"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*** Въпроси до предполагаем изследовател с MJ (1997/2009)


Той не е проверил автентичността си или кой е, но в reddit . COM е явил предполагаем сътрудник, който е работил с MJ 1996-2003 и от 2008 г. до 2009 г.

Според към него, работил по "творчески колектив", заедно с други производители и индустрията хора, както и хора, които композира песни и посъветвани какво да публикувате и какво не. Той се среща с MJ през 1994 г. и се присъединява към отбора след HIStory. Работил е върху BOTD, Invincible и по-късно записи. През 2003 г. членовете на този екип получиха новини, че тяхната работа вече не е необходима, освен когато са били призовани да го направят, тъй като MJ щеше да намали ритъма си на работа в музиката и да отиде на работа по-самостоятелно.

Макар да ми отне почти цял ден, реших да го преведа (в някои моменти в обобщен вид), защото детайлите, които има, изглежда дават много доверие ...

http://mjhideout.com/forum/showthread.php?t=130754

Ще го публикувам на две части в същия пост.

Моля, не използвайте този превод в друга мрежа, форум или facebook, вместо това поставете директна връзка към тази публикация. Благодаря!


Колко демо / непубликувани, които знаете, че бихте казали, съществуват и могат да бъдат публикувани (които имат глас от MJ, записан) в нови посмъртни албуми?

Той записва много материали. Особено за Invincible. Само с непубликувания диск може да вземете няколко албума. Въпросът е, че не всичко е достатъчно качествено. Той също така записва много музика след "Invincible". Той композира много песни след Invincible и записва няколко с други забележителни художници, написани специално за него. Има огромно количество улики или демонстрации, повече, отколкото можете да си представите. Но в отношение на това как много качествени албуми биха могли да бъдат от там, бих казал, на около 4 или 5, ако работят по производството на партидата и говорихме за албуми на около 10 песни.

Неудовлетворените сесии са били записани във видеоклип?

Някои сесии бяха записани. Трябва да има много забавни неща някъде.

Имало ли е нещо заснет за нечупливите видеоклипове или други непобедими теми?

MJ обичаше Unbreakable и това беше нещо, което раздели тези от нас, които работеха върху албума. Майкъл и другите смятат, че Unbreakable ще бъде първият перфектен сингъл. Майкъл мислеше, че е трудно въздух към лошо, и имаше ритъм хип-хип студени и механични проблеми, напомнящи за опасно и съобщение на вътрешна сила (на медиите), която е присъствала в историята. Видял е проблем, който слива кариерата му, която все още е актуална и е страхотна тема. Имаше и други, които смятаха, че Unbreakable може да бъде един, но че Ти Рок Света ми трябва да бъде първият. За някои Unbreakable беше твърде трудно и не представляваше албума и можеше да разруши продажбите, изпращайки грешно послание. Аз бях в полза на Unbreakable.
И да, той имаше много творчески ум и беше планирал много дълъг видеоклип за Unbreakable. Мислех, че това е едно от най-добрите му творби и обичаше да ме слуша, казвайки: "Не можеш да ме докоснеш, защото съм недосегаем".

Според Вас мислите ли, че съм в добро здраве да направя 50 концерта на "Това е това"? Откъде знаехте, че МВ иска да го направи или е по-скоро икономическа или друга нужда?

Поне навън той беше в добро здраве. Бих искал да бъда толкова млад и бърз, колкото той беше на тази възраст. Можех да направя тези концерти и още 50, ако исках. Той го направи и по икономически причини, но голяма част от него мислеше, че "това е завръщането ми, тук отново съм под светлината на прожекторите". Продажбата на билети беше лудо. Те трябваше да удължат концертите, местата, всичко. Това го накара да се чувства добре, защото чувстваше, че все още е уместен и му дава увереност.

Какъв беше най-големият ви принос в работата на MJ? Нещо осезаемо, което може да бъде чуто, идея?

След епохата на HIStory, Майкъл искаше да промени образа си. Не исках да се появя като яростна жертва, а да правя музика, за да направят другите щастливи. Имаше много идеи за смисъла, който трябваше да направи Инвинсибъл, и предположих, че трябва да пиша или да пея няколко сексуални теми. Независимо дали е в текста или в звука, исках секс, страст или физическо желание като тема на Invincible. Въпреки че в крайна сметка това не беше централният въпрос, има теми, които говорят за секса в "Invincible" и съм щастлив, че по някакъв начин видението ми е изпълнено.

Играете ли инструмент, пеете, сте инженер или някакъв творчески съветник?

Бях по-скоро част от творческите съветници. Имам естествена връзка с музиката и затова играя няколко инструмента, но не съм велик музикант. Достатъчно е да помогнете за насочване на промяна в даден инструментален запис или на фрагмент, който е бил твърде дълъг.

Какво беше последното нещо, което MJ ти каза и кога?

Не помня датата, но малко преди смъртта му. Казах му сбогом, когато си тръгнах. Трябваше да летя до Лос Анджелис, за да помогна на хореографията на малко представление. Той ми каза "Дай всичко, брат", засмях се и му казах, че не съм танцувал. Той сви рамене и аз си тръгнах.

Работили ли сте на "Морфин"? Дали вие или някой попита текста? Мислиш ли, че Майкъл пита за помощ или иска ли хората да разберат настроението му? Как MJ се чувстваше за BOTD като албум?

Работих върху "Морфин". От този албум е тема, която има най-много следи. Бях много ангажиран в създаването на песента, от текстовете до продукцията. Борих се до смърт от съда в музиката, където той пее за Демерол много бавно, много прилича на хор, когато първоначално тази част трябваше да следват ритъма на песента. Това е много личен въпрос, но това не беше искане за помощ. Той искаше хората да го слушат, за да знаят до каква степен са го донесли други хора. Това беше изявление, не търсех наказание или помощ.

Всички нови песни в албума, с изключение на "Морфин", бяха написани или стартирани на сесиите "Опасни" или "Хисторически". Харесваше му песните. Той вярваше, че песента BOTD е една от най-добрите му песни, защото успя да подражава на формулата на Били Джийн да комбинира танцувална тема с тъмна тема, която би дала на слушателя някаква мисъл. Песента не говори само за случайно убийство на една Сузи.

Какво мислите, че други хора ремиксират песните си?

Не му харесваха ремикси, защото просто не му харесваха ремикси. Той беше много прецизен и го накара да се побърка, за да докосне работата му. Той дори не се притесняваше да слуша ремикса на "You Not Alone", преди албумът да бъде освободен, защото не искаше да види разрухата на неговия образ на песента.

Всяка история за Break of Dawn? Има ли демонстрация?

Прекъсването на зората е страхотна песен, но процесът е много бърз. Текстовете бяха одобрени бързо и бяха записани успешно за много кратко време. Някои теми отнеха векове и изядоха дни и дни (пеперуди, застрашени).

Какво означава, по ваше мнение, 2000 вата? Говорите ли за секс?

За мен 2000 вата говори за секса. Това е като диско-рок версия на Feedback от Джанет Джаксън.

Работили ли сте по теми като "Красиво момиче", "Падение отново", "Аз съм губещ", "Назад", "Хора по света" или "Дни в Глостършир"?

В някои да, и това ми напомня колко прекрасно е и е песента Beautiful Girl.

Дали Майкъл говори за създаването на повече видеоклипове с непобедими теми? Каза ли ти неговите идеи?

Исках видеоклип за Unbreakable, You Rock ми света, пеперуди, плач и почивка на зората. Ако той следваше целия си курс, той щеше да има поне 4 комерсиални сингъла с Unbreakable, YRMW, BoD и Butterflies (в този ред) и Cry щеше да остане само извън САЩ.

Работил си в Заплахи. Кой дойде с идеята да извади откъси от Twilight Zone? Чудя се колко време е необходимо да създам този рап. Звучи ли като песента "Can not Get Your Weight Off Me", от която е изтекъл малък фрагмент?

Трябваше да слушам този фрагмент. На първия въпрос не бих могъл да отговоря, бих казал, че това е идеята на Майкъл.

Знаехте ли или харесахте Daft Punk?

Той беше много запознат с цялата музика и познаваше Дафт Пънк. Не знам какво мисли за "Още едно време", но Аеродинамика смяташе, че това е изключително иновативен албум в звука му. Забавно е да разберете как феновете на Майкъл го познават. Когато чух "Вземи късмет", аз се чувствах като да плача, защото знаех, че Майкъл сигурно щеше да даде всичко, за да го изпее вместо Фарел. Емоцията, с която Майкъл пееше линиите "Вашият подарък продължава да ви дава, каква е това, което чувствам", би било неописуем. Той би обичал това писмо. Знаех му музикалните му вкусове и стила му на композиция и мога да кажа, че "Вземи късмет" щеше да е любимите му песни. Много художници се опитаха да го накарат да пее с тях, но той не го обмисляше, освен ако не отговаря на техните изисквания. Песента изпрати ли положително съобщение? И ако не, Той най-малко ли отразява? Ако не сте изпълнили някоя от тези две, забравете, че няма да пея в песента ви.

Майкъл има ли любима тема? И измежду твоите?

Ако много хора, това са част:
- Усмихни се с Чарли Чаплин
- измъчвате, Clipse
- In Da Club 50 Cent
- Disco Inferno 50 Cent
- Млъкни Black Eyed Peas
- Pump It Black Eyed Peas
- Rhythm Nation Джанет Джаксън

И за песните му, които наистина, наистина, обожаваха: Излекувайте света, нечупливите, лошите и просто добрите приятели.

Знаете ли, че готовите песни или демонстрации не са на разположение на обществеността, които биха могли да бъдат големи хитове, но по някаква причина те не излязоха?

Темата, която излезе под името Чикаго (тогава имаше друго име), беше тема, която аз и много други мислех, че може да е единствен. Много от тях бяха разочаровани, че не излязоха на диска. Причината, поради която избра да я изключи, беше, че не намери добър баланс между инструменталната част и гласа си. Песента непрекъснато се смесва и пренарежда отново и отново, но във всяка версия или мисълта, че музиката го затъмнява или че гласът му е твърде силен за фон.

Имаше още една песен, наречена "Това", която обичах.

По договор Майкъл трябваше да публикува нов материал в последната си компилация. Преди да реши, че ще бъде включен "Един по-голям шанс", той и екипът съставиха тема, на която дори не дадоха право на собственост. Ако беше публикувана, можеше да се нарече Млечен Шоколад. Беше много бавна и страстна R & B песен. Някъде има демонстрация. В крайна сметка той реши да го елиминира, защото песента е твърде бавна и нейните текстове са твърде сексуално подвижни. Той се пошегува, че песента удари още Джанет.

Чикаго беше фантастично, обичам демото, което излиза в Xscape

Съгласен съм, лично аз мисля, че ако Майкъл слушаше версията, публикувана в Xscape, той би харесал песента в "Invincible" и щял да го пусне като един, както много от нас искахме. Не ми харесва щетите, които новите производители са причинили при посмъртните теми, но Чикаго е бил третиран по начин, който според мен отговаря на визията на Майкъл, която той не може да постигне по онова време.

По мое мнение Знаете ли къде са децата ви е най-разбитата тема на Xscape.

Ако Майкъл слушаше Слав за ритъма, щял да има сърдечен удар. Тя бе преработена за BOTDF и Invincible като възможност, но беше отхвърлена в двете. Когато я разгледахме накратко за Invincible, звучеше като оригиналната версия, която се показва в Xscape. Слушайте различните интро. Слушайки песента, Майкъл каза, че обича интрото. В whiplash, Oos и начина, по който се добавя музиката. Той го обичаше и си помисли, че това е най-мощното интро, което е чул в една песен. Мразех самата песен, защото мислех, че тонът е много повтарящ се и песента не е отишла никъде. Мислех, че това е много основно и единственото, което му харесваше, е интрото, което между другото беше отрязано в албума на албума, който имаме и не е същото. Майкъл нямаше да го хареса, според мен.

Според мен мисля, че всичко в Xscape, с изключение на първите три въпроса, беше унищожено или напълно променено по негативен начин. Третата тема също беше много променена, но по мое мнение, към по-добро.

Какво мислиш, че бих казал за място без име?

Не мисля, че би го харесал. Мисля, че тя щеше да намрази най-много в Xscape със Слав в ритъма. Има елементи от "Оставете ме сам", ако забележите. И той не харесваше текста, беше просто. Нямаше да го хареса. Честно ми се струва, че бихте харесали първите двама и синия гангстер. Blue Gangsta сега е точно това, което се опитваме да постигнем без успех в инстинктивните сесии.

Казаха ми, че Чикаго може да е първият сингъл на Xscape, последван от Love Never Felt so Good. Мисля, че с добра промоция, щеше да е комерсиален успех и би могъл да бъде номиниран за най-добър R & B песен и Най-добър вокален изпълнител на наградите Грами, ако са предложени.

Чикаго е една от любимите ми песни и няма нищо общо с участието ми в песента. Това е едно от най-добрите му творби. От посмъртно бих казал, че трите мощни хитове са Холивуд тази вечер, зад маската и Чикаго.

Какво мислите за реда "тя е само петнадесет!" Беше ли елиминиран от Холивуд тази вечер?

Не мисля, че хората осъзнават колко често преглеждат, преработват и се връщат на работа в Холивуд тази вечер. Линията не беше отстранена от онези, които работеха по Майкъл, той го направи сам. Работихме с песента и го записахме и презаписахме многократно - някои версии имаха линията, други не, а други имаха други редове. Тези, които са заключили в Майкъл, вероятно са избрали най-новата версия, която вече не е имала тази линия. Бих искал да обвинявам тези, които са работили по Майкъл, но мисля, че можете да защитите това, което са направили в този случай.

Какво мислиш за Breaking News, дали е Майкъл или мислиш, че е Малачи?

В Breaking News не е Майкъл Джексън.

Смятате ли, че скоро ще има друг посмъртен албум? Имате ли песни, които искате да имате?

Мисля, че ще има още един или два посмъртни албума с нов материал. Не мисля, че скоро ще напуснат, но предположението ми е толкова валидно, колкото и вашето.

Как беше първата ви среща с него? Нещо нереално?

Бях много щастлив, когато го срещнах. Не трябваше да го правя. Първото ми влизане в индустрията беше от ръката на рап група, която младите поколения дори няма да знаят, Wreckx-n-Effect. Първоначално Майкъл искаше от тях да изнасилят в 2 Бад, но в крайна сметка той не излезе. Аз го срещнах в резултат на тази среща и той много хареса как изразявах мислите си за песента и текстовете и как не се страхувах да кажа неща, които щях да променя. Ние поддържахме връзка след HIStory, когато работихме заедно и по някакъв начин станахме приятели.

Не се разтревожих, когато го срещнах, но той ме изненада. Очаквах сладък глас и не го намерих. Чаках човек, който знаеше, че той е най-великият човек в света, а не човек, който е срамежлив, който щял да удържи юмруците си с един и беше срамежлив, когато отхвърлиха жеста. Като човек беше невероятно. Беше много забавно и имаше чисто сърце. Исках да разбера името на всеки един и да не гледам на никого. Той обожаваше децата и децата като цяло. Когато имах първото си дете, той стана много щастлив и започна да ми казва неща, които сега разбирам, че съм баща. Той се грижи много за грижите за децата ми, въпреки че ги видя само няколко пъти.

В един миг говорихме за храни, които децата ни харесаха. Споменах, че дъщеря ми е луд за сладолед с ягоди. Когато напуснах студиото, четири часа по-късно той ми даде гърне от сладолед за ягоди, за да ме заведе у дома. Той буквално изпрати асистент да вземе сладолед за ягоди, защото дъщеря ми я хареса. Това беше човекът, когото беше.

Кой отхвърли това поздравление от Майкъл?

Това не беше отхвърляне, а комуникационна грешка. Слушахме да Тя ме Карам Wild чакащите за частта, където се казва "ъ нали", защото ние бяхме шегува със себе си казва, че е в отговор с типични междуметия рапъри в песните. Когато той позвъни на "ъ нали", всеки започна да се смее и той отиде да удари с юмруци, с някой, който не забеляза жеста, защото той се смееше. Майкъл беше много неудобно (да даде въздушния поздрав).

Кой си ти?

Предпочитам да го държа частен за момента. Аз не съм голям играч в индустрията и съм излязъл от този свят от 2012-13. Освен Майкъл, работих само с няколко художника. Аз съм тук, защото феновете са ми повлияли неописуем начин и знам, че силата на феновете си, така че исках да отговори на въпроси, които биха могли да са изпуснати, към която може да допринесе нещо.

Според вас какви песни "Майкъл" нямат гласа на MJ

Breaking News, не се композира или пее от него. Работил съм с него много години от години и знам гласа му, знам неговия стил. Това не е неговият глас и той никога няма да бъде толкова погълнат от себе си, че да напише подобно писмо.
Дръжте главата си нагоре звучи като нещо, което Майкъл можеше да напише, но той не го пее. Имам съмнения за Чудовището и Холивуд тази вечер. Знам, че за песни и произведения, с които съм чел или работил, Monster е тема, която той е съставил най-малкото. Когато за пръв път чух това, звучеше като Майкъл по някакъв начин. Не е като другите двама, които изобщо не звучат като него. Това е, което мисля за "Чудовище": той го е съставил, но ако той пее, не знам. Мисля, че може да е неговият глас, но много променен и свръхпроизводит. Ако не беше знаел, че това е въпрос на Касио, той би помислил, че е от Майкъл, но те са направили бъркотия с гласа си. Но знаейки, че Касио е тема, ме кара да мисля по друг начин. Ако е абсолютно невярно, имитаторът свърши добра работа, като копира гласовите си жестове и вокални наклонности, нещо, което не присъства в Breaking News или Keep your head up. За Холивуд Тази вечер знам, че е съставил това. Прегледах го и работех с текста в продължение на години с други хора. Това е песен на Майкъл Джексън. Мисля, че в няколко части от песента Майкъл Джексън пее, но съм скептичен и вярвам, че в други не го прави. Работих много по тази тема, когато беше първоначално замислена, и аз лично помолих Майкъл да промени промяната на гласа си за интрото. Исках "червило в ръка, таитянин ...", за да се пеят по-бавно и ние ремонтирахме тази част, за да сме сигурни, че е правилно. Във версията на албума е изключително ускорена. Това може да се дължи на продукцията, но си спомням начина, по който пее тези части отново и отново.

Моята присъда с Холивуд тази вечер е, че това е истинска тема на MJ, на която са копирали и поставили малки фрагменти от имитатор. Това каза, мисля, че това е най-добрата песен в албума с "Зад маската".

Каква е най-добрата ти памет с MJ?

Има милиони спомени, които считам за любими, за мен последната беше по-добра. Той беше голям фен на всякакъв вид музика. Слушах други жанрове, за да се вдъхновявам. Тя излезе от класическо парче в рапъра Clipse за секунди. Нямаше смисъл, но имаше смисъл. Последната ми памет за него беше малко преди смъртта му. Бяхме на репетиции (Това е), а в почивка започна да слуша новия албум на Black Eyed Peas. Той танцува и пее някои части от "Имма Бе" (той смята, че ритъмът е страхотен) и е като гледане на живо изпълнение на песента му.

Всяка информация за изхвърлянията от HIStory / BOTDF?

Вярвам, че изхвърлянията на HIStory и BOTDF са с по-ниско качество от тези на Invincible. Само с Invincible можете да направите два добри албума.

Всяка информация за пост-непобедимата музика (като песните на Will.i.am и заглавията, които бяха намерени на вашия форум)?

Той беше приятел на Уил и му харесваше музикалната визия. Намерих го новаторски. Има някои качествени теми и някои теми, които сте изпратили, които биха могли да са успешни. Не-Йо и Флорити също бяха написани неща за него.

Всяка информация за класическата музика?

Нищо, освен че слушаше много и го обичаше. Освен хип-хоп / рап, това е, което слушах най-много.

[Край на част One ]
http://mjhideout.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен