"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Хората за Майкъл Джексън


Той е най-добрият човек, когото съм срещал; той е винаги топла, мека, откровен и загрижени за всички - както и един може да бъде - и че 24 часа в денонощието! Човек не може да повярва, че това би било възможно. Аз не съм фен на него. Аз дори не са имали един от неговите плочи в шкафа. В продължение на 20 години, аз правя тази работа вече, но никога на никого, както той се срещна ... аз го обичам. Бих направил всичко за него. - Michaels бодигард на член на FttF на екип 2000

Най-добре познатият концерт организатор в Германия, Фриц Рау, Майкъл Джексън държи за подобно важно, тъй като композитор Волфганг Амадеус Моцарт. "Той е един от най-блестящите музиканти около началото на века, сравними с Моцарт", заяви Фриц Рау 2011 г. в Пфорцхайм.

Майкъл Джексън е най-доброто, което можеше да бъде. Той беше блестящ светлина. - Мартин Лутър Кинг III

Кой някога е бил докоснат от сърце енергия на Майкъл се променя завинаги. - Margott Schürings

MJ беше изпреварил времето си. Дълго преди това е "в", за да се говори за опазване на околната среда, той поставя въпроса в дневния ред. Той е бил пророк. Той знаеше, че трябва да се грижи за земята. Това е и причината, поради която той иска да даде за "Това е то" завръщане. Не е за пари или защото той трябваше да се докаже някой какво. Той искаше да ни напомня, че трябва да напусне здрава планета за нашите деца. Бих го сравни само с велики гении като Микеланджело, Моцарт или Бетовен. - Травис Пейн / главен хореограф на Майкъл Джексън

История никога няма да улови същността на вашия вид душа, и живота, който наистина спасен. Видео архив никога няма да могат да покажат емоциите, които сте създали всеки път, когато стъпи в обществото или на сцената. Най-доброто нещо, което може да направи човечеството е да се ръководи от вашата Genius и го като пример за един ангел, който беше сред нас, за да мине. - Джоди Gomes, изпълнителен продуцент на Jacksons: A Family Dynasty и приятел на Майкъл Джексън


Той е най-малко "странно" Човекът, който някога съм срещал. Той е високо интелигентна, честен, интуитивен, разбирането, състрадателен, щедър, така че той почти се забравя. Ако той има някаква ексцентричност, тогава той е по-голям от живота, и някои хора не могат да приемат или да направите или да разбере това каза. - Лиз Тейлър

Начинът, по който той мисли. Някои артисти смятат, регионални, някои смятат, че националното, аз си мислех международен. Той мисли, че планетарни. Това е съвсем друго ниво. - Quincy Jones, музикален продуцент

Той е един вид паун в горящата гора. Това е едно приятно място, където той идва. Иска ми се да може да прекара целия малко време в неговия свят. "- Стивън Спилбърг

Дълго преди Опра Уинфри, Tiger Woods или Барак Обама Майкъл Джексън е достигнал, че хората на цвят са приети в обществото. Да се ​​каже, че той е икона, хората в Харлем са само една малка част от това, което той наистина беше. Той е бил историческа личност, след музиката и развлекателната индустрия се измерва. - Al Sharpton

Ние скърбим с милиони фенове по целия свят. Майкъл беше гигант и легенда в музикалния бизнес. - Нелсън Мандела, 2009

На Майкъл Джексън, аз съм известен в продължение на 13 години - би могъл да знае - не е лъжа, и не е илюзия. Тя трябва да бъде трудно за Майкъл, за да се знае колко ще го знаете по света, за да бъдем като него и колко тя иска да го консумират. Той е разумно създаден отделен свят, в който той може да се запази най-честните части на неговата личност. Това са частите, които обичаме най-много. Майкъл има невероятна чувствителност към плач вика за помощ в света. С "Излекувай света" му - Фондация той работи, най-ценните ресурси на нашата планета - опазване - децата. Както и на околната среда. Той се чувства еднакво отговорни като родител - всички наши деца му са. - Стивън Спилбърг

Това, което прави Michael още по-уникален, е фактът, че всичко, което той е постигнал имат своите награди, никога не се промени неговата чувствителност и загрижеността му да направи добро на другите, или огромната си загриженост за другите, и любовта му към семейството му, приятели и най-вече за всички деца по света. Той е пълен с дълбоки чувства, които правят свръхестествено, извънредно, невинен, детско и мъдър човек, който е Майкъл Джексън. Той дава толкова много от себе си, че понякога твърде малко е останало да се защитят тези прекрасни ядро, представляващо своята същност. Майкъл е много интелигентен, проницателен, интуитивен, разбиране, състрадателен и свободно да самостоятелно изоставяне. Той е честност персонифицирани - болезнено честен - и уязвими към прага на болката. - Елизабет Тейлър

Ние подкрепяме нашия приятел Майкъл Джексън. Ние вярваме, че неотдавнашното документалния филм, Живот с Майкъл Джексън ", злонамерен, насочена характер убийство беше, че Майкъл лъжливо изобразяван като човек, който ще навреди на децата, а също така ще бъде по-небрежен родител. Нищо не може да бъде далеч от истината! Ние знаем, Майкъл в продължение на пет години на лична основа и в това време, той доказа, че е един любящ баща грижовна и прекрасен, топъл, чувствителен човек. Майкъл никога не може да навреди на детето, но той има напротив по-скоро с любов грижи за здравето и цената на билета на много деца, без значение каква раса, вяра или цвят те са имали. Майкъл ни посети за една по-лична основа у дома със сина си принц, а той беше внимателен, отговорен и грижовен баща. Prince не носеше маска; Той беше добре облечен, добре възпитани и щастливо дете, който се възхищава на баща му очевидно. Майкъл Джексън е най-голямата поп артист, който някога е живял, и той е повлиян и помогна да станат успешни в кариерата си поколения художници и музикален предприемач. Той винаги ще бъде на Краля на попа остане като Елвис винаги краля на рокендрол ще остане. Мартин Башир като създател на това парче е в състояние да обърне нещата и да манипулира, по негативен начин, който е видял на обществеността. Нашата надежда е, че всички приятели по целия свят и феновете на Майкъл, са вътре и извън музикалната общност, идват заедно, за да го подкрепят в този болезнен момент. Ние стоим на страната на Майкъл Джексън, тъй като неговите приятели и артистичен персонал. - Родни Джъркинс, Feburary 2003

Видях Майкъл Джексън за първи път в Дуисбург, на сцената на "Wetten, Дас? Музиката му се интересува само мимоходом, така че аз бях доста предприемат, за да стоят по време на изпълнение в непосредствена близост до лифта, исках да пея на Джексън "Earth Song". Това трябва да се промени в следващите осем минути. Чувствах Джексън, преди да съм го видял. Такова присъствие на човек се учи да се само няколко пъти в живота. Музиката му ме удари като чук, гласът като светлина. Мъжът е физическо преживяване като болка или необуздана радост. - Christian Marks, биограф Майкъл, 2001

"Няма никой в ​​света, като MJ. Никога не е имало. Никога не ще бъде. Ние всички го знаем, в един или друг начин. По някакъв начин той ни е докоснал, бил гласът на един от нашите най-сладките спомени. И това, което е прекрасна, истинска, състрадателен, любезен гигантски така изпълнен с любов. той даде ни обичат, вълнение, един-на-а-вид моменти в един земен свят. не мога да повярвам, че няма да бъде с нас тук на земята вече. Но дълго от сега, когато сме всичкия прах, той willstill никога да се забравя. Доколкото е някога го е направил! Вие сте обичани, възхищавал и уважаван завинаги. " - Алиша Кийс

Майкъл е един от най-приятните хора, които познавам. Той вижда само доброто в хората. Той е много чаровен и има прекрасно чувство за хумор. Той е един много хубав и нежен човек. Той е много любознателен. Майкъл е перфекционист и не слушат повече, докато той е прав в очите му. Тя също може да бъде трудно, но моето мнение е винаги справедлива. - Франк Дилео, през 1980 Майкълс мениджър

Това беше Майкъл Джексън, черните, белите, азиатци и латиноамериканци заедно донесоха. От детството си до днес, той живее мечтата си и му даде никога да. Той промени света. - Права активист Al Sharpton

Рядко се е света получи подарък в този артистичен магнитуд от талант и визия като Майкъл Джексън е имал. Той беше истински музикален икона, чийто уникален глас, иновативни танцови стъпки, музикална многостранност и звезден блясък го изнесе от детството до световна слава. 13-кратния носител на Грами, излезе на кариерата на всички музикални и културни жанрове. - Neil Portnow, президент на Академията за звукозапис

Не мога да намеря думи да опиша колко невероятно съжалявам за смъртта на Майкъл. Загубихме един гений и истински посланик, не само поп музика, но музиката като цяло. Той беше вдъхновение за няколко поколения и ще бъда моменти, че мога да споделя с него на сцената, и всичко, което съм научил от него за музика и винаги държи на времето прекарано с него в чест. Сърцето ми е с него и семейството му. - Джъстин Тимбърлейк

Трябва да се признае загубата на най-големия артист в историята на човечеството. За мен той е повече от това. Той беше моят идол, той беше моят модел за подражание, той е човек, с когото мога да плача за мен. Той беше брат, той е добър приятел. - Quincy Jones

Майкъл Джексън е моят музикален Бог. Той ме заведе до убеждението, че всичко е възможно, чрез реална и положителна музика. Той може да живее вечно! "(Wyclef Jean, рапър и бивш член на Fugees)

Майкъл Джексън ми показа, че всъщност можете да видите в ритъма. Той носи музиката на живота! Той ме накара да вярвам в магията. - Шон "Диди" Комбс, рапър и музикален предприемач

Никой не може да го замени. Но аз знам, че светлината, която той е излъчен от етапа, всеки от нас ще продължи да свети, който го видях за това, което той е бил и винаги ще бъде - велик учител, чисто музикално вдъхновение. - Рики Мартин

Светът е загубил икона. Аз съм напълно отчаян. Никога няма да има друг като Майкъл отново. - София Лорен

Той никога няма наистина да изчезне от живота ни. Светът е Майкъл Джексън никога не забравя. Обичам те, брат ми, аз съм горд, че имах възможността да се запозная с вас. - Singer Smokey Robinson

Майкъл има афро-американците, открити толкова много врати, аз съм благодарен. Той позволи на играчи като Коби Брайънт и мен да достигат до хората по целия свят като у дома си, защото Майкъл вече беше с тях, за ден и нощ на времето. - Earvin "Magic" Джонсън

Искам да кажа на децата, че не е имало нищо странно на баща си Майкъл. Смущаващо беше само това, с което той се е сблъсквал. Но той го е преживял, той е преживял за нас. - Права активист Al Sharpton

Несравнимата Майкъл Джексън е имал голямо влияние върху музиката от всеки друг изпълнител в историята на музиката. Това беше магически. Той е това, което всички ние се стремим. Обичам те, Майкъл. - Beyonce Knowles

Това е толкова тъжно и толкова шокиращо. Той е невероятно талантлив момче с нежна душа. Имах привилегията да работя с Майкъл и да споделят свободното си. Музиката му ще остане завинаги в паметта. - Пол Маккартни

С Майкъл сега там в небето ...... то .regnet обичам цял свят. Това не е нещо, което може да се види с невъоръжено око, ....... но нещо, което можете да се чувстват с голите му сърце. Майкъл беше ...... ..no, ...... любов е и винаги ще бъде, във всеки от нас, които си сърце и душа се разбира чрез музиката. Така че по-величие отдавна е един от земята вече не е толкова близо. Ние трябва да оценим времената, които са известни като Майкъл. - Джонатан Филип Мофет, дългогодишен барабанист Michael

Концерт промоутър Фриц Рау: "Това е днес един много тъжен ден. Защото аз се надявах, че Майкъл Джексън е "възкресението" празнува. Аз съм го виждал. Той беше брилянтен артист, много богат човек, и той определено заслужаваше завръщане. "

Donna Summer: "Неговото величие е съвършенство. Майкъл беше един от онези хора, които не се отказват, докато нещо не е съвършен - и той е работил още по-далеч.

Рок звезда Лени Кравиц: "Има никога няма отново да бъде един талант като Майкъл Джексън. Аз също се вижда това, което той за една прекрасна баща беше. Той беше прекрасен човек. Аз съм дълбоко съжалявам. Ти ни даде всичко, което може да даде. "

Singer Udo Jürgens: "Талантът на Майкъл Джексън е безгранична и се оставя да престои една с отворена уста следващия. Джаксън е невероятен композитор и единственият от неговото поколение, които са имали такава култура на движение. Неговите песни имат нещо блестящо и винаги са били на режещия ръб. "

Холивуд продуцент Стивън Спилбърг: "Точно както няма да има втори Фред Астер или Chuck Berry или Елвис Пресли, там никога няма да бъде всеки, сравнима с Майкъл Джексън."

R & B звезда Ъшър: "Той е избухнала граници, той се променили радио формати. С музика, той направи възможно за хора като Опра Уинфри и Барак Обама да окаже влияние върху общия поток. Неговото наследство е несравним. "

Рапърът MC Hammer: "Аз ще скърбят. Моят приятел, брат, ментор, моето вдъхновение ... Той ми и семейството ми надежда е дал. Бих аз никога без него. "

Музика продуцент Куинси Джоунс (произведен "Thriller" с): "Аз съм напълно унищожени на земята." Той имаше "имаше всичко - талант, грация, професионализъм и ангажираност". "Днес аз загубих малкият ми брат, а част от душата ми е отишло с него."

Ръсел Симънс, хип-хоп предприемач и основател на Def Jam Records: "Майкъл Джексън е най-голямата икона и културен герой на моето поколение. Смел, уникално и невероятно талантлив. Той ще бъде много пропуснати. "

Wyclef Jean, рапър и бивш член на Fugees: "Майкъл Джексън е моят музикален Бог. Той ме заведе ДОПОДРАЗБИРАЩИТЕ вяра, че всичко е възможно, чрез реална и положителна музика. Той може да живее вечно! Обичам Майкъл Джексън. Бог да го благослови. "

Singer Рики Мартин: "Много съжалявам. Никой не може да го замени. Но аз знам, че светлината, която той е излъчен от етапа, всеки от нас ще продължи да свети, който го видях за това, което той е бил и винаги ще бъде. - Велик учител, чисто музикално вдъхновение "

Шон "Диди" Комбс, рапър и музикален предприемач: "Майкъл Джексън ми показа, че може да се види в ритъма наистина. Той носи музиката на живота! Той ме накара да вярвам в магията. "

R & B певица Бионсе Ноулс: "Несравнимата Майкъл Джексън е имал по-голямо въздействие върху музика от всеки друг изпълнител в историята на музиката. Това беше магически. Той е това, което всички ние се стремим. Обичам те, Майкъл. "

Томи Мотола (бивш продуцент на Джаксън и бивш шеф на Sony) "В историята на поп, има правило три човек: Синатра, Елвис и Майкъл. Нищо не беше пред него, или това, което идва след него ще бъде толкова голяма, някога тъй като беше. "

Първата жена на Майкъл Джексън Лиса Мари Пресли: "Това е такава огромна загуба на толкова много нива. Думите ми се провалят. "

Директор Мартин Скорсезе си спомня: "Когато сме работили заедно по" Bad ", аз бях в страхопочитание: от една страна, защото на неговата абсолютна майсторство на движение, от друга страна, защото на музиката. Всеки етап той се е, в същото време напълно безпроблемно и точно. Това беше, както се вижда на живак в движение. "

Руди Клей, кмет на Гари: "Майкъл Джексън е в Гари, Индиана, към света, и нашите сърца са тук много, много трудно. Майкъл Джексън е най-великите артисти в света, но освен това той е много човешко и голямо скромен личност. Загубата на Майкъл Джексън изпълва сърцата на хората от Gary със сълзи. "

Едгар Бергер , главен изпълнителен директор на Sony Music Германия: "С Майкъл Джексън, музикалния свят загубил икона. Той е преразгледан с стил-дефиниране песни и грандиозен етап показва стандартите за Pop. За да се опише Майкъл Джексън, терминът Super Star е на първо място засегнати. Той е Краля на попа. Sony Music скърби с милиони фенове и се мисли за семейството и приятелите си. "

http://www.michael-jackson-memorial-germany.com/

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен