"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Паметник-Book - празник на живота на Майкъл Джексън

от all4michael на 25 юни 2013 г.


За света Майкъл е икона.

За мен, той е семеен.

Той ще живее вечно в сърцата ни.

Липсваш ми и аз те обичам Майк.

- Dunk

(Джанет Джексън)

Спомням си, Майкъл, колкото на "съм седял стол в спалнята си и от 1980 г. ansahst награди Грами, ти извика, защото току-що спечели Грами. И каза: "Виж, Латоя, следващата ми рекорд Отивам да продават повече и аз, че ще получавате повече Грами като някой преди в историята на музиката ... Аз съм най-великият артист на всички времена" , който сте записали мечтата си навсякъде, към стени на спалнята си, огледалото в книгите си и където и да се поставят споменатите. Ти започна да работи много по-трудно за да се създаде звучи никога не сте чували преди, танцуваха, докато буквално се срина. Въпреки че повечето хора на изкуството се опитваха да пеят и танцуват в същото време на две стъпки, пееха, докато "gemoonwalked". Имате мечтаната ое предявен по-високо ниво и го оставете да се превърне в реалност, в реалност с над 100 милиона продадени копия от вашия NAEChsten албум Thriller. След това можете да изпълнява някои от мечтите си, докато сте inspiriertest света и най-известната и най-популярната човек би.

Вие живяхте мечтата си и се оказа всичко, което може да бъде успешна, ако вярваме в това ни, а вие го вярвал, и - о, боже - сте имали Erf OLG! Всичко което се случва е изключителен, никой не може да ви следват от всякога. Вашите мечти са толкова невероятни, че те направи света по- става по-добро място за живот, и светът не позволи почивка за вас, защото те искаха мечтите си, така че те по този начин непознат може ен места преглед |

Трябва ви Arbe го направи тук, Майкъл, в продължение на десетилетия, трябва да говорите, няма нищо по-, че сте имали тук, на земята все още да се докаже. Ти ни учи да се смее, да се обичат и да вярват. Бог ви е призовал, да вземат крилата си и да изпълни желанията на небето сега , срещуollende магията си с ангелите.

Майк, аз много те обичам и не мога да чакам , "изпълнява" ви отново да се види. Нека МАГИЯТА ЩЕ !! - Латоя

Майкъл, наследството си, ще бъде вечно. Вие сте истински гений и волята на всички, които знаете и много пропуснати от всички, които никога не сте изпълнени. Icч се чувствам толкова благословен, че аз бях в състояние да се знае, такъв прекрасен човек, и аз чакам да те видя отново в рая.

Благодаря ви за многото години на спомени!

- Jeffre Филипс

Започнахме аз н Гари, бяхме братя, които обичаше музиката и не са имали представа какво ще се случи.

Моето семейство памет е? Майкъл, докато тичаше из къщата - никой не можеше да хване Майкъл, той винаги е имал пъргави крака. Спомням си как ние Гари в Лос Анджелис привлече за да пее в клубове да запълни цели стадиони. Брат ми Майкъл винаги е искал да се достигне за звездите, доколкото той може да достигне. Майкъл е вложил сърцето и душата си в музиката си, в семейството си, в работата си за винагида помогнат.


Брат ми разработи S -паф, който преодоля гравитацията. Какъв човек! Майкъл не е бил по света, хората разбират много, но болката си, когато светът се върна да го разболее. Той построи дома си, който е бил на място, което може да намери мир на болните деца, радост на прясно Луимаше фута или може да гледате филми.

Брат ми е в Книгата на Гинес за световните рекорди на своите огромни дарения за много благотворителни организации. Той е бил винаги незабавно и никога не мислех, два пъти за това. Видях, че огънят бил потушен в очите на Майкъл, когато погледна напред към процеса срещу него и така погрешно е sverstanden. Майкъл продължи с усмивка, той е непоколебима, че това, което той се изправи и какво той вярва инча Майкъл е оставил наследство мен и братята ми, някои от нас ще бъдат част от историята. Аз съм горд да бъда голям брат. Горд съм, че съм виждал н като таланта си над всички завладява!

Обичам го. Майкъл е винаги с мен. Носим светлината на и я оставете за Майкъл и света изглежда.

- Тито

Обичам те толкова много на ООН г копнея за времето, когато мога да те видя на земята. (John 5: 28-29)

Знам, че това е нещо, което не само се подценява, но това, което също съм говорил. Защото тогава светът място ще бъде рай, свободна от корупция и бедност. Тогава светът щеше да бъде място на истински мир и безгрижие. Това е, което всички искаме, а след това, че ще се видим отново. Почивай в мир, защото Библията казва, че спите само, и аз чакам за безкраен живот. (Пс 37:29)

- Вашата сестра Rebbie

Моят приятел е отишъл, и сърцето ми е счупен. Искам да се съсредоточи върху приятелството, смеха, шегите сега ... .I винаги иска да запази своите желания в чест и живеят в сетивата си.

- С любов, Франк известен още като Чичо Tookie


От дъното на сърцето си аз знам, скъпи Михаил, душата си сега почива в безкрайна любов ... обгърнат от чист вечна любов. В сърцата ни, в един глас, ще се почете паметта на вас, подкрепят наследения си и семейството си, докато ние плачем с счупен, дамско сърце. Обичам те още ...

- Evvy


Чичо Майкъл, не мога да изразя колко е важно, че си в моя живот. Вие винаги ще бъде голям част от това, което съм сега и това, което аз ще бъда в бъдеще. Обичам те Apple Head.

- Тадж


Имате живота си със знания, смях, щастие и любов попълнено. За света на Майкъл Джексън е най-великият. За мен, чичо Майкъл е още по-добре. Обичам те по-скоро живот.

- Taryll

Ти ме научи да се усмихне, ти ме научи да мечтая. Ти ме научи да обичам. Чичо Майкъл, аз винаги ще се грижиш за нашите специални моменти и нашия блажен време заедно. Обичам те толкова много.

- TJ


Срещнах Майкъл Джексън по време на един много труден момент. Злите сили са искали да го вземат от нас. Мъжът се запознах беше мила, нежна душа, която иска да се лекува в света с музика, изкуство, любов и благоприличие. Той го е постигнал. Това е, за да го защитава чест и привилегия. Почивай в мир, Майкъл.

- Thomas A. Mesereau младши


Уважаеми Майкъл, през последните 17 години с вас никога няма да забравя. Благодаря за вашата любов и разбирателство. Благодаря ти ми даде ценни вашите деца, любовта ми към тях никога няма да избледнее. Чрез всички възходи и падения, ние се засмя силно и извика, но в края на краищата ти ме научи да се изправя отново и отново. Липсваш ми толкова много, но аз знам, че вие ​​сте в по-добро място сега. Почивай в мир приятелю.

- С любов Грейс Rwaramba


Чичо Майкъл, за краткото време, бяхме заедно, ти ме направи чувство на любов, преданост и състрадание към тези, които не са толкова благословен си тръгна. Търпение и любов, дори и ако светът ви разбират ли стоеше сам, мъж, баща, любящ сърце, отворено за семейството си и на света. Казвам "човек", защото сте били и винаги ще бъде моят чичо, моята любяща чичо и истинската дефиниция на един човек. Обичам те винаги, винаги ... Докато се срещнем отново! Може евентуално да се намери на това пътуване почивка душата ти.

- Siggy! Rubba 07.01.09

Чрез вашия подарък бихте могли с музика, която ще играе завинаги в ритъма на сърцата ни, експресно любов, мир и радост. Аз ви обичам и ви благодаря.

- Джърмейн Джексън II

Никога не може да се каже довиждане. Ти ме остави с толкова много спомени, толкова жив почти мога да се разбере. Вие ще живее вечно в сърцето ми. Аз ви обичам. Чичо Майкъл завинаги.

- Autu (есента на Джаксън)

Въпреки, че вече не сте присъства физически, то Успокоително е да се знае, че умът ви е там. Обичам и ми липсваш,

- вашият племенник Jaimy Джексън

Винаги ще помня ценно време, което прекарахме заедно. Вие винаги ще остане в сърцата ни. И светът ще, като мен, винаги можете да си спомня. Кралят на Music.

Любов, Данте

Аз винаги ще разполагате с време, че сме били заедно държат в сърцето. Хвана ме вдъхновява и света към живота. Обичам те и ние всички ви липсва. Знам, че гледате над нас.

Любов, Женевиев

Аз винаги ще почете моментите, които прекарах с теб, чичо Майкъл. Ти беше прекрасен човек. Те мразят целия свят докосна толкова много сърца. Завинаги с любов,

- Ранди Jr.

Обичам те, чичо Майкъл, и ние винаги ще ти липсва.

- Любов, Jermajesty

Чичо Майкъл, безкрайно слънце безоблачен предвид, че това, което ви е дал с таланта си и времето си сме постигнали за всички. Вашите деца са най-w ahre отражение на това, което сте направили за този свят. Обичам и да пропуснете с цялото си сърце.

- Yashi Brown (YaYa )

Някой много специално ме е оставил. Чичо ми беше толкова прекрасно. предизвикателство Си в живота е да ви направи щастливи. Някои от моите най-запомнящите се моменти в живота, които прекарах с него, ние представял е в състояние да лети или считан Дисни филми или пътуване в чужбина. Искам да изразя своята благодарност за неумиращата най-красивите, най-магическите моменти от живота ми. Моят сватбен ден!

Аз ще го обичам вечно и да пропуснете!

- Стейси

Майкъл, скъпа моя приятел, ти ни напусна толкова рано, но си музикално наследство и любовта ви ще живее вечно. Благодаря ви, че ми позволи да бъда там. Обичам и ни липсваш!

- Харисън Funk

Аз ви обичам и ще остане завинаги в сърцето ми. Знам, че ти се усмихне в този момент от небето до нас. Липсваш ни. Любовта.

- Stevanna

Майкъл беше моя артистичен д вдъхновение и сърцето ми. Той ще живее вечно ... за цялото човечество. Обичам те повече!

- " Turkle" Карън Фей

Аз бях винаги е страх, когато трябва да отида преди деня, но аз съм щастлив сега, за да живея живота си до края, защото знам, че когато му дойде времето, ще се събуди и ще се видим отново! Ти си моят герой, учител ми и чичо ми Майкъл. Ще се видим скоро. Аз ви обичам.

- Остин

Такова ценно душа , която докосна толкова много хора. Обичаме те, чичо Майкъл. Завинаги в сърцата ни.

- Бранди

Чичо Майкъл, обичам те и ми липсваш много. Ти си винаги в сърцето ми.

- Royal

Обичаше, почитан и уважаван от толкова много хора. Вие така ще много пропуснати от всички. То може да бъде с вас мир.

- Brittny и Валенсия

Г-н Джаксън, личния си асистент, за да бъде по време на последните 2 години, не е просто работа, това беше феноменален, обезсърчително опит. Думите са твърде прости, за да изразя своето възхищение, че аз говоря с тях, да работят и просто могат да бъдат заедно всеки ден. Те са по-скоро като на моя работодател, те са моят ментор и приятел. Аз ще се запази паметта й завинаги в чест и да изпълни обещанието си. Вие винаги ще живее в сърцето ми.

Вашият приятел, брат на Майкъл (Michael Амир)


Майкъл, ние бяхме толкова привилегирован да наричате "шеф". Вие винаги ще остане в сърцата ни, ние ви обичаме, те уважават, и ние винаги ще запази собствените си красиви спомени от вас. "Всяка сълза, която се хвърли в света, е послание към небето" Чао - за сега,

на "Hayvenhurst5" Джанис, Исус, Абел, Хорхе ф. Олинда

Скъпи Майкъл, така че ние само можем да се каже, какво искаш да кажеш, за да ни има? Какво красиво пътуване имахме с теб? Ти докосна толкова много хора и за нас е чест да бъде един от тях. Колко сме благословени да бъде в състояние да види мечтата си за Neverland растат и да се развиват. Какво ние бяхме в състояние да се запознаят с отдаденост, щедрост и любов от вас. Заради теб, усмивката на дете, под звуците на парната машина или въртяща се въртележка винаги ще постави усмивка в сърцата ни. Вие винаги ще бъде в нежните бризове през дърветата! Подчертайте д, и да се намери в тишината на Neverland Valley. Благодаря за Ви, че ни бъде част от съня си. Степента на това, което сте дали и създаде ни оставя без думи. Може ли сега с ангелите пеят, завинаги с нашата любов ....

Вашият Невърленд Family

DooDoo, това се случва веднъж в живота, че един истински ангел, изпратен от небето да се запознаем. Благодаря всеки ден за благословията, че аз бях в състояние да изпитат рая на земята. Винаги ще помня вашата мъдрост, съветите и знанията си и да го пуснат в действията ми. Благодаря ви за спомените, които ще останат завинаги в сърцето ми. Аз винаги ще се грижиш нашето приятелство. Пиша от името на моето семейство. Обещаваме, че ние винаги ще си остане "Първото семейство на любовта". От дъното на сърцата ни, ние ви благодаря и ще те обичам вечно и през цялото време.

- Ангел д-р Сърце Cascio и семейството Cascio

Уважаеми DooDoo, дори и ако вече не са там, аз се чувствам всяка минута от вашето присъствие и дори, че ми дава сила. Благодаря ти, и аз винаги ще бъда благодарен за това, което сте ме научи и за всички знания, които сте споделили с мен. Ти направи човекът, от мен, аз съм днес и аз ви обещавам, че можете да се гордеем с нея. Времето, прекарано заедно, е завинаги в сърцето ми. Аз обичам себе си и не мога да чакам да те видя отново.

- Ахърн Lossa "Биг Одеяла" от малко М.

Загубих най-добрия ми приятел ... най-добрия ми мъж на сватбата ми ... дъщеря ми е загубил си кръстник. Брандо са загубили специален член от семейството и нашите сърца са тихи и счупени. Аз никога няма да бъде същата, но знам, че в сърцето ми и за света си наследство ще живее. С цялата любов

- Мико и семейството Брандън

Без любов и преданост Michaels любимата майка Катрин не биха имали тази програма е възможно.
all4michael.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен