"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Парис Джаксън за самоосветление, духовност и връзката си с Австралия

17 декември 2017 г.
от АЛИСЪН ВИЗЕС


Vogue отново преглежда историите ни от 2017 г. Прочетете пълното интервю с Парис Джаксън от юли.
Париж-Майкъл Джексън, дъщеря на най-известния художник от едно поколение, е на мисия да овластява и учи, че с влияние идва отговорността. Нейната цел? Просвещение. Чрез текстово съобщение тя разговаря с Алисън Визес.

Алисън Вебс: Здравей Париж, това е AV за Vogue Australia ... играете ли сега?

Парис Джаксън: Поздрави и поздравления! ПК тук ...

AV: Поздрави от Австралия! Обичайте стрелбата, която сте направили с Патрик и Кристин ... Първите неща: първо, на деня на Front Row Awards вие говорехте, че използвате колективния глас, за да направите разлика. Каква беше обратната връзка от стаята след това?

PJ: Благодаря! Имах такъв взрив. Патрик и Кристин са супер радост. Харесва ми да мисля, че получих положителна реакция от него? Хаха. Не съвсем сигурен. Няколко души дойдоха при мен, след което ми благодариха, че превключих настроението в стаята, така че беше хубаво.

AV: Това е страхотно. Обичаше речта ви - беше много овладяваща. Как се чувствате способни да използвате гласа си и да издигнете въпроси в общото съзнание?

PJ: Благодаря много. Това беше вид гола хаха. Чувства се учудващо, честно. Не можех да бъда по-щастлив от начина, по който вървят нещата. Хората бавно, но сигурно се събуждат! Радвам се, че играя роля в това.

AV: За какво си най-страстен в момента?

П. Дж .: Е, точно така. Събуждане на хората. Имам толкова много причини, които са ми скъпи за сърцето ми и борбата за хората, чувствам, е мой дълг. Но точно сега, откакто правя нещо модно, огромен фокус - добре, преди всичко това, в което правя много усилия, е да се уверя, че собственото ми творчество показва всичко, което правя, докато работя. Наистина искам да оставя положителен отпечатък в света на модата, най-вече по отношение на медиите и стереотипния стандарт за красота, който се разтърсва във всяко списание, което виждате, всяка статия, която се появява на екрана на телефона ви, всеки билборд, който виждате, докато сте шофиране надолу по улицата. Вече имам много млади момичета, които ме поглеждат и искам да бъда нещо, което родителите им са наред, с които се надяват.

AV: Как възнамерявате да оставите този положителен отпечатък по отношение на стереотипните красота стандарти в индустрията, когато много време не става въпрос за гласовете на хората, а за имиджа им?

PJ:Това е целта: да промените това. Когато започнете да разрушавате човешката психология, обикновено се свежда до нас, които искат да бъдат чути. Много гняв и неудовлетвореност произтичат от пренебрегването или отхвърлянето или нечуваността. Вземете например протест ... независимо дали става въпрос за тръбопроводи, расова равнопоставеност или права на жените, ние се борим да бъдем чути. Искаме Човекът да ни слуша. Цялото това "изображение" нещо се случва толкова дълго, че в крайна сметка ще остарее. Хората ще искат повече, ще искат повече субстанции, ще искат честност. Това вече започва да се случва. Хората не могат да се отнасят към това, което не е честно. Така че не става въпрос само за мен да го променя сам, вече има хиляди, които искат да се случи. Всички тези "перфектни" жени, които виждате навсякъде в медиите? Много е трудно да се отнесе към това, защото не е честен.

AV: Да, и думите ви са вдъхновяващи. Говорейки за вдъхновение ... видяхме вчера Джордан Барет, който много говори за теб и за твоя глас. Кой ви свърза с вашата духовност? Майка ти?

П. Дж .: Е, аз бях отгледан от хипи хаха. Така че това помогна. Идеята за религиозна свобода беше в моето домакинство като дете хаха. Научих се да се обучавам по най-добрия начин, колкото мога, и да избера най-доброто за мен. Учих будизма за около две години, преди да намеря Уика. Основната причина, поради която се придържам към това, е, че всичко се свежда до поклонението на природата. Точно сега се смятам за пътя на лечителя, докато изучавам, за да се надявам да стана шаман един ден.

AV: О, ден. Харесва ми. Звучи като невероятен път и пътешествие, на което сте на път. Самоосветлението често идва много по-късно в живота. Кои са други жени, които са вдъхновили това пробуждане? Кои са твоите герои?

PJ: Джанис Джоплин за сулу. Стиви Никс ... Мишел Обама е супер болен. Също така наистина гледам към Ема Уотсън.

AV: Любимата песен или текст на Джанис Джоплин?

П. Дж .: Можеш да те унищожиш сега, като се притесняваш за утре.

AV: Любов. Закопчаха го. Или идеалист или реалист?

PJ: И двамата. Зависи от ситуацията и колко страстна съм за нея.

AV: Париж = ... моля, завършете това уравнение ...

PJ: Париж = майстор oogway хаха

AV: Затова наричаме настоящето, защото това е подарък! Да, Кунг Фу Панда.

PJ: Fuck yeahhhhhhhhh ...

AV: Какво четете в момента? Или коя е любимата книга?

PJ : В момента съм в средата на повторно четене на Dharma Punx и току-що започнах да чета The Kite Runner . Обичах хиляди слънчеви слънчеви лъчи , които според мен е любимата ми и е от същия автор като The Kite Runner , така че мислех, че ще го проверя.

AV: И двамата имат страхотни послания. Кого бихте искали да интервюирате?

PJ: Мъртви или живи?

AV: Дайте един за всеки.

PJ: Джон Ленън и Пол Маккартни.

А.В.: Завладяващ или страхотен мързелив?

П. Дж .: Преминавам през фазите на двата, но определено е работохолик.

AV: Най-добър приятел?

PJ: Моето куче. И моят голям брат, разбира се.

AV: Чувствам те. Какви качества обичате най-много във вашия брат?

П. Дж .: Съжалявам, не правя семейни въпроси.

AV: Добре. Толкова много реалност, как да избягаш?

П. Дж .: Всяка възможност да изчезна от мрежата и в природата, ще я взема. Няма технология, никакви медийни глупости, само аз, моето куче, природата и добрата компания. Просто мисля за готвене супа над огъня е да ми устата вода вода хаха.

AV: Каква вкусова супа? Важен въпрос.

PJ: Хахаха. Всеки път е различен. Обикновено се придържам към органичните супи на Ейми - lolol.

AV: Слънце или лунна баня?

PJ: И двамата.

AV: Сутрин човек или нощ бухал?

PJ: Bothhhhh хаха.

AV: Повтарящ се сън?

PJ: Извънземни.

AV: Те са ли приятели или враг?

П. Дж .: Приятели.

AV: Повтарящ кошмар?

PJ: Тръмп. О, чакай, това е реалност, дяволите.

AV: Hahahaha true. Така действа. Защо? Какво представлява това, което гори гори?

PJ: Това е само едно от моите творчески изложби, забавно, хората, с които работя, са невероятни и винаги съм обичал аспекта на разказването на истории и поставям главата си в ново пространство, изпитвайки обувките на друго лице / характер, и спирайки реалността за момент. :)

AV: Какви са тези обувки, които носите за ролята на филма на Неш Еджертън? С какво искаше да работи?

PJ: Беше точно като да играя моето осми клас. Наш е общ ангел и ме накара да се почувствам като у дома ми, в който трябва да се захвана.

AV: Това е добре. Той е страхотен австралиец. Кои други директори се възхищавате / искате да работите?

П. Дж .: Винаги съм обичал Тим Бъртън. Мисля, че съм гледал всеки от филмите му. Джордж Лукас е пълен шеф. О, разбира се, и Тарантино. Каква легенда.

AV: Големи избори. Говорейки за части, току-що кацнахте Калвин Клайн. Как се чувствате като част от историята на подобен знаков американски етикет?

П. Дж .: Много благодарен за възможността и развълнуван да добави собствената си жарка към него.

AV: Какъв би бил вашият CK лозунг, ако можете да го напишете?

PJ: Силата на хората. Предполагам, че това е моят лозунг за всичко.

AV: Какво ви харесва във визията на Раф?

PJ: Нашата връзка все още е съвсем нова. Все още съм много зелен. Все още се уча, но съм развълнувана да науча повече за всичко това.

AV: Наистина ми харесва вашата енергия отдалеч. Изглеждаш решително да се бориш с живота. Можете ли да дефинирате своята същност в пет думи?

PJ: Определено, страстен, надежда, естествен и честен.

AV: Да, това е твоята същност. Добре ли сте за времето? Почти готово ...

PJ: Yup. Дръжте ги да идват.



AV: Eeexcellent. Чувствате ли някаква връзка с Австралия?

PJ: Моите родители се ожениха там, затова е сигурно в списъка ми с кофи. Plus Bluesfest винаги има най-големия списък, така че може би една година ще го ударя.

AV: Кой би искал да видиш игра? Dream line-up?

PJ: Е, Nahko и Medicine for the People играят с Тревър Хол тази година. Обичам и двете.

AV: Трудният въпрос: първите три любими песни на всички времена?

PJ: Out of the Blue от Ленън, мирно леко усещане от орлите и в моя живот от Бийтълс.

AV: Какво кара сърцето ти да скочи?

PJ: Музика и природа и добри народи.

А. В .: Имате ли специално място, което да отидете в природата?

П. Дж .: Ако ви кажа, ще трябва да те убия.

AV: О, бързо. Същото с моето. Имате ли любим художник или художник, който ви движи и ви овластява?

П. Дж .: Пикасо е дрога, Микеланджело, въпреки че е по-скоро скулптор и Уорхол.

AV: Добро трио. Обичам Ротко. Неговата работа ме кара да плача. Това е първата ви корица на Vogue , как се чувствате?

PJ: Здравейте осветени Честно, много благодарен за тази възможност.

AV: Трябва да пеете песен за мен - коя бихте избрали?

PJ: Ако можеш да четеш моята ум от Гордън Лайфуут.

AV: Пейте момичето! Какъв е вашият по подразбиране, когато се чувствате претоварени?

PJ: Ленън помага много да ме успокои. Понякога просто слушам музиката му или гледам видеоклипове от него, които говорят, и ме връща назад.

AV: Превъзмогването на славата за връзка с хората е най-доброто нещо. Какво е качеството, което не сте постигнали, но се надявате?

PJ: Просвещение.

AV: Това беше моето мнение за интервюто: Бонди. Беше толкова приятно да те опознае, благодаря ти.

PJ: Толкова красива !! Благодарим ви за вашето време. Радвам се да ви посрещна.


Снимка от Патрик Демаршелие, оформена от Кристин Кененера, Vogue Australia, юли 2017 г.
http://www.vogue.com.au

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен