"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Конверсии в Неверланд с Михаел Джаксън от Уилям Б. Ван Валин 2 част

Г-жа ДАНВЪРС

В ранните години на нашето приятелство Майкъл имаше икономка, която управляваше къщата. Винаги изглеждаше навсякъде на заден план съвсем неподвижно и гледаше всичко, което се случи. След като я видях много пъти по време на моите посещения, попитах Майкъл един ден, ако някога се усмихваше. Той отговори: "Знаете ли, никога не съм забелязал, но предполагам."

- Вероятно го прави, когато не съм тук - каза той. Тя беше малка, доста тънка и винаги носеше панталони и сако. Майкъл изглеждаше в безсъзнание за това, което тълкувах като непрекъснато състояние на раздразнение. Напомняше ми много на героя в филма на Алфред Хичкок, издаден през 1940 г. - Ребека - с участието на сър Лорънс Оливие и Джоан Фонтайн. Жената, която играеше ролята на икономка - г-жа Данверс - беше интерпретирана от Дам Джудит Андерсън, много приличаше на начина, по който се облече. Мисля, че тя беше достатъчно учтиво, че Майкъл не забеляза, както госпожа Дансър във филма, но всички в къщата сякаш стояха далеч от нея.

Един ден в къщата на Майкъл осъзнах, че тази жена не е била там за известно време. Попитах Майкъл: "Това дама, която се използва , за да бъде на наша страна, когато вечеряхме, костюм с панталон, който носеше на къщата ..." Той ми каза името, защото аз не си спомням, "Все още ли работи тук?".

Майкъл поклати глава и каза: "Не, аз трябваше да я изстрелям. Оказа се, че е част от група хора, които крадеха антики и неща от ранчото, за да ги продадат.

- Как забелязахте? -

Забелязах, че някой видя една от масите ми в стаята на Санта Инес и ми каза. Така че аз отидох там и се уверих, че това е моята маса. Ние се сблъскахме с хората и трябваше да ги изстрелям. Тя беше една от тях - каза той.

- Отговорихте ли го? - попитах аз.

"Не Никога не го правя ", каза той. Предполагаше, че нещо подобно се е случило преди. Така че аз попитах Майкъл, ако е върнал масата. "Не Той все още е там ", каза той.

- Не го ли искаше? - попитах аз.

"Не, сякаш се вписваше добре и разговаряше с полицията и с всички документи, които трябваше да бъдат направени, не си струваше цената, която си заслужаваше масата. Никога не представям жалба в тези случаи главно по същите причини. "


MARCEL AVRAM


Един следобед отидох в къщата на Майкъл и влезе в стаята му, докато се обаждаше по телефона. Малко след пристигането ми той затвори и изглеждаше разстроен. Мисля, че е говорил с един от своите адвокати (веднъж ми каза, че той е сключил договор за едно и също време). Попитах го дали е добре и той каза: "Всъщност не съм бил съден. Управител на последното турне Марсел Аврам. Той беше арестуван в Германия за данъчни проблеми, когато беше на турне, и трябваше да наема друг мениджър. Сега Марсел ме пита за 10 милиона долара. Знаеш ли, не е добре. Аз дори отидох при канцлера на Германия по това време и аз се уверих, че той скоро е освободен от затвора. Сега момчето ме иска за 10 милиона долара, което той казва, че би спечелил, ако не го беше заместил.

Година по-късно го попитах какво се е случило и той ми каза, че той в крайна сметка го плаща. Не го питах колко, просто му казах, че съжалявам. Наскоро срещнах няколко от Германия, които бяха фенове на Майкъл Джексън и им казах малко за приятелството си с него. Попитах ги за този човек. Тогава не си спомнях името му, но ми казаха: "Да, това беше Марсел Аврам". Бях му платил 10 милиона долара. Те добавиха, че Майкъл и Марсел са се примирили и са се завърнали като приятели преди смъртта на Майкъл.


Бийтълс песни


Михаил и аз говорим за музика ден и ми каза, че е купил най-големият каталог от песни, които са съществували и които са придобили почти един трилион долара.

- Предполагам, че това е каталогът на песните на Бийтълс, които победихте Пол Маккартни.

Той каза: "Да, това е така. Павел се разгневи малко с мен за това. Но той беше този, който ми разказа за най-добрия начин да печеля пари в музикалния бизнес, като е собственик на производствената стойност на песните. А каталогът беше огромна колекция от не само Beatles песни, но и няколко хиляди. "

В този момент телефонът иззвъня и докато Майкъл отговаряше на повикването, излязох навън, за да се разхождам и да се наслаждавам на природата. Около десет минути по-късно Майкъл излезе да ме види.

- Добро или лошо обаждане? - попитах аз.

"Е, никога не съм ти казал, че държах седем Beatles парчета, така че никога няма да ги използвам, докато стойността им се увеличи. Дружествата искат да използват известни песни за филми или реклами и плащат на моите да ги използват, ако са в моя каталог. Това обаждане беше от представител на канадска компания, която ми предложи осем милиона долара, за да използва една от седемте песни на Бийтълс за реклама за кола.

- Приемате ли? - попитах аз.

- Не - отвърна той. - Аз все още ги държа.

- Много пари за песен, Майкъл.

Той се засмя малко и каза: "Колкото по-дълго ги държиш недостъпни, толкова повече ще достигнат до тях. Аз чакам подходящата цена и не знам какво още е това. "


ПРИНС И ПАРИС


Един следобед Майкъл и аз седяхме в стаята му, докато чакахме, докато принцът и Париж играеха около стола му. Те имаха малки метални коли и ние бяхме слушали за известно време звука на техния смях. Майкъл спря да говори и се обърна към децата, казвайки: "Принц, Париж! Барни и аз говорим и ние едва се чуваме един друг с вашия шум. Опитайте се малко да намалите тона. "

- Добре, татко - казаха двамата в унисон. "Съжалявам".

- Прощавам ти - каза Майкъл и продължихме разговора си. Не след дълго шумът от играта им накара Майкъл да се обърне отново към тях и да им каже да не са толкова високи. Те пак се извиниха и малко по-тихичко изчакаха. Когато шумът отново се увеличи, Майкъл ме погледна с усмивка и поклати глава. Той се обърна към принца и Париж и каза: "Знаеш ли, момчета, вече щях да се блъскам за това".

Попитах го дали наистина щеше да е така и той каза: "Абсолютно. Баща ми обичаше да ни удря много. Когато бях дете, помня, когато дойдохме през вратата, когато се прибрахме вкъщи от работа, всички изтичахме да се скрием. Страхувахме се от него. Преди години си обещах, че никога няма да ударя децата си, нито да ги кара да се страхуват от начина, по който се страхувах от баща ми.

Сигурен съм, че се чудите дали знаете някой от роднините на Майкъл. От време на време ми каза, че Джанет или майка му, Катрин, го бяха посетили, но никога не съм се съгласявала с тях. Няколко пъти по време на разговор той спомена, че обича майка си. Веднъж ми каза, че е прекръстил планина, която е била в задната част на ранчото, планината Катрин от майка му. Той ми каза, че официално го е променил, така че да изглежда така по картата. Това е планината, към която онези в долината наричат ​​Монте Пеладо. Тя винаги е била покрита с оранжеви макове през пролетта и сняг през зимата.

Казах на Майкъл, че преди няколко години се е срещнал с Ла Тоя, когато е бил в града, за да заснеме видеоклипа с Пол Маккартни. Спомням си, че Пол остана в двореца Рио (очарователно имение на хълм от другата страна на реката). - Но вие бяхте в Chimney Sweep Inn, който беше собственост на моите родители по онова време. Бяхте в една от задните къщи - казах аз. - О, спомням си - каза Майкъл. - От стената на приземния етаж висеше един стар конен конец. "Да. Той беше един от тези, които донесох от Мексико. А таблото на горното легло беше прозорец от месинг и дъб на стара банка, която купих на юг от Илинойс.

Е, бях в кантората, когато Ла Тоя дойде в магазин за дрехи. Бях на път за пекарната и й казах, че ще я заведа в магазина. Няколко блока надолу посочих към магазина от другата страна на улицата и му казах да се забавлява и отидох в пекарната. Спомням си, че бях изненадан, когато разбрах кой е той, докато говорихме.

Не знаех, че имаш сестри. Беше много красиво момиче, Майкъл! "Тя се засмя и каза с усмивка:" Знам, че е хубава. " Продължих да казвам на Майкъл, че майка ми е разговаряла с нея за известно време и там. Каза ми, че е намерила много привлекателна жена. Тя беше доста достъпна и скромна. Майкъл просто се усмихна одобрително.


ДИВА СВИНЯ


Един следобед вървяхме с Майкъл и аз над езерото, където наскоро бях построил малка кула за наблюдение. Той ми разказа за плановете си за езерото. Щях да положа голям водопад на запад и да го разширя много повече, за да мога да карам джет ски. Въпреки че езерото е с площ около 5 дка, изглеждаше твърде малко за джет и на някои места беше твърде плитка.

Докато ходех, Майкъл ми каза: "Виждаш ли цветята разпръснати около езерото? Казах на градинарите да ги сложат на случаен принцип, сякаш са се разраснали там и са напуснали естествено. " Такъв беше случаят, но си спомням, че трябва да е кошмарът на градинаря, защото трябваше да нарязват тревата между цветята с ножица, докато останалите трябваше да бъдат подрязани. Майкъл прекарваше месечно състояние върху цветята и си спомням прогноза, оценена от шефа на градинаря за нещо като 30 000 долара месечно. Трудно ми беше да си представя, че някой може да похарчи толкова много за цветята, но когато се огледах, разбрах, че са навсякъде.

В близост до киното имаше голяма цветна леха и си спомням един ден, когато едно от най-големите легла беше напълно разкъсано и градинарите презасаждаха. Попитах Майкъл какво се е случило и той каза: "Има семейство диви свине, които се спускат надолу по каньона и се лутат в тези легла. Не знам колко пъти съм им се налагало да ги презасаждам и там не изглеждат никакви цветя, които не харесват да ядат.
Казах: "Вие познавате Майкъл, някой от тези момчета наоколо вероятно ще бъде щастлив да вземе една от тези прасета за вечеря. Или можеш да ги хванеш и да ги закараш в съседната ранчо, от другата страна на града, където те не могат да те притеснят.

- Не, не бих направил това. Аз се установих в дома ви, нали? - каза ми той.


Били Жан

Докато Майкъл притискаше кода, за да влезе в задната врата на кухнята един следобед, аз го попитах за системата за сигурност, за да разбере дали някога някога е открила. - Всъщност да, някой влезе в къщата веднъж. Аз наистина не знам как го е направил. Не съм ли ви разказвал историята? "Той ми каза.

- Не, не мисля така - отвърнах аз.

- Е, имаше едно момиче, което мина през ранчото към къщата и се качи на третия етаж.

- Как осъзнаха, че съм там? - попитах аз.

"Някой вижда движения на монитора, който гледа децата в горната учебна стая", каза той. После ме попита дали знам историята на Били Джийн. Казах му, че не, макар че песента ми беше много добра.

- Е, тя беше тя. Тя беше изключително ентусиазиран фен, когото позвъних на Били Жан, въпреки че не беше истинското й име. Това момиче винаги се намираше около входа на къщата ми, когато живеех в Енчино и продължих да ме следвате в Neverland, когато се преместих тук. Той направи няколко опита да влезе в къщата, но я спря. Преди да влезе в главната къща, той се бе опитал да влезе в оградата на фермата, преди да я хванат. Майкъл продължи. - Когато я заведоха в къщата, тя каза, че е била там няколко часа. Ние само я придружаваме до изхода на имота и я оставяме да си отиде. Вече я познавах добре, но никога не съм мислил за нея като заплаха и никога не съм я осъждала пред полицията.

Попитах Майкъл, ако някога му беше казал какво иска. - Всъщност не. Ceo, който освен, че искаше да ме види, исках да видя дали наистина бих могъл да го постигна. Няколко месеца по-късно, докато напусках ранчото, тя винаги стоеше пред входната врата, но този път имаше ключодържател с ключа, който държеше два пръста, и го люлееше, за да може да го види. Бях в лимузината и спрях шофьора и свалих прозореца. Попитах: "Какво е това?" Тя не каза нищо. Той се приближи към мен, ми даде куп ключове и си тръгна. Те се оказаха ключовете, които отвориха всички врати на къщата.

Попитах го дали има някаква представа как ги е получил и той каза: "Никога не сме разбрали. И това беше последният път, когато я видях.


МИХАЕЛ ГЛЕДА ГОВОР

Майсън и Майкъл говорехме за призраци, докато бяхме навигатор към театъра от главната къща. Майсън тогава беше на около дванадесет години. Майкъл попита Майсън дали някога е виждал призрак. Майсън отговорил: "Да, виждал съм неща в стаята си, когато бях малък. Не знам дали наистина е призрак, но ми се струваше в този момент. Видях червенооки прасе, които влязоха в стаята ми. Понякога видях смъртта с косата в роклята на монахиня и видях малък човек с размер на джудже със същия костюм, плаващ в ъгъла на моята стая. Ще се подслонявам всеки път, когато ги видя, и ще се уплаша, докато не заспя. Майсън попита Михаел дали някога е виждал такъв.

"Да. Лежах в леглото си една нощ и видях един старец, който седеше в ъгъла да пуши тръба. Бях много уплашен и помолих Исус да го накара да си тръгне - каза Майкъл. - Направи го? - попита Мейсън. "Не Тя стана глава на орел, която плаваше в подножието на леглото ми и ме погледна. Тогава главата се обърна и изчезна. Това ме изплаши толкова много, че в крайна сметка разруших къщата и построих нова. Никога не съм виждал друг дух след това. "


Одеяло

Мисля, че е хубаво време да спомена, че поканите за вечеря в ранчото почти достигат до точката на напълно отворена, но никога не се възползвахме от това. Просто отидохме, когато Майкъл ни се обади да отидем или някой да ни се обади. Децата ми бяха стигнали до извода, че понякога отказвах покана за още по-интересно събитие този следобед. Майкъл каза: "Ако си променят мнението, ще кажа на Като да ги вземе в един от лимузините."

Този специален следобед, когато влязохме през входната врата, Крис погледна към количката в хола и си спомни, че е много добре облечен в синьо и сметана. Той ми каза по-късно, че знае, че в къщата има бебе.

Когато вечерята приключи, Майкъл ни каза: "Имам изненада за вас. Отиваме на първия етаж. След като благодари на готвача за вечеря, тя ни заведе на първия етаж в стаята на бебето, която не беше преди, но се приспособи за случая. Гледахме как Майкъл отива на детско креватче и измъква бебе. Той го сложи в ръцете на жена ми и каза: "Това е Blanket. Той е моят нов син. Пристигна днес.

Докато моята съпруга се бе залюбила в одеяла, тя ми даде удовлетворен поглед, който ми се струваше прекрасна микс "Казах ти така" с "колко хубаво е да имаш бебе в ръцете ми". Докато тя и двете момичета, които се грижеха за Blanket, говореха, Майкъл ме отведе настрани и ми каза как бебето е отишло там. Попитах Майкъл: "Защо го наричате Blanket?" "Това е само временно. Мислех да му се обадя на Майкъл Джексън - отвърна той. - Искаш да кажеш Майкъл Джаксън II - отговорих аз. "Не Само Майкъл Джексън. Аз планирам да има още няколко и аз ще дам на всички едно име. Точно както Джордж Форман направи с всичките си момчета. Мисля, че това ще им даде някакво предимство в живота.


РАЖДАНЕ


Въпреки че Майкъл бил възкресен като свидетел на Йехова, той веднъж ми каза, че никога не му харесваше да не празнува Коледа или рождени дни, така че един ден просто реши да забрави тези две правила заедно с други. Винаги съм искал да попитам за тези други правила, но никога не си спомнях. Имаше някой в ​​рождения ден на моето семейство, за да го уведоми, когато е наоколо, за да може да организира парти, любимото си нещо. В близост до киното имаше бяла палатка за закуска с торта и всякакви подаръци.

Той изпращал до дома си, облечен в бяла униформа, включително ръкавици, в хубаво, ярко старо тъмно синьо Бентли, за да вземе децата и приятелите си. После отидоха в Neverland за рожден ден. Бианка имаше цяла партия готова и слоновете унищожиха всичко в ежедневната й разходка из къщата. Те събориха палатките и ядоха тортата. Тя си спомня, че е много забавно. Спомням си, че Мейсън имаше две рождени дни за една година.
Майкъл плати по пладне и каза, че е готов за Майсън. - Какво, Майкъл? - За рождения ден, разбира се! - отвърна той. - Но не е неговият рожден ден, вече го направихте парти през април - казах аз. След пауза той отвърна: "Какво има значение, да направим още една. Вярвам в не-рождени дни, нали знаеш!


Майкъл и смъртта на моята майка


В деня, когато майка ми умря, бях в Невърленд с Майкъл. Беше се чувствала зле около три месеца и от време на време бях разказвала на Майкъл. Винаги ми напомняше за важността да бъде обграден от класическата музика. Казах й, че съм се погрижила за това, въпреки че винаги е настоявала и за това.
Когато получих обаждането от сестра ми Пам, че майка ни сякаш ще умре, казах на Майкъл какво се случва и че трябва да отида. Той ме попита: "Би било хубаво да отида с вас да я видя, Барни?" Казах да. Майкъл влезе в колата ми и отидохме в къщата на майка ми. Мануел ни последва с принца и Париж в навигатора.

Около десет минути преди пристигането в къщата майка ми изтече. Имахме я в болнично легло в дневната до камината, където умря. Майкъл ме последва там, погледна Пам, когото бе видял преди и изрази съболезнованията си. - Мисля, че би било добре да се молиш с нея, нали? - попита Пам. Тя каза: "Съгласен съм". Майкъл взе дясната ръка на майка ми и аз залязох с Пам и Мануел сред нас. Принцът и Париж останаха в друга стая. Молих се за кратка молитва, като помолих Бог да посрещне майка ми в ръцете му и всички казахме амин.

След молитвата Майкъл се обърна към сестра ми и попита: - Беше ли тя добра майка за теб, Пам? Тя удари на точното място и Пам не можа да отговори. Тя просто го погледна със сълзотворени очи, сякаш тихо каза "не".

Знаеш ли, майка ми беше тежка за сестра ми. Тя беше най-старата от четирите деца и ни бе оставила в грижи, докато прекарваше повечето от времето си в леглото с главоболия. В резултат на това той не е имал добър спомен за детството си или за връзката му с майка ни. От друга страна, ако не бях в същата позиция като сестра си, имах само добри спомени.

Майкъл се приближи до сестра ми, протегна ръце около нея и любезно каза: - Съжалявам - прегърна я, докато плачеше.


SHIRLEY ТЕМПЪЛ

Знам, че тази глава не е много, но в това, което малко предполага, за мен се говори много за Майкъл. Попитах го един ден, ако бе срещнал Шърли Темпъл. Той каза: "Да, аз я срещнах". После го попитах какво мисли за срещата.

Той ми каза: "Те ме отведоха в стаята си и ме оставиха сами. Тя мина през вратата от другата страна и когато тръгнахме един към друг, тя започна да плаче. И знаех причината. Обърнах ръце към нея и казах: "Знаете ли, нали?" Тя кимна, плачейки по рамото ми. Това, което споделяхме, беше копнеж за детството, който никога не сме имали. "



ЛИЗ

Получих обаждане от Майкъл един следобед и, както винаги, първото нещо, което каза: "Барни, аз съм Майкъл." Вече му бях казал, че втората част не е необходима, защото гласът му е много разпознаваем. Въпреки това, тя никога не се е променила. Струваше му се, че трябва да се идентифицира. После каза: "Ще ви помоля нещо и трябва да ми обещаете, че ще кажете" да ".

Това винаги ме караше да се смея и винаги казвах: "Всичко е наред, да".

- Елате в ранчото. Имам изненада за теб ", каза той.

Когато стигнах там, напуснах къщата. Казах: "Хей, Майкъл, за какво става дума?"

"Смятате ли, че ще ви запозная с един много добър приятел?"

"Разбира се," казах аз.

- Добре, последвай ме - каза той. Отидохме до къщата на езерото до паркинга. Майкъл почука на вратата. Млад мъж, спомням си, че Майкъл ме представи като Жан Клод, отвори. Майкъл го попита дали кучето е излязло от стаята и Жан Клод го увери да. Докато влязохме, Майкъл каза: "Елизабет, това е моят добър приятел Барни."

Тя ме погледна и каза: "Радвам се да ви видя, Барни. Аз съм Елизабет Тейлър. Отидох към нея, й подадох ръка и й казах, че удоволствието е мое. - Знаете ли моя помощник, Жан Клод?

- Да, аз го познавам - казах аз и го погледнах с усмивка. - Майкъл ни показа по пътя тук. Елизабет седеше на леглото с възглавници зад себе си и с юрган на краката си. Майкъл и аз седнахме на перваза на прозореца отляво. Майкъл вдигна краката си, за да се увери, че са извън обсега на кучето. Когато влезе по-късно, видях, че това е просто малко бели пуделчета, които не обърнаха внимание на никого от нас, отидоха до една малка кошница с Луи Вюйтън и скочиха, за да спят.

Седнахме в прозорецът, който иска само от време на време по време на следващите два часа, докато Елизабет ни постави в течение на живота си. От седемте си съпрузи, но стана ясно, че нещо специално обичаше помежду си, единственият, който наистина е влюбен беше Майкъл Тод, който почина в самолетна катастрофа през 1958 г. Той почина, след като те са били около година от брака. Тя каза, че тя седи на масата, не си спомням къде, когато видя, че един приятел влиза и отива към нея. Той каза, че знае какво ще чуе още преди да говори. Не можеше да обясни как знае, но когато стана, осъзна, че съпругът й е мъртъв.

Елизабет се изказа много добре, с лек акцент в начина, по който тя произнесе определени думи. Той имаше очарователна усмивка и красив цвят на очите. Красотата й беше все още очевидна. Майкъл и Елизабет са добри приятели от години. Всъщност, последната му сватба бе проведена в "Невърленд".

Не помня какво казахме за този следобед, но си спомням, че докато бяхме заедно с Майкъл, той ме попита какво мисля за нея. Казах й, че мисля, че е прекрасна жена, но цялостното ми впечатление беше, че тази жена е усъвършенствала изкуството да използва мъже. Той го усъвършенства до такава степен, че никой жена, който се възползва от човека, не можеше да го направи, защото Елизабет Тейлър ги накара да се чувстват горди. Както казаха: тя е ценна за пола си. Имаше музей на качествени бижута, картини, мебели и не само от съпрузите му.

Майкъл каза: "Знам. Не е ли чудесно? -

Предполагам, че ще се съглася с вас - отвърнах аз.

- Искаш ли да видиш какво ми даде за Коледа? - попита Майкъл.

- Разбира се, нека да го видя - казах аз.

Отидохме в кабинета му. Той извади отворено писмо, ножици, телбод и други офис консумативи от чекмедже в бюрото си. Всеки от тях имаше поне част от кристала, в която бяха стотици малки диаманти, плаващи в прозрачно масло. Майкъл махна с предметите, за да ми покаже как диамантите се движеха от маслото и блеснаха в светлината.

Казах й, че ми изглеждат много приятни и тогава я попитах какво я бях купил за Коледа.

- Спомняте ли си един милион долара часовник, който ти показах? - каза той.

- Никога няма да го забравя - казах аз.

- Получих й женската версия - каза той.

- Господи, Майкъл, часовник за половин милион долара? - казах аз.

- Почти - каза той с плахо усмивка.

Спомням си, че когато излязохме от офиса, "Тя е нещо уникално". Това ми напомни за стих от песен на Джеймс Тейлър: "Тя получава дълги писма, в замяна изпраща пощенски картички".

Майкъл и аз отидохме у дома на вечеря, а след това се запознахме с Елизабет в киното, за да гледаме филм. Тримата ни лежаха в едно от болничните легла, Елизабет и аз от двете страни на Майкъл. Всъщност видяхме много малко от филма, заради всичко, за което говорихме и смеехме. Когато напуснах, аз си тръгнах, без да направя прекалено много шум, оставяйки ги и двете в дълбок разговор. Елизабет напусна с хеликоптер на следващия ден, точно както пристигна.


МИРНО


В един момент от времето, което прекарах с Майкъл, темата на Мартин Башир излезе в разговора. Казах на Майкъл, че съм виждал документалния филм и бях натъжен от промяната в отношението на този човек. Той се държеше така, сякаш се притесняваше и показваше, че плановете му остават сами, сякаш има различна цел. Тези нагласи изглеждаха така, че да накарат хората да се чувстват толкова дълбоко, че е много загрижен за начина, по който Майкъл се държи с децата. Сякаш разговаряше дали да каже нещо или не. Мисля, че когато му покажеха, че се замисля за себе си, като се бори със загрижеността си, всъщност мисля, че мислите му са по-скоро в реда на: "Това няма много добър завършек. Ще направя много повече пари и ще бъде много по-интересно, ако добавя сензации.

Подобна ситуация бях наложена прикрита като задължение да се сензационализирам тази история, която бях написал, говорейки за медицинските въпроси на Майкъл. Всъщност ми казаха, че ако не говоря за тях, бях лицемерна.

Както и да е, когато разговарях с Майкъл за този човек, той ми каза: "Той ме предаде. Аз го оставих да влезе в живота ми и превърна невинните неща в "колко срамно от нещата". Никога не съм обсъждал нито една част от процеса с Майкъл. Трябваше да бъде уволнен процес, преди да изхарчи милион данъчни долара за данъкоплатците.

След като започна процеса, Майкъл дойде в дома ми само веднъж за следобед. Нищо в процеса не беше обсъдено. Това винаги е било безопасно място за него от тревоги и ние винаги го държахме по този начин. Последният път, когато видях Майкъл, беше денят преди присъдата. Отново не говорим за процеса. Казах сбогом след кратко посещение и оттогава не съм го виждал отново. Има толкова много, които исках да ви кажа. Въпреки че знаеше колко много целеше приятелството ни, може би нямаше какво да каже.

Видях присъдата на следващия ден: Невинен за всяка такса! Той излезе от двора и веднага напусна страната. Разбрах. Сигурен съм, че се чувства уязвим в ранчото. Ако полицията искаше да влезе и да нахлуе в неприкосновеността на личния живот с малко или никаква причина, мисля, че просто искаше да избяга.

Майкъл ме попита веднъж дали някога е стоял на пътеката на самолета, когато излизаше. Казах: "Не. Никога не съм имала възможност Винаги ме принуждават да слагам колана си.
Той каза: "Трябва да го направите понякога. Това е толкова забавно Просто задръжте на седалките и се наведете напред. След това пуснете седалките и се наведете под невероятен ъгъл. Това е много забавно Винаги го правя, когато летя.

Точно така знаете. Нито моето семейство нито пък съм вярвал, че Майкъл се притеснява или е имал неподходящо поведение с всяко дете. Знаехме, че нашите са на сигурно място и му позволихме да прекарват време с него, когато искат. Никога не съм виждал нищо, което би могло да го предложи и нищо, което знаех за този човек, не би могло да му позволи да признае такова поведение.

Когато моят седемнадесетгодишен син Майсън видя в телевизионните новини, че Майкъл е умрял, той се изключи и отиде в стаята си, без да каже нито дума. Той се заключи там цял следобед и никога не казал на семейството какво е правил. Открих само дни по-късно, докато гледах клипове на "You Tube", че Мейсън е написал песен: лично изявление за Майкъл, който е бил неразделна част от живота му почти пет години. В описанието на песента той написал това, което му беше казал Майкъл.

Мейсън завърши с думите: " Ще се видим в небето, Applehead ."

*******

ЗА АВТОРА

Аз съм роден и израснал в долината Санта Инес в Калифорния, северно от Санта Барбара. Отидох в училище в южната част на Илинойс, до Медицинския факултет в Гуадалахара, Мексико и станах семеен лекар в Ла Гранд, Илинойс.
След това се върнах в долината, където продължавах да практикувам медицина.
Съпругата ми Крис и аз имаме четири деца: Майсън, Бианка, Полин и Робин.
Бих искал да благодаря на всички за техния принос в тази книга.




http://mjhideout.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен