"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Началото на Върховния Soul Superstar


'' Имаше една малка стая, малка баня с тоалетна и малка кухня, все още. Ето това е, че не трябва да надвишава 30 квадратни метра "

По пътя към Детройт, керванът - коли под наем от Боб Тейлър, микробуса на неговата банда и автобусни Jacksons на Volkswagen - спряха в Гари, където Тейлър видя от първа ръка на борбата, в която цялото семейство живее в Джаксън Стрийт 2300. "Те са толкова бедни," казва той, "че в къщата им двете стаи заедно биха се побрали в стаята, където съм сега, и аз съм в апартамент. Шестте момчета са в една стая, трите момичета в друг с Джо и Катрин. Имаше една малка стая, малка баня с тоалетна и малка кухня, все още. Ето това е, че не трябва да надвишава 30 квадратни метра. Беше почти тъжно, а не за това, че те са били фокусирани върху Джо в музиката и по този начин не е имало място за нищо друго. И Джанет две години открадна сърцето ми. "

Конвоят се отправи към Детройт, където Тейлър и е подадена в апартамента му. На следващия ден, той ги взе в новия център на Motown в Woodward Avenue, компанията е придобила когато надмина Hitsville, със седалище в Grand Boulevard West. Той ги отвежда на изпълнителната власт Ралф Seltzer, вицепрезидент, които той предупреди, че договорите за неговото откритие ще се изисква незабавно, така Бери сложи очите и ушите за това, което със сигурност ще бъде "на базата на фирмата."

Seltzer ги информира, че президентът е бил в Калифорния и почти недостъпни, което предполага, че gravassem демо запис, за да го оставя на завръщането на господин Горди. "Аз казах:" Човече, ти си луд? Ние нямаме време да направя някоя демо. Дай ми номера на Бери. Те трябва да знаят, че в момента. Това е милионер неща! Това е по-голям от Бийтълс! Бях въодушевен и крясъци. Вратата беше отворена и децата бяха в залата. Normam Уитфийлд дойде и каза: "Боб Тейлър! Какво, по дяволите, става? Кой са тези darkies работещи тук? Аз казах: "Петдесетница, което правя бизнес тук. Ние бяхме приятели, но и двамата бяха нагло.

"Ралф Selzter не е готов да даде броя на Бери, но знаех, Норман имаше. Както той каза, се обадих на масата Seltzer. Мога да говоря с него и започнах да говоря с гръмки фрази отново ", Бери, имам GOLD за вас, точно тук в офиса сега. Вие няма да повярвате, че човек има само осем години [в действителност, Майкъл имаше девет, почти десет години], няма да повярвате какво тези деца могат да направят! ". Така Бери ми каза да вземе групата до десетия етаж и говори с Джони Bristol да направи видеозапис, че Джони да изпрати да го тази вечер. "

Редовните читатели на Motown библиотека отбелязват предвид Боби Тейлър се различава съществено от тази на Бери Горди автобиография ", да бъде обичан", която кредитира Suzanne dépassé факта ви разкажа за групата, и се кадри за изпитване , биография на Майкъл Джексън на J. Ранди Taraborelli, "Магията и лудостта," Горди доклади е в Калифорния, но dépassé Selter и надзор на снимките. Taylor оспорва двете претенции.

"Не", каза той категорично ", това е глупост. ПИБ! Suzanne dépassé не е някъде близо до проекта, много по-малко Даяна Рос открил Джаксън 5. Всички тежката работа се извършва от Боби Тейлър и никой друг. Жена ми варени и се почистват за тях, брат ми Роланд направи косата си и сестра ми Дорис привлече дрехите си с Рути Запад. Това е семейство Джексън и семейството Тейлър. Dépassé не се появи, докато дълго време след стигнахме до Калифорния, и това е истината. Никога не е платена, а след това най-малко той следва да получи някаква заслуга за това, което направих. "

Докато договори се търгуваха - Джо Jakcson е влязъл по-рано споразумение с местна компания в Гари - децата бяха разделени между училище в Индиана и апартамент Тейлър в Детройт. "Това беше, докато аз трябваше апартамента", смее се Боби. "Като всички тези млади и бурните гости винаги наоколо, правене на музика и зло, не се вписва добре с моите съседи. Чуйте това: по-малкият ми брат Майкъл и имаше репутация за да пикае върху хората в близост до вратата. И те се разпростряха от моя балкон в началото и след това на другия само за да видя няколко, които правят секс! И това беше на 19-ия етаж! Момчетата луди. Не след дълго, аз бях помолен да напусне сградата. " Тогава Тейлър намерил у дома, той е по-подходящ за постоянен приток на Jacksons.

"Боби се грижи за тях за известно време," Смоуки Робинсън, пише в автобиографията си. "В действителност, малко Майкъл 9-годишният обичахме шофиране златната карта, когато Боби и аз бяхме на голф игрището. Майкъл беше прекрасен и странно дете. Аз винаги го видях като една стара душа в тялото на момче ... Ти имаше чувството, че той е живял живота на другите, той изглеждаше толкова стар, за да бъде толкова млад. Заемал е и проницателен студент. Слушахте и наблюдаваше изявите на другите като ястреб, които всякога се учат ... Беше ясно, че детето е имал лична проекция в танц. Той бе отношението беше определена, силна, най-големият талант, което бяхме видели от Диана ".

Групата имаше някои предварителни записи, направени под ръководството на Тейлър Детройт, най обхваща каталога Jobete. Това продължава LA 1969 Тейлър и Майкъл неопитен поставена на изпитание в студиото. "Имах много малко вокални проучвания", обяснява той. "Хареса ми да отиде в студиото почти никаква топлина и да се гарантира, че се е случило спонтанно запалване. На първо място, Майкъл беше в средата на една песен и започнал да прави "ох ох". Аз казах: "Какво е това нещо на" ох "? Това е Джеймс Браун, не ти. Вземи си задник - това е как говорих с него - да си задник глупав тук ". Така че аз пя и каза: "? Мислиш ли, че можеш да се доближи до това, което е направил punkzinho си" Па се обърнах, той пя отново. Знаеш ли какво? Всеки път, когато го предизвиква, малки почти избухна. Това доведе до сълзи очите ми. "

Неговият метод за записване на бекинг вокалите , които той носеше само Майкъл, Джърмейн и Джаки, беше доста по-различно. "Чудех се как щях да получите тези деца направиха точно това, което имах нужда от тях, за да направи", Тейлър се засмя едва доловимо ", а след това дойде при мен светлината: момичета! Така че аз се използва , за да се наемат момичета да отидат в студиото, за да се разходите, седя и да гледам. Знам колко деца са ... Те винаги дават най-доброто от себе си, ако има едно красиво момиче, което искат да впечатлят. "

от Бен Едмъндс, Gerri Hirshey и Дейвид Frickle, преведена от Даниеле Soares
mjbeats.com.br

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен