"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Париж Джаксън разкрива опити за самоубийство, Сексуално насилие, претенциите на Майкъл Джексън е бил убит:


9 Шокиращи откровения от Нейно Rolling Stone Интервю

24 януари 2017 @ 8:10 AM
Чрез Джейми Blynn



В своята балада 1995 г. Майкъл Джексън любов извъртени, "Не сте сами". Но тъй като неговото внезапно 2009 смъртта на 50 години, дъщеря му, Париж , често се бореше да вярват неговите текстове.

Снимки: Париж Джексън през годините в снимки


Сега, в нея първия по рода си в дълбочина интервю, включени в новия брой на Rolling Stone , покойния крал на само дъщеря Поп, 18, отваря за да се научим да се справят с депресията, намери справедливост за баща си и за защитаване на неговото наследство. Виж повече във видеото по-горе, и е описано подробно по-долу.

"Те винаги казват:" Времето лекува, "Париж, който датира 26-годишният барабанист Michael Snoddy , разказва списание. "Но това наистина не е така. Можете просто да свикна с него. Аз живея живота си с манталитета на "Добре, аз загубих единственото нещо, което някога е било важно за мен." Така че върви напред, нищо лошо, което се случва, не може да бъде почти толкова лошо, колкото това, което се е случило преди. Така че мога да се справя. "
Тук, Us Weekly закръгля до деветте най-шокиращи разкрития от бомба й интервю.


1. Израснал в ранчото Neverland беше, добре, страхотно

В края на краищата, на 2700 акра Калифорния имението черта увеселителен парк, зоологическа градина, кино и, най-специално до Париж, Майкъл Джексън.

"Аз просто мислех, че името му е татко, татко," спомня си тя, почти невежи за световната му слава по време на седемте си години, прекарани в ранчото. "Ние наистина не знаем кой е той. Но той беше нашият свят. И ние бяхме в неговия свят. "

Въпреки, че Майкъл предлагат Париж и братята й, Принс Майкъл , сега 19, и Бланкет , сега 14, възможността да отиде в типичен училище с другите деца, триото се предпочита от дома обучават. "Когато сте у дома, баща ти, който те обича повече от всичко, ще понякога идват в, в средата на класа, и то е като" Cool, не повече класа за деня. Ние ще отида излизаш с татко ", казва модела. "Ние бяхме като," Не се нуждаем от приятели. Ние сме ви и Disney Channel получи! "

Но, уви, правила все още са съществували към фантазия ранчото на Майкъл. "Ние не може просто да отида на вози, когато искахме да", каза тя на списанието. "Ние действително имаше доста нормален живот. Подобно, имахме училище всеки ден, и ние трябваше да бъде добър. И ако ние бяхме добре, всеки уикенд, или така, можем да изберем дали сме били ще отиде на кино или вижте животните или каквото. Но ако сте били на лошо поведение, тогава нямаше да се получи да отида правя всички тези неща. "

Майкъл Джексън Фил Дент / Редфърнови

2. Майкъл учи на толерантност и приемане


На 8, Париж заключи тя е "влюбен в този женски на корицата на едно списание," спомня си тя за Rolling Stone , без да попадне в повече подробности.

Нейният баща едва батира мигла. "Вместо да ми крещи, като повечето хомофобски родители, той се подиграва с мен като" О, ти си имаш приятелка, ' "казва Париж.

Всъщност, Майкъл се гордееше е тъп с децата си, се казва в Париж: "Неговият номер едно фокус за нас, освен нас любящ, е образованието. И той не е като "О, да, силен Колумб дойде на тази земя! Той беше като: "Не. Той е --- ING заклани местните жители. "

3. Тя се опита за самоубийство, за да се ангажират - няколко пъти


През юни 2013 г., Париж, след това 15, преряза китките й и изпи 20 хапчета на Motrin, надявайки се да избяга огромното си депресия и наркомания. "Това беше себеомраза," тя признава днес, "ниско самочувствие, мисля, че не може да направи нищо дясно, не мисля, че е достоен за живот вече."

В продължение на години, тя беше сама рязане и шокиращо успя да го скрие от семейството си. Преди 2013 г., тя вече е опит за самоубийство "няколко пъти", каза тя Нас списание "сестра. "Това беше просто един път, че то е станало публично."



The самоомраза започна след смъртта на баща си 2009. Начало обучават до тогава, тя започва да посещава частно училище в седми клас. За съжаление, дъщеря на легендата не се вписва в и откри, че излиза с по-стара тълпа. "Аз правя много неща, че 13-, 14-, 15-годишните да не го правят", разкрива тя. "Опитах се да растат твърде бързо, и аз не бях наистина този вид на човек."

И, след като Париж открили Twitter, кибертормоз също играе роля. "Цялата история за свобода на речта е страхотно", казва тя. "Но аз не мисля, че нашите бащи прогнозира социалните медии, когато те създават всички тези изменения и такива неща."

тъй като тя е почистен. След като прекара я второкурсник година и половина на младши си година в терапевтичен училище в Юта, "Аз съм съвсем друг човек", казва тя. "Аз бях луд. Аз всъщност бях луд. Щях през много, като, наградата тревога. И аз също се занимават с моята депресия и ми тревожност без никаква помощ. "

4. Тя е жертва на сексуално насилие


Само на 14 години, от напълно непознат, тя твърди. "Аз не искам да се даде прекалено много подробности", разкрива тя. "Но това не беше добър опит на всички, и това е наистина трудно за мен. И в момента, аз не казвай на никого. "

Майкъл Джексън с Деби Роу през 1997 г. в Париж, Франция.

5. Париж никога разпитани родителите й


След смъртта на иконата поп, доклади се появиха, че Майкъл не е биологичният баща на трите му деца. Париж, чиято майка е Debbie Rowe , насилствено отрича това, като твърди: "Той е баща ми."

"Той винаги ще бъде баща ми. Той никога не е била и никога няма да бъде ", продължава тя. "Хората, които го познаваха много добре казват, че го видя в мен, че това е почти страшно."

И след това интервю, че никога няма да отговори отново темата.

"Аз считам себе си черно", казва тя, добавяйки, че афро-американец си баща "ще ме погледне в очите, и той ще посочи с пръст към мен, и той ще бъде като" Ти си черен. Бъдете горди от корените си. " И аз ще бъда като "Добре, че той е баща ми. Защо му е да ме лъжеш? Така че, аз просто вярвам това, което той ми каза, защото, доколкото ми е известно, той никога не ме излъга. "

6. Все пак, тя не знаеше, че имаше жива майка, докато тя е била на 10 години


"Когато бях много, много млад, майка ми не съществува," Париж припомня. В крайна сметка, тя осъзна, че мъжът не може да роди и сондира баща й отговори. "И той е като" Да. " И аз бях като, "Как се казва тя? И той е точно като, "Деби", казва тя. "И аз бях като," Добре, добре, знам името. ""

След Майкъл умря, тя започва да изследва Rowe - медицинска сестра Майкъл отлично изпълнени чрез своя дерматолог, Арнолд Клайн - онлайн. Те свързан когато Париж е бил 13, а след това отново, след като Париж получи лечение в Юта. Но тя настоява, че никога не търси майчината фигура, за да я води.

"Аз съм имал много майки фигури", признава Париж, позовавайки се на баба и детегледачки нея, наред с другото, на списанието. "Но с времето майка ми дойде в моя живот, това не е нещо, което" мама ". Това е повече от отношения възрастен. "

Париж Джексън на 21 яну 2017, в Париж. Pascal Le Segretain / Getty Images

7. Тя е категорична за невинността на баща си

На около 9 години, тя за пръв път осъзнава, че не всеки видя баща си като безупречен супергерой тя го направи.

Преследван от обвиненията, че той сексуално насилвани деца - той дори постоянната извън съда - Майкъл "ще плаче за мен през нощта," Париж доверява. Но като изслуша мъката на баща й не е прекалено голяма тежест за малкото момиче да понесе. "Той не бикове --- T нас", казва тя. "Вие се опитаме да дадем на децата най-доброто детство възможно. Но вие също трябва да ги подготви за тъпите света. "

Знаейки Майкъл по-добре от почти всеки друг, тя никога не е съмнявал, че е невинен. "Представете си майка плаче с теб за света го мразят за нещо, което той не е направил", каза тя на списанието. "И за мен, той е единственото нещо, което има значение. За да видите целия ми свят, в болка, аз започнах да мразя света, защото от това, което правят с него. Аз съм като "Как може хора, така че да се означават?"

"Никой, но братята ми и аз му опит четене A Light в тавана , за да ни през нощта, преди да си легна," продължава тя. "Никой не го опит да бъде баща им. И ако те не го направи, цялата възприемането на него ще бъде напълно променен завинаги. "

8. Майкъл е бил убит, тя настоява,

В средата на подготвям за масовото му завръщане This Is It турне, Майкъл беше намерен в безсъзнание в леглото си на 25 юни 2009 г. Той е бил обявен за мъртъв в болницата по-късно същия ден. Поглеждайки назад, Париж спомня си "изтощение" от репетиции. "Бих му каже," Нека да подремна. " Защото той изглеждаше уморен. Ще бъдем в училище, което означава, че на долния етаж в хола, и ние ще видим прах, падащи от тавана и чуят затропаха звучи, защото той репетираше на горния етаж. "

Тя посочва с пръст д-р Конрад Мъри , който бе осъден за убийство по непредпазливост за смъртта на баща си. (Той е предвидено Майкъл с пропофол, за упойка лекарството, че той става зависим от.)

Също така е виновен: AEG Live, организаторите зад концерта. "AEG живо не третира своите изпълнители прав", казва тя. "Те ги източване на сухо и да работят до смърт." Тя се страхува за Джъстин Бийбър , който също работи с марката. В една от шоу на поп звездата, "той е уморен, става чрез движенията," спомня си тя. "Погледнах към моя билет, видя AEG Live, и си помислих, обратно на това как баща ми се изчерпа цялото време, но не можех да спя."

В крайна сметка обаче, Париж, казва тя е "абсолютно" убеден Майкъл е бил убит. "Той ще загатват за хора са навън, за да го получите. И в един момент той беше като: "Те ти ще ме убие един ден", казва тя. "Това звучи като обща теория на конспирацията, и това звучи като бикове --- тона, но всички истински фенове и всички в семейството да го знае. Това е капан. Беше бикове --- т. "

Тя ще получи справедливост - един ден. "Това е една игра на шах," размишлява тя. "И аз съм се опитва да играе игра на шах по правилния начин. И това е всичко, което мога да кажа за това точно сега. "

9. Тя има повече от 50 татуировки

Девет от които са посветени на Майкъл. Носителят на 13-Грами често вижда себе си като Питър Пан (по този начин Невърленд!) и се нарича само си дъщеря Tinker Bell. В негова чест, тя е вяра, доверие и Pixie прах подписа в близост до нея ключицата. На вътрешната й лявата китка, тя има кралица на сърцето ми почерк на баща си, взет от писмо, което някога я е написал.

"Той ми донесе нищо друго освен радост", казва тя. "Така че, защо не трябва постоянни напомняния от радост?"

За повече информация относно Париж, вземете най-новия брой на Rolling Stone , на пазара е сега.

http://www.usmagazine.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен