"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



*Интервю с Siedah Garrett: "Знаехме, Man In The Mirror е специален"


[Превод само частите, свързани с MJ]
Siedah Гарет говори за новия си сингъл, композиция си "Човекът в огледалото" на Майкъл Джексън и работата му с Куинси Джоунс (...) DK : През 2012 г. ви пише и публикува го тема озаглавена "Keep On Lovin 'You". Беше ли почит на Майкъл Джексън? Garrett : Да, това беше. Беше ми любовна песен на Майкъл. Никога не можеше да каже ли колко това означаваше за мен. В момента се ремиксира тази песен за нов проект. (...) DK : Винаги съм харесвал песента "Man In The Mirror" за Майкъл Джексън. Той разполага с лирични концепция и специално послание. Откъде знаеш, че концепцията за "човек в огледалото" би било добра идея да се пее на Майкъл? Garrett : Тъй като песента е по-дълбоко от гледката на един човек, гледайки се в огледалото. Това беше просто това, в съчетание с идеята, че човекът изглеждаше по-вътре, за да се промени отвътре. За да бъде различен от на външната страна, което трябва да се започне с вашия интериор. Мисля, че Майкъл го веднага. DK : Когато escribíais Глен Балард и песен, преди да изпратите това на Куинси Джоунс и Майкъл Джексън, sentíais, че ще бъде специална песен? Garrett : Знаехме, че е специален, но не знаеше дали щях да ги харесва (смее се). Имаше много неща, които трябваше да се случат ... те трябваше да се приведе в съответствие звездите. Не успяхме да се предскаже какво ще се случи. Куинси ми каза: "Знаеш ли, това е голям проблем. Но бяхме в студиото с Майкъл две и една половина години записване и Майкъл все още не е записано нещо, което не е го е направил." Така че това винаги е било съмнително. Но тъй като Рей Чарлз, използван , за да каже: "Вие трябва да направите това, което трябва да се направи." Така че нека да го бъде. Останалата част, обичам да се каже, е herstory. DK : Глен Балард и пише за друга тема за Майкъл, "Keep The Faith", който е бил на следващия си албум, Опасен . Как се пише и подаде на Майкъл? Garrett : Майкъл ни помоли да друга тема в същия дух, че "Човекът в огледалото". И този път, Глен и напуснах моста отворен за Майкъл , за да участват в състава на песента с нас песен. Майкъл направи [той харесва песента и пише на моста]. Така че, в действителност, това е първата песен, която написах с Майкъл Джексън. DK : Ние също пя страхотно дует с Майкъл на баладата "Просто не мога да спра да те обичам". Как беше решено, че това ще пее в дует с него? Garrett : Ами, аз не знам всички подробности. Има няколко теории там (както беше първоначално ще бъде в дует с Барбара Стрейзънд и Уитни Хюстън). Това, което знам, е, че аз го направих (смее се). Аз наистина не знам как се е случило, но бяхме предопределени. DK : Така е този, който реши Куинси и каза: "Siedah, имаш ли нещо против да пее дует с Майкъл?" Garrett : Няма какво ще се случи между Майкъл и Куинси, но отидох до най мислене студио щяхме да запазите запис на "Man In The Mirror". И аз се играе тази друга песен. И седях тъкане студио фон, в очакване на моята песен. Но Куинси ме извика през рамо и каза: "Сид, харесваш ли тази песен?" И аз казах: "Да, аз правя". И аз продължавах да гледам като тъкане. след Куинси каза: "Мислиш ли, че може да пее?" и аз казах: "Да ... разбира се!" Аз казах: "Е, Ставай, стои там и да пеем песента." Аз влизам в студиото и Майкъл се изправя и ме следва. И аз казвам: "Къде отиваш?" И аз отивам в студиото и да видим две хилядни две точки и носи две копия на писмото. Това е, когато разбрах, защото се казва в писмото: "Аз просто не мога да спра да те обичам" -Michael, Siedah, Майкъл, Siedah. Знаеш ли? писмото се отделя чрез фрази, а след това забелязах, "Боже мой, правя дует с най Краля на попа, най-голямата звезда в света!" Аз трябваше да се отпуснете и да се преструваме, "Добре ... това е, което правя всеки ден" (смее се). DK : Така правят "Man In The Mirror" с Майкъл, и пее дует с него беше почти по същото време. Garrett : Това е прав . DK : Това трябва да е било едно невероятно време за вас. Garrett : Tio, беше опияняващи дни на живота ми! Това и е номиниран за един Оскар бяха най-добрите моменти от живота ми. DK : Тогава ще отиде на турне с Майкъл след освобождаването на опасни . Какво беше това, пътуват по света и да споделят на сцената с Майкъл? Garrett : пътувах с него по Опасен Tour, това е последното му турне наистина. Бяхме на турне година и на половината ... ние пътуват над света. Ние пътуваме като царе, защото Майкъл е бил цар. Беше като пътуване с кралски особи, където отидохме, имаше легиони от фенове, които близките си музика и посланието му. Те го обожаваше, и той ги обожаваше. Феновете на Майкъл наистина разбират. DK : Вие работи в тясно сътрудничество с две музикални легенди: Майкъл Джексън и Куинси Джоунс. Като един художник и изпълнител, какво научи да работи с тези двама души? Garrett : Аз мисля, че това, което те са имали общо е, че те са заобиколени от хора, които са били най-добрите в своята област. И тези, които са били около искаше да даде най-добрия ми за тези две невероятни артисти. Това означава, че ако сте в студио с Куинси Джоунс, и да играе обой, Ти ще играе той , сякаш никога не бих играл преди! Разбираш ли? Дали нивото, което всеки музикант, който е работил в студиото с Куинси Джоунс и / или Майкъл Джексън иска да получи. Аз съм изключение. * Превод от Xtarlight и Mpenziwe за www.MJHideOut.com Моля, не използвайте този превод на друг сайт, форум или фейсбук, вместо, сложи директен линк към този пост. Благодаря! Чрез на пътя, интервюиращия е Дейл Кавашима, който може да чете пост публикувана през 2011 г. тук .
http://mjhideout.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен