"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Mensaje de Michael Jackson en Harlem(2002) Subtitulado en Español



Майкъл Джексън в словото и на срещата си в Харлем през юли 2002 г., с Rev. Ал Sharpton.
Събитието е жалба срещу музикалната индустрия като експлоатират своите артисти:

"Благодаря ви Al Sharpton, благодаря Джони Кокран. Благодаря ви, че ме покани да дойда тук и всички прекрасни хора тук.
Спомням си преди много време в Индиана, нямах повече от шест или седем години и имаше една мечта, исках да бъда художник. Когато не можех да спя през нощта, майка ми ме събуди и каза: "Майкъл, Майкъл, Джеймс Браун е по телевизията, включете го!"

Изскочих от леглото и се загледа в екрана и да се върти, върти ... И тогава имаше Джаки Уилсън. Той беше там и, знаете ли, просто феноменален, неограничен, страхотен талант.

Много е тъжно да се види, че тези хора на изкуството наистина са, са парите. Те са създали толкова много радост на света ... И системата, позовавайки се на звукозаписните компании, но напълно се възползва от тях.

И това не е като те винаги казват, че вече знаете. Ако те направиха нещо страхотно, те са похарчили много пари, купих много коли ... Това е глупаво, това е просто извинение. Това е нищо в сравнение с това, което правят художници.

И аз трябва да знам, че е много важно, че ние се борим, защото съм уморен, много уморен от манипулацията. Уморихте ли се от това как пресата се манипулира всичко, което се е случило в тази ситуация.

Не казвам истината, те са лъжци. Те са били манипулиране ... Те манипулират, манипулират учебниците по история. учебниците по история. учебниците по история, не са верни, това е лъжа ... учебниците по история лъжат. Трябва да знаете, трябва да знаете!
Всички форми на популярната музика, от джаз, хип-хоп, бибоп, душата ... Различните стилове танци от разходка в парка, за да jiterbug от charlestone до брейк ... всичко това са форми на черно танц!

Какво е по-важно да се даде на хората под формата на избягването, заобикалянето разбиране като забавление?
Каква би била без песен?
Каква би била без танц, не е забавно, без усмивки, без музика?

Тези неща са много важни, но ако отидете в книжарница на ъгъла, няма да виждат на черен човек на вратата! Ще видите Елвис Пресли, ще видите, Ролинг Стоунс ...

Но къде са истински пионери, тези, които ги предхожда?

Отис Блекуел е плодовит писател. Той пише някои от най-добрите песни на Елвис Пресли. И той е чернокож. Той почина без пукната пара и никой досега не е написал нищо за този човек, никога не направи нито книга за него. Песните му бяха чути по целия свят.

Днес се запознах с дъщеря си и това беше истинска чест за мен. За мен, знам, че е на ниво, за да се срещне с кралицата на Англия.

Аз съм тук, за да говоря от името на всички несправедливост и вие трябва да си спомни нещо: В момента, аз започнах да счупи рекордите по продажби на всички времена ... Аз счупи рекорд на Елвис, счупи рекорда на Бийтълс ... В момента, той се превърна в най-продаваният албум в книгата на Гинес, за една нощ ми име "изрод", на името ми гей, ме нарече педофил, те казаха опитах се да се избелва кожата ми, направих всичко, за да постави на обществеността срещу мен.

Всичко това е пълен, пълен конспирация. Трябва да знаете. Знам, че това, което моята раса, аз просто се погледнете в огледалото, аз знам, че съм черен.

Вие знаете, че е време да ( "Обичам ви повече"), че е време за промяна. Не се откажат от тази конструкция, не забравяме какво е казано, поставете го в сърцето си, поставете го в ума си, и направи нещо по въпроса. Ние трябва да го направим, ние трябва да го направя, защото това се случва дълго време и не трябва да има промяна.

Нека е запазим факли стои , и да получат полагащото им се уважение. Аз ви обичам.

Моля, не се сложи това в сърцата си днес и да забравите утре! Независимо от това дали ще стигнем до нашата цел, ние няма да дойде на нашата цел, ако това се случи. Вие трябва да го спре.

Ето защо аз съм тук, сред най-добрите, за да се уверите, че те притежават.
Аз ви обичам. И не забравяйте: всички ние сме братя и сестри, без значение какъв цвят са ".


mjbeats.com.br

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен