"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



***Book: Michael Jackson & Моли Meldrum "никога, Um, Ever Ending Story"


Моли Meldrum, известният австралийски водещ на програмата за обратно отброяване (1974-1987) е може би един от хората, които най-често имат ли имаше възможност да интервюира Майкъл Джексън през годините. В биографията му, " The никога, Um, Ever Ending Story. Ian "Моли" Meldrum , "посвещава цяла глава, които са изготвени най-интересното:

"Аз бях в банята с четка ми зъби, когато за първи път чух Майкъл Джексън. Това беше края на 1969 и аз бях в Лондон ... The Andy Williams Show беше по телевизията и музиката играе в целия апартамент. Изведнъж чух, че фантастична песен. Аз излезе от стаята и не можеше да повярва на това, което виждах и слуха. Песента е "Искам те Back" и американската група е The Jackson 5, петима братя, родени и отгледани в Гари, Индиана.

... 4 години след този момент, J5 обиколи Австралия и се появява в заглавията на моя . доклад за Go-Set

Моят асистент Glenys и аз отидох да интервюират ги в хотела си, където те са били с неговия учител Rose Fine, и това е, което съм написал в Go-Set:

"Един от най-лесните интервюта, което съм правил, без его или гордост навсякъде. Интервюиране тази група е една от най-големите удоволствия и най-лесният задача никога не са създали ".

... Докато Майкъл Джексън се работи по The Wiz, бях в Америка, които пътуват с обратно броене. След много убеждаване и постоянство, бих могъл да организира интервю с Майкъл Джексън в Studio 54. Той бе планирано в 17:00 и тя беше студена, влажна и ветровит ден в Ню Йорк. И както обикновено, ние бяхме закъснели за назначаване. Грант правило и пристигнах почти един час по-късно и каза. "Със сигурност те ще бъдат унищожени и аз не го обвинявам за това"
Но за моя изненада, когато ние бутнете вратата на Studio 54, видяхме малка цифра сгушен в рамката на вратата. Майкъл беше там сам, без каквато и безопасност или на запис, ледено студена, но много щастлив.

Влязохме вътре и започна да се подготви всичко за интервюто. Майкъл дори помогна с момчетата на осветление и сложи микрофоните.
Интервюто е продължило около петнадесет минути. Той е срамежлив, но никога няма да забравя как той се засмя, когато попитах за неговата "фънки малко сестра", Джанет. "Да, това е фънки" засмя той. Току-що получихме нашия разговор благодаря му за търпението му и го най-доброто за филма си и новия си албум, който планира, които желаят да работят през 1978 година
ще Албумът Off The Wall и Майкъл се превърна в суперзвезда.

Поглеждайки назад, аз разгледа тази среща с Майкъл като един от най-важните интервюта някога съм правил. И аз се чудя какво ще стане на служителя на CBS, който каза, че Майкъл не е въпрос на приоритет.



... Следващият път, Майкъл отиде в Австралия вече е най-голямата звезда в света. Аз ще никога не забравя среща Countdown, в който ние за първи път видях видеото "Billie Jean". Ние повтаряме отново и отново. Майкъл Джексън беше Фред Астер на 80 и с неговия албум Thriller е създаден чиста магия.

През 1984 г. отидох в Лос Анджелис, за да представи специална награда Countdown за неговия принос към световната музика. Аз се втурнах към офисите на CBS в немилост на секретност и представен на една дама на име Шърли Брукс, някой напълно доверен приятел на Майкъл и семейството му. Тя ме заведе в друга част на сградата и ме представи на Майкъл, който пристигна заобиколен от хора, но беше изненадващо приветлив и приятелски, както беше се възстановява от рани от изгаряне, причинени в главата му от инцидент по време на записа на реклама за Pepsi.
какво да ме изненада беше, че, въпреки че са получили много награди и -включително осем награди Грами в една нощна изглеждаше истински щастлив с нашите. Взехме няколко снимки, но Шърли ни каза, че ще отнеме известно време, за да достигне до нашите ръце, защото Майкъл трябваше да одобри тях на първо място. "Но ние отчаяно се нуждаем, за да донесе тях да награди с обратно броене," Аз се призна. И Шърли не го пропусна.

Следващият път, че Моли е имал възможност да съвпада MJ беше по време на записа на "We Are The World", за които той е имал специален пропуск.
Стиви Уондър каза, че ако го направят на песента в един дубъл той и Рей Чарлз ще ги доведе всички у дома. Синди Lauper ходи всеки го иска да подпише автобиографията си като един сувенир и Бет Мидлър изглеждаше малко тъжна и депресирана, но, от всички преживявания в проучване, "We Are The World е трудно да победим. Една нощ ще никога не забравя. "

" В на края на тази година, получих странно обаждане от Канал 7 Пърт, един господин ми каза, че Telethon тази година беше специален гост на Майкъл Джексън, той може да лети до Пърт справят с Майкъл?. Отначало помислих, че е шега и аз не слушам, но след още две обаждания, аз се съгласих да отида. "

По принцип, Майкъл не искаше да бъде в шоуто, той смята появата му на сцената в деня преди беше достатъчно, но съпругата на милиардера Робърт Холмс съд, Джанет, имаше идея да се научи ленти, в които Сами Дейвис действали в предишните маратони, и че го убеди.
Накрая той се появява много нервна и шепот: "това е много неудобно" докато Джанет стисна ръката й, и седна до Моли и водещ, Peter Waltham.

При завръщането си в Мелбърн, Моли открили причината, поради която Майкъл е присъствал на Telethon:. Това беше част от сделката за закупуване на ATV Music Publishing стоките милиардера Робърт Холмс съд



"през 1987 г. получи още един неочакван обаждане от Gerald Stone, 60 минути програма, с молба, ако исках да летят до Токио, за да се направи една история на една седмица за вашата програма и интервю на Майкъл Джексън. Той

беше първото турне Майкъл соло от Австралия, като част от неговите Bad турне, но билетите не са продавали, както се очаква, поради странните истории и слухове в пресата. За да отговорим на тези слухове, промотора Кевин Якобсен, изпълнителен директор на Sony, Denis Handlin и мениджър на Майкъл, Франк Дилео, планирано интервюто 60 минути. И това е, когато дойда в историята. Майкъл ме познава от предишни интервюта и знаеше, че е добър приятел с брат му Джърмейн. "

Моли отиде в Токио с няколко души от екипа на програмата, се заселват в същия хотел Майкъл и присъстваха на концерта тази вечер.

" Концертът беше ефектно. Тя пое дъх разстояние . Аз можех да разбера защо той е получил толкова много похвали целия свят.
На следващия ден беше назначаването. Първо интервю с Куинси и после още с Майкъл.

Пет минути преди, Франк Дилео влезе в стаята и съобщи, че той е искал да бъде в интервюто. "Вие искате да бъде в стаята?". "No. Искам да се седи до Майкъл в интервюто. "
Нашата оператор ми прошепна:" Аз не мисля. Ние ще трябва да се промени цялото осветление ". Но ние нямаше друг избор. "Дайте ни петнадесет минути, за да се променят светлините , " казах на Франк.
Накрая, Майкъл и Франк пристигна с отбора си. Франк ме отведе настрани. Друг проблем. Неговият стол е много висока. Франк е бил голям, но много ниска скорост, нещо като темерут версия на Дани Де Вито. Аз трябваше да се смея, защото краката му не достигат на земята, той изглеждаше като Хъмпти Дъмпти.

Без съмнение това е един от редките интервюта, които съм направил в живота ми. Не знаех дали погледнете Майкъл Франк. Когато ще задам въпрос за пластична хирургия и всички странни и болезнени истории, Майкъл е на път да се отговори, като Франк отиде и каза: "Аз ще отговоря на този въпрос, ако вие нямате нищо против. " "Това ме притеснява, и ако ме притеснява, твърде разстроена, за да Michael" каза Франк. "Очаквам с ужасен някои от нещата, които са били написани, особено по пластична хирургия. Най - не повечето, All-са боклук и боклук ".

Това не направи почти нищо, за да потуши слуховете.

време на пътуването до Япония виждах добри и лоши страни на австралийски медии. Историята на Петър Wilmoth На възраст е много честен, и радио хора, които Sony, изпратени за покриване на концерта любимите на шоуто толкова много, че те настояват за поръчване на билети за втория. Но, може ли да се смята, че когато те се върнаха в Австралия не направи нищо повече от пази всички материали и концерт на Майкъл? През 1987 г. тя бе нищо, поставен от облаци охлади Майкъл Джексън, и те, разбира се, бяха готини хора ... изобщо.

Посещение на децата е болница в Сидни през ноември 1987:

Сега знам, че Майкъл е имал много общо с това, защото на неговата интровертност, но пресата се появи информация ми изключително ядосан, защото като художник, той е гений. Всички тези екстравагантни истории предотвратени много хора от Австралия видях един голям артист. The Bad Tour счупи всички Оценки записи навсякъде освен в Австралия.






... Малко след премиерата на специални 60-та минута Майкъл дойде в Австралия. По време на турнето, което направих най-нереално нещо на круиз.
Sony организирано хранене в Сидни Харбър за Майкъл, и круиз с лодка, в която не е имало преса, освен от мен, и Майкъл иска да бъде семейството на персонала на дружеството.
След въвеждане на платина албум, мислех, че всичко ще бъде спокойна и отпускаща, но публицист Майкъл ми каза, че иска да говори с мен насаме. Отидох при на предната част на лодката, където е бил Майкъл, и мислех, че ще се изкачи на палубата, но Майкъл каза , "Не, слизат по стълбите".

За моя изненада, стълбите са довели до баните на рицари, с две кабини и писоар , Майкъл говори за един от тях, очевидно търси за неприкосновеността на личния живот, и каза: "Моли, защо пресата е толкова ужасно да ме? Аз не съм направил нищо! "И избухна в сълзи.

Не знаех какво да правя, просто да има, облегнат на вратата се опитва да успокои го . По това време, един от гостите отиде в банята. Той отстъпи пред мен каза "Здравейте Моли , " и отиде да на гърнето, панталони цип надолу и .... Тогава видях Майкъл в кабинката, плаче морета. Бедният човек беше втрещен, без да знае какво да прави, и в края дори не можеше да пее. Той промърмори нещо, цип затворен и се спъна по стълбите. Бях напълно слисан по това време.

Върнахме се и за моя ужас, всеки гледа нас . "Аз не съм направил нищо!" Обявен аз. "Аз не съм направил нищо!".

Австралийският турнето Майкъл ме заведе до един забавен срещат години по-късно в Ню Йорк. Аз се разхождах из Сентрал парк и усмихнато жена ме попита. "? Вие Моли, нали"
. "Право", отговорих аз няма представа коя е тя
"срещнах в Мелбърн, в концерт на Майкъл Джексън".
" О, да, разбира се ". И тогава ние говорим за колко голяма е била.
"И са все още работи върху Sony?, Попитах аз.
Тя ме погледна озадачено. "Аз ще не работят за Sony", каза той. "Сигурен съм, Мерил Стрийп. "
О, Боже мой. Мерил Стрийп, един от най-великите актриси на всички времена. Бяхме седна заедно в концерта на Майкъл в Мелбърн. Мерил беше в Австралия Lindy Чембърлейн участието във филма Evil Angel. В него, динго е взела бебето си, но кой знае кой е взел мозъка ми.


***

***

Следващият път, когато видях Майкъл беше, когато отлетя за Ню Йорк за визуализирането осем песни новия си албум опасно. В проучването, инженерът седна в мен конзолата, ми даде списък с теми и притисна пиесата. През стъклото виждах повече хора седят в различни части на изследването, един от тях е бил Майкъл, който беше малко неловко. Аз съм един от тези хора, които обичат да слушат отново и отново една тема, но този път имаше само един слуша, и само един. След това те ни взе обратно в лимузината и офиса Sandy Gallin му, треньорът на Майкъл. "Какво мислите?" Попита той. " Това звучи чудесно," казах аз, когато той извади списъка с теми. Един разтревожен поглед пробяга през лицето на Санди. "Когато на дяволите взехте това?!" И аз изтръгнат го вън от ръка заяви, че е напълно конфиденциална.

***

През ноември 1991 г., Nine Network ме помоли да направя специален за Майкъл за премиерата на вашата видео черно или бяло. За приключване на програмата, аз трябваше да се появи седнал провеждане на черна пантера. Никога не съм бил по-вкаменен в живота ми, особено когато той каза треньора си, че не е била давана, за да си щастлив.
През този последен момент, аз се опитах да обясня моето мнение за скритите послания на последните четири минути на клипа:

Казах пантерата от клетката си и се превръща Майкъл представена Майкъл клетка в собствения си характер.

бутилката се разби бира на улицата е мнението му за каране в нетрезво състояние.

разрушенията в колата представени яростта на Майкъл чрез счупване на парчета на традиционното семейство.

боклука хвърлен срещу прозореца означаваше, мисленето му за пресата и мръсотията са писали за него.

казах й танци нецензурни беше пряк хладно оръжие за Мадона, които бяха отишли с него като каза, че това е малко скучно.

последователността на Royal Arms Hotel в сълзи дрехите, направени в отговор на носеха сестра му Латоя, и тъй като той бил бесен около неговата биография. Какво защо взаимодействали с Латоя?, Е, можете да повярвам, че обясни, че докато можете да четете Латоя в "Royal Arms Hotel"?

Излишно е да се каже, че на следващия ден, всичко на пресата, особено радио, е сложи ботушите с мен. "

през 1992 г., Моли бе поканен да отиде в Германия за първия концерт на опасното турнето. Той напусна с отбора си и заснет темата отваряне, като останалата част от пресата, но в недоглеждане на на екипа на сигурността, той би могъл да се измъкне обществеността и продължи запис на целия концерт. Въпреки това, вместо да продават го като един контрабанден, той даде на лентите за Sony. След концерта може да поздравят Майкъл и направи няколко снимки заедно.

Dangerous Tour Мюнхен 1992:

https://www.youtube.com/watch?v=_oBlknWO-Fk

той също беше на концерта от турнето в Банкок, когато избухна скандалът в пресата на твърденията за малтретиране на деца. Всички интервюта бяха отменени, но концертът не е направил, и казва, че е един от най-странните и най-тъжната той е свидетел през живота си. Когато Майкъл отменен си обиколка на Австралия, Моли усети, че е разочарован си австралийски фенове и пише колона в TV Week, в който го обидил, но при най каза същото време той не можеше да повярва, пишех тази колона, защото никога преди него бе критикувана, както добре.

"Майкъл се завръща в Австралия през 1996 г. за историята Tour. С това той се върна на върха. Преди това посещение, летях до Калифорния, за да се направи специална в ранчото Невърленд, и въпреки че тя не беше Майкъл настоящето, ние успяхме да направим една страхотна история.
Когато обиколката започна, аз се надявах да направя друго интервю лице в лице с Майкъл, но нямаше нищо потвърдено.
... Когато стигнах до най хотел Шератон Сидни, всички се правят снимки и да вика: "Моли, ще отидете на сватбата?"
"Какво сватба"?
сватбата на Майкъл Джексън ". "
аз се засмя. Мислех, че пресата е отишъл напълно луд.

HIStory Tour Сидни:
https://www.youtube.com/watch?v=Uz6x27n5_4g&t=1532s

На следващата сутрин, 15 ноември, когато дойдох в Мелбърн, а историята е известно, , Майкъл Джексън е бил женен за Деби Роу. Моят телефон димяща и CNN искаха да знаят подробности за сватбата.

Преди предполагаемото сватбата, бях поискал от Daily Telegraph на Сидни напише история за Майкъл Джексън. Написах чувствителна статия за това как трудно е да бъде MJ, и как никой друг не можеше да разбере. Статията е публикувана в изданието събота.
В 05:45 часа следобед, по-малко от три часа, преди да отиде на въздуха от една - час специални, ние получихме обаждане от Канал Девет казва, че Майкъл е чел този член, и бях хареса толкова много исках да направя интервю на живо с мен за Специалния ".

Въпреки това, и въпреки, че Майкъл се появи във времето за запис на интервюто, светлината в Сидни отиде и когато те може да реши проблема, че е твърде късно. Един свят, изключителен, защото предпазител е загубен.

Получаването на награда в Сидни, 1996:
https://www.youtube.com/watch?v=Kh18rHA6Y2Y

Майкъл беше толкова разочарован, че той се съгласи да направи интервю в Бризбейн следващия вторник , По този повод, аз трябваше да се придържаме към въпросите, предварително договорени, но този път тя беше Майкъл, който отговори тях , не си мениджър.
Но напуснах сценария в последния ми въпрос.
Усещах, че ескорта Майкъл започнаха да се паникьосвайте.
"Това е личен приятел на твое ..."
можех да видя Майкъл по-неудобно всеки миг ...
"аз съм фен на Стивън Кинг. Мога ли да попитам какво мислите?
Всеки бе освободен ".

"Струва ми се, че съм направил повече интервюта лице в лице с Майкъл от всеки друг в света, и е голяма чест. Понякога си мисля за тези първи две през 1973 г. и 1977 г. и се чудя какво се е случило с тази на Майкъл Джексън спокойна, както винаги.
Въпреки това, той е направил това, което казах, че искам да направя.
Майкъл Джексън е създаден магия.

http://mjhideout.com/forum/showthread.php?t=128700



Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен