"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Майкъл и Slash


Почти е получил инфаркт по време на представянето на шоуто на Майкъл Джексън: Честване 30-годишнината. (Slash)
Slash, китаристът на групата Guns N 'Roses, която се играе с Майкъл на Опасен и история. В интервю за списание Vibe (Юли 1995), той заяви:
"Майкъл е брилянтен артист, напълно естествено. Той е единственият човек, който някога съм срещал, който наистина направи за този вид музика. Отраснах с Jackson Five. Обичах Dancing Machine.
Бяхме приятели за известно време, така че той да ме направи това, което искам да направя. Получавам основна структура, и аз правя моя страна и те редактиране. Понякога се чудя как ще звучи [смее се], но през цялото време, те вършат страхотна работа.
Той е много хитър. Той има страхотно чувство за
хумор, и хората винаги ме питат: "Странно" Е, това е по-различно. Но аз знам какво е да бъде странно, расте в света на музиката. Трябва да призная, работа с Майкъл Джексън се различава от работата с групата, тяхната основна скала.
Веднъж, когато аз играех за Майкъл, той отиде с Брук Шийлдс, и там съм с цигара в едната ръка и бутилка Jack Daniel в другата, и китарата ми виси на врата ми. И той не го е грижа. Това не е такъв, какъвто е, но аз не трябва да се промени за него. Той ме приема като мен. "
Първата среща
"Бях отседнал в хотел Hyatt на Сънсет булевард, когато получих обаждане от офиса на Guns N 'Roses:
" Хей касапина, Майкъл Джексън се опитва да се свърже с вас. Той иска да се включи в следващия си запис .'... "О, уау! Аз казах ... "ОК". Следващото обаждане беше от самия Майкъл: "Здравейте Slash" с типично нервен, плах глас, и тръгнахме.
Бях поласкан и аз бях притеснен, но сесиите мина много добре. Направихме две песни, беше най-готините поддаде на мен, тя беше като ново поемане на песента Dirty Diana. Майкъл тогава ми каза: "Аз наистина искам да ви благодаря за това, че в моя албум. Нямам търпение да чуя крайния резултат. "
Няколко дни след Слаш се върнаха да запише соло видео за "черно или бяло, в сцената, в която се появява Маколи Кълкин. Но това опровергава мита са записани същата тази песен за албума. По-късно, Слаш заснет видео на живо от поддаде на мен, с Джексън по време на концерт в Мюнхен.
Michael Jackson: Честване 30-годишнината
на Майкъл Слаш поканен да участва в концерти в чест на 30 години от соловата си кариера, която се проведе през септември 2001 г., в Медисън Скуеър Гардън в Ню Йорк.
"Толкова съм развълнувана да се върне да работи с моя скъп приятел Слаш отново. Той е брилянтен китарист, който наистина се възхищавам и се надявам да има Slash мен играят тези две специални вечери", каза Майкъл.
Слаш, от своя страна, се върна на вниманието, заявявайки, че не чакам да излизат на сцената. "Той е един от най-големите известни таланти. Майкъл е неподвластен на времето, класически и виден".
Слаш по-късно разкри, че това е първото му шоу след деликатна операция на сърцето:
"Години на пиене бяха подути сърцето ми, за да се взривят. Тя е достигнала точката на лекарите да ми даде шест дни до шест седмици. След операцията започнах терапия и по чудо сърцето ми започна да се лекува.
Бях излезли от обръщение в продължение на четири месеца, преди да се върне, за да вдигне на китара. Това беше най-мрачния период от живота ми, но през 2001 г. аз се съгласих да играя в рожден ден на Майкъл.
Slash репетирали два дни за шоуто септември ...
"На големия шоуто, всеки избухна в аплодисменти, и аз го направих най-доброто, бих могъл да стои далеч от алкохола. След като станах на сцената, ми сърдечната честота скочиха. А удар удари в гърдите ми и зрението ми беше залят с електрически синя светлина.
Това се случи около четири пъти по време на всяка песен, и нямах представа какво се случва. Мислех, че е имало късо съединение в кабел китара или е флаш ефект на всеки фотограф. Всеки път, когато това се случи, аз трябваше да стои там и да изглежда така, сякаш всичко беше нормално.
Видях по-късно по телевизията и не сте могли да си представите какво се случи с мен в този момент. Това е изключително смущаващо, докато не разберете какво е то. "
В желанието си да се върне на работа с Майкъл
Слаш разкри на уебсайта на американската AceShowbiz, че е на път да покани на Майкъл Джексън, за да присъства на първия си самостоятелен албум, когато дойде денят, 25 юни 2009 г. Когато започнахме да планираме тази работа, музиканта представял включват певицата в близко контекста скала. "Но когато чух, че Майкъл репетираше за представленията, които ще в Лондон, разбра, че няма да имам време, и не го беше грижа за да се опита да вкара нещо. Трудно е да се повярва, че той вече не е с нас. " Slash също показа възмущение от начина, по който Майкъл Джексън се третира от медиите: "В продължение на осем или девет години, Майкъл Джексън е бил почти избити от медиите. Вярвам, че той е невинен от
обвиненията на блудство с дете. Тогава, когато той умре, ще видите хора, които викаха на улицата. Това е гадно!
Фонте: http://www.numberones.com.br/index.php?showtopic=3227

https://scontent.cdninstagram.com/t50.2886-16/11078727_859959950744111_507074563_n.mp4

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен