с децата.
- О, това не е толкова лесно - каза той, - те говорят за даването на подаръчни торби на 300 деца. Вече мога да си представя хаоса. Ще видим. Ще се свържа отново с вас.
След много напрегната обяд на обяд все още продължаваше до 17:00 часа, когато представителят на Майкъл се върна и каза: "Майкъл е повече от щастлив да направи каквото и да предполагат. Как можем да тръгнем утре? "Можех да изкрещя, но се успокоих и запазих спокойствието си.
Съгласихме се, че Майкъл трябва да дойде при нас след игрите, музикалната програма и закуската за последната част от събитието, разпределението на чантите. Моите колеги организираха допълнителна сигурност в градината и близо до сцената, където искахме да разпространяваме подаръците. Подготвихме децата да бъдат поставени в ред.
Тогава беше време. Това беше 7 декември 1996 г. Бях изненадан, че го видях да идва, придружен от неговия помощник. Майкъл дойде при мен, за да чуе какво трябва да прави. "Здравей, как си? Благодаря, че ми позволихте да участвате, знам, че съм твърде ранен, но не исках да пропусна програмата.
Казах: "Глупаете ли? Аз съм толкова благодарен, че искате да помогнете! Защо просто не седите и гледате музикалната програма, преди да предадете подаръците. Трябва да организирам програмата малко повече. "


Той отговори: "Добре, аз ще направя всичко, което казвате - (той спря и погледна към името ми маркер ...) Гуен." Аз бях изумен колко неописуемо сладка и учтиво той. И в съзнанието ми си помислих: "О, Боже, това наистина ли се случва?"
Беше невероятно колко търпеливо гледаше цялата програма. Карола Банава, личност на "АНГ ТВ" по онова време, не можеше да повярва, че М. М. гледал умереността й. След като приключи, тя имаше автограф, написан на червената си блуза.
Следва танцов номер на Stefano Moris, а по-късно деца от всички сиропиталища танцуваха на Били Жан. Усмивката на лицето на Майкъл беше зашеметяваща.
Тогава съобщихме, че Майкъл сега ще раздава подаръци на сцената. Казах му, че има торби за по-малки и по-големи деца и той кимна. Възбудата и възбудата, които имаше с децата, се докоснаха неописуемо. При това разпространение на подаръци разпознах истинския MJ, не изпълнителя, а човешкото същество.


Беше 1pm и Дядо Коледа беше и с нас. Топлината беше непоносима и се чудех дали Майкъл не е твърде горещ в черната си дреха с дълги ръкави. - Всичко е наред, Майкъл? Можем да направим почивка - казах аз. - Хубаво съм, Гуен. Представете си как Дядо Коледа трябва да се чувства в костюма и брадата си - отговори той.
Никога не съм го чувал да се оплаква или да казва, че змията е била толкова дълга. Той се държи чудесно. Той дори не поискал нито питие, нито кърпа, за да изтрие потта, но екипът ни донесе чаша пресен сок от портокал.
Мина един час и ние бяхме наблизо да раздаваме подаръци, когато забелязахме, че градината се запълва. Изведнъж имаше хора от медиите, политици и гости на хотела, включително гостите на сватбено тържество в съседство, които също искаха да видят Краля на попа. - О, това не беше планът - казах аз. - Добре, ще го направим - отвърна Майкъл и се усмихна. Когато раздадохме последния подарък на 11-годишно момче, се оформя нова линия от деца и възрастни. Майсторският бодигард на Майкъл, Уейн, каза: "Сега можем да отидем." Майкъл отвърна спокойно: "Не можем да си тръгнем, докато все още има хора, които чакат. Това е Коледа, приятелю. Сърцето ми побегна по-бързо и косите на ръцете и врата ми се надигнаха.


Един от моментите, които си спомням най-добре, беше, когато дойде една жена и иска автограф. Той се засмя, вдигна ръка и каза: - Хей Гуен, представете си, че това е празна проверка. Жената нека да подпиша празна чека! "Ние се засмяхме за това, без да знаем, че това не е всичко. Той ни показа и други неща, които хората използват за автографи, когато нямат хартия. Една жена му позволи да подпише елегантната си дизайнерска рокля. Един тийнейджър издърпа изсъхнало листо, а друг - взривен балон. Беше уникално, впечатляващо преживяване. В един момент ме попита дали ще присъствам на концерта HIStory и казах: "Утре вечер".
- Много ще се забавляваш - каза Майкъл.
Тъй като броят на възрастните на този етап бавно стана по-голям от този на децата, той се притесняваше дали конструкцията на сцената ще го издържи. Той изглеждаше много нервен, но не се оплакваше. Той подпря краката си на дървения под, за да се увери, че е достатъчно стабилен и няма да се срине.
"Вече научих, че сцената се срива и просто искам да се уверя, че това е безопасно", обясни той.
Част от мен искаше змията най-сетне да спре, защото се разтопихме буквално - другата част не искаше това, защото знаех, че Майкъл ще си тръгне, когато всичко свърши. Но в някакъв момент всичко свърши. Имах автограф за моите сестри и себе си, преди управителят да го попита дали може да пее "Give Love On Christmas Day". Сезар Сарино, един от служителите на хотела, благодари на краля на попа, а след това неговият асистент и помощник Майкъл вече бяха на сцената. Мислех си, че "дори нямах възможност да кажа" Сбогом ". Внезапно видях, че Майкъл се връща на сцената. - Благодаря ти и твоя екип, Гуен. Това означаваше много за мен. "После ме заведе настрана и каза: - Ще се видим на концерта.
Тези два акта на Краля на попа - доброволчеството, за да подкрепят благотворителността и да прекарват времето си с тези, които са по-малко щастливи, ще бъдат запомнени завинаги.

Превод: MvdL


Декември 1996 г. (Манила, Филипините) - близка среща с Майкъл Джексън в Манила с Гуен Cariño:
Когато бях офицер за връзки с обществеността в Манила Hotel, бях назначен да оглави коледно парти годишният сирак, където 300 деца от различни домове за сираци около Метро Манила бяха третирани до един ден на забавление и изненади. Майкъл Джексън Какво се е случило в хотела.

Две нощи преди, ходех до лобито на хотела заедно с останалата част от персонала и го погледнах с пеша.

Помощникът на Майкъл Джексън от "Мамаро Производство" дойде в офиса. Не можах да си спомня отговорното лице и казах, че е имал съобщението в къщата за гости. Майкъл искаше да знае как може да помогне. Помощникът му отиде в Пентхаус и се насочи към офиса на PR.

Майкъл предложи да напълни 300 торбички с екстри и играчки, бонбони и шоколадови бонбони. Но след като се приближава до 50 спонсори, това, което всъщност е проблем за нас, за да се освободи от everything.So Мислех, че трудно ... как може Краля на попа значение присъединят аферата? Аз не би могъл да го бъде с децата в играта palayok или pabitin тъй като той може да се окаже бъдат малтретирани! И аз си мислех за това, което трябва да кажа за тази книга за снимки.

"Уау, това не е лесно. Вие говорите за 300 деца и аз просто си представям хаоса. Ще видим. Ще се върна при вас - каза той.

Обядната почивка дойде и това беше побързаното, което някога бях взел в живота си. Едва след 17:00 часа помощникът на Майкъл се върна и каза: "Майкъл е повече от щастлив да направи каквото ти предлагаш. Как ще стигнем дотам утре? "Исках да викам. Трябваше да се успокоя и да си възвърна спокойствието, тъй като в мен Лизи Магуайър каза: "Вземи си истински, върни се в центъра на вниманието."

Съгласихме се, че Майкъл ще дойде в следствие на игрите и музикалните закуски. Моята колега Annette Africano и шефът Dulce Agnir поискаха допълнителна сигурност около градината и сцената, тъй като тук решихме да разпространяваме подаръците. Уверихме, че децата ще бъдат официално подредени.

Тогава пристигна моментът. Беше в градините на Шампан на декември. 7, 1996. Бях изненадан, че го видя да върви към нас, ръководен от помощника му. Майкъл дойде при мен.

"Здравей, как си? Благодаря много, че ме пуснаха, знам, че съм ранен, защото не исках да пропусна програмата.

Казах: "Глупаете ли? Благодаря много за доброволчеството! Ето какво е Майкъл - защо просто не седиш и гледаш музикалните числа, преди да влезем в подаръка. Искам малко да променя програмата.

Той отговори: "Разбира се, всичко, което казвате ... Гуен!" Бях зашеметен от това, колко невероятно сладък и скромен е той. И в съзнанието ми беше: "О, боже мой, това наистина се случва!"

Учудващо как той търпеливо седеше по цялата програма. Карол Банава, а след това "Ang TV" MJ я гледаше да свири. Тя имаше червена блуза, подписана от него веднага след нейния номер.

След това последва танцовия номер на Стефано Мори. По-късно певците и танцьорите излизат на сцената. О, усмивката на лицето на Майкъл беше просто невероятно.

След това обявихме, че Майкъл иска да разпространява подаръци на сцената. Обясних му, че има една плитка торба за по-малките деца, а друга за по-старите и той кимна. Чувството и възбудата даде на тези деца нещо невероятно докосване. Погледнах MJ, не като изпълнител, а като човек.

Беше един следобед. Дядо Коледа (Дейвид Ендрига, приятел на другаря Франсис Капистано) беше с нас. Топлината беше

и се притеснявах, че Майкъл се чувстваше толкова горещо с черното си дамско облекло и имаше.

- Добре ли си Майкъл? Можем да вземем почивка - попитах аз.

Той каза: "Хубав съм, Гуен. Само си представете как Дядо Коледа се чувства вътре в костюм и брада си. Ще се оправим.

Никога не съм чувал да се оплаква или да каже дума за това как е или колко дълго е била. Той имаше най-красивите нрави. Той не поиска питие или кърпа, за да изтрие потта, но един от нашите банкетни служители се увери, че има чаша пресен портокалов сок.

Шампанската стая, която изостана, изведнъж се появиха хора от медиите, политици, длъжностни лица и гости на хотела, включително и тези на сватбено тържество младоженците, само за да видят Краля на попа.

- О, това не трябва да е, толкова съжалявам - казах аз.

- Всичко е наред, ще го преодолеем - усмихна се Майкъл. Тъй като завършихме да даваме последната плика за плячка на 11-годишен сираче, се оформя нова линия от повече деца и възрастни. Бодигардът на Майкъл, Уейн, каза. - Можем да си тръгнем сега.

Майкъл отвърна спокойно: - Не можем да си тръгнем, когато има хора. Това е Коледа, пич.

Той не беше само най-наелектрическият изпълнител, а най-щедрият човек.

Един от най-запомнящите се моменти. Той каза: "Хей Гуен, трябва да проверите това." Той прошепна: "Това е празна проверка. Дамата прави знак на празна проверка.

Ние се засмяхме и малко знаехме, че това не е дори половината от комедията. По-късно ми показа и други хора на земята, когато не можаха да го намерят на земята. Елегантна дизайнерска филипинска рокля. Едно тийнейджърче държеше мъртво листо, а другото - изскочило балонче. Представете си как смеха и смехът ни.

Беше невероятно, истинско преживяване. Концерт казах: "Утре вечер".

- О, ще ти дойде взрив! - каза ми Майкъл.

В този момент той стана загрижен за сцената, тъй като възрастните превъзхождаха децата. Лицето му не беше задоволено. Той потупа няколко пъти дървения под, като се увери, че е достатъчно здрав, за да не се разпадне.

"Научих колапса на сцената и просто искам да се уверя, че всички сме в безопасност", обясни той.

Половината от мен искаше линията да завърши, защото буквално се топихме и се притеснявахме за нашата безопасност, но това не беше краят на линията, а Майкъл щеше да си тръгне.

В някакъв момент не свърши. Клем Пабло, го помолил да изпее "Дай любовта на Коледа".

Сезар Сарино, един от офицерите на хотела, е адресиран до краля на попа. Тогава видях пазачите и помощниците му да свирят Майкъл от сцената. Казах в съзнанието си: "О, човече, дори нямах възможността да кажа сбогом".

Изведнъж видях Майкъл да се върне на сцената и да каже: "Благодаря ти много на теб и на твоя екип, Гуен. Това наистина означава много. "После ме задържа до себе си и каза:" Ще се видим на концерта ".

Както Майкъл Джексън е погребан и се връща в отлично състояние в задгробния живот, теза два невероятни прояви на Краля на попа - доброволчество за благотворителност и време безкористно харчат с по-малко късмет - завинаги ще бъде така, както аз искам да си спомням този.
/all4michael.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен