"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Той ни вдъхнови


Тимор Стивънс бе един от танцьор Майкъл Джексън екип за шоуто това е то . Те репетират заедно за почти три месеца, всеки ден, в Staples Center в Лос Анджелис.

Focus Online : Г-н Стивънс, как да се измъкнем от Холандия, за да започне да работи с Майкъл на сцената?
Стивънс : имах беше на холандския телевизионно шоу Така че мисля, че могат да танцуват, в по време .За Майкъл Джексън, все още няма гласове. След това получих предупреждение за повикване, които са били избрани за прослушването. Тази нощ, бях седнал сам на самолет за Лос Анджелис. Оставих всичко и не са имали време да се сбогуваме.

Focus Online : Със само три години на танцов опит, смята, че за да бъде неопитен?
Стивънс : Това беше първият ми тест в Северна и Южна Америка. Бях в непосредствена близост до всички големи танцьори и хореографи, които съм се възхищавал. Казах си: "Съсредоточете се върху себе си, да се насладите на момента, всичко, което може да даде и да се покаже на Майкъл какво можете да направите! Само, че са имали този късмет и възможност, мен е голяма чест. Така че, когато името ми беше обявена и Майкъл ме избраха, бях като транс. Дори когато бях с Майкъл в репетиции по-късно, но все още се чувстваше, че е твърде нереално. Едва след филма This Is It аз асимилира какво наистина се е случило.

Focus Online : Как да се обърне към звезда като Майкъл Джексън?
Стивънс : В началото всички ние се опита да се държа приятелски с определено разстояние, защото никога не знаеш как да се държи. Стиснахме си ръцете за поздрав. Той имаше големи ръце и нокти на лъв! Но той каза: "Не, ние не само се ръкува, се прегърнахме" Това е нещо, което не очаквах мега звезда. И всички си мислехме: Уау, прегръдката е по-добре, отколкото като ви ръце!

Focus Online : Как се работи с Краля на попа ?
Стивънс : Майкъл не беше знаменитост *** Холивуд, който не говори с вас. Винаги остава близо и се интересува да знае произхода ни, причината, поради която ние танцуваме, нашата идентичност. Грижеше се всичко и всички. Той винаги казва: "Грижете се за другите, бъдете любезни към другите, се тревожи за света, с децата и с природата Бъдете благодарни за това, което имате." Той искаше да ни даде добър пример. И вдъхнови всички да станем по-добри хора.

Focus Online : Какво научихте от него?
Стивънс : Той е не само художник, но и на директора, хореограф и музикален директор на шоуто му. Работа с Майкъл означава признаване на истинското значение на танца. Открийте истинското усещане зад всеки ход. Майкъл пристигна и показа как е трябвало да бъде наистина. И това по приятелски начин той е с нас, си положителна енергия и атмосфера, създадена от него, ни даде сигурност. Бяхме като едно голямо семейство.

Focus Online : Можете ли да дадете пример?
Стивънс : Той веднъж каза, хореографи: "Аз избрах тези танцьори, защото всички те са толкова добре! Те не трябва просто да копирате моя танц, но бъдете креативни "Не можех да повярвам какво чух :. Стоиш на сцената с Майкъл и той иска от нас да направим нашите собствени неща и да бъдем себе си! В част от шоуто трябваше да импровизира. Тогава той дойде при мен и моя колега Даниел и каза ентусиазирано. "Аз просто исках да кажа, че са невероятни танцьори." Ние се спогледахме в недоумение, ние не можеше да повярва на късмета си. Мисля, че в този момент е бил червен

Focus Online : Как разбрахте за ужасната новина?
Стивънс : Бяхме в Центъра Staples и чакахме Майкъл на изпитание. Тогава нашият директор Кени Ортега излезе на сцената и ни каза, че Майкъл е бил приет в болница. Помислих си: "като Майкъл в болницата? Но вчера все още беше толкова добър? Ортега заяви, че сега трябва да отделите малко време, нашата. Ние не знаем какво се е случило и колко сериозно е положението. Някои бяха гледане на телевизия, защото новината, че той е бил в болницата продължи всички канали. Други се молеха, че ако само за малко нещо. Някои се разплака и призова семействата си.

Focus Online : Тогава дойде тъжната истина ...
Стивънс : Когато Кени Ортега ни донесе новината, аз не можех да повярвам! Никой не го очакваше. Защото аз чувствах, че Майкъл може да дойде по всяко време през вратата. Ние използвахме да работя с него всеки ден и да се забавляват с него. Всички присъстващи се разплака, прегърна. Светът ми се обърна с главата надолу.

Focus Online : Били ли сте го виждали в момент на слабост?
Стивънс : Не, никога! Ако сте видели Майкъл акт, не можех да повярвам, че е на 50 години. Понякога казвам: "Боже мой, как можем да държите ритъм" Той наистина ни изчерпани! Когато той танцува до нея, аз просто исках да бъда там, възхищавах.

Focus Online : Танцьорите бяха само публиката си в опитите?
Стивънс : Беше чудесно. Когато бяхме на сцената с него, ние се концентрира върху хореография. Но често ние да не говорим там. Така че ние седяхме, страна, и до голяма степен ни даде частен концерт. Преди никога не съм имал възможност да го видя на живо. Всички снимки на концерт DVD, изведнъж се превръща в реалност. Обикновено, не би имало огромна тълпа пред сцената, но има само една дузина танцьори скандираха името му и одобрителни викове, щастлив, "Майкъл Майкъл !!!!!!!"

Фокус Online : Тези сцени се наблюдават и при това е то . Това е, което е най-широко разпространен в теб, радост или трагедия, виждайки филма на големия екран?
Стивънс : Филмът ме кара да се усмихвам. Той е красив спомен за прекрасно време имахме с Майкъл. Радваме се на всеки миг с него. Виждате ли ни танцуват и се смеят. Разбира се, това е и тъжно, трите месеца са толкова впечатляващи и постоянно се питат как бихме се чувствали, ако сме направили концерти в Лондон. Ние всички искаха да научат повече с Майкъл! И да видим как ще вдъхновява повече и повече хора.

Focus Online : Има моменти, които съответстват емоционално?
Стивънс : Не можете да промените това, което се е случило. Но аз се опитвам да не да видите драматично и подчертават положителното - като Майкъл направи с всички. Това е прекрасно нещо, което се случи в живота ми. Това промени живота ми. И ако Майкъл все още бяха тук, аз ще ви кажа как бях щастлива и как аз съм благодарен, че са му известни и работил с него на няколко седмици. Но това е какво е то. Така че аз искам да давам на другите това, което съм научил от Майкъл и вдъхновяват хората с моята собствена хореография. Както Майкъл ме вдъхнови.

Focus Online 2009
mjbeats.com.br/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен