"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



Дженифър Батън припомня в интервю MJ

Дженифър Батън вземе шоу си с Navi Манчестър. Аз превеждам само частите, в които тя говори за MJ. Китаристът на Майкъл Джексън, Дженифър Батън говори за това как тя е работила с Краля на попа (...)
"Никой няма да види в живота си такъв талант. Сигурна съм, че това се случва само веднъж в живота. Той е торнадо на творчеството. Когато той се готви и организира на косата, все още пише писма. Творчество течеше през него. " " Той е бил творчески танци, музика, на сцената, във всичко . Мечтата му е да получите най-голямото шоу на Земята, и хората видяха, че си струва цената за допускане. Всяка обиколка беше различна и течеше от въображението му. " " А преди няколко години видях бележките си. Заедно с привлече моето име тризвезден и пише "Great . " " една от любимите му спомени е играл в Супер Боул, единственият път, в който видях нервен Michael" бях под адско налягане този ден. Всичко трябваше да работят навън е живо и ще живее вечно в YouTube. " " Той беше човек с неговите крака на земята и много приятелски настроен. Много оценявам работата ни, професионализъм и всеотдайност. Той имаше голямо уважение към всички от нас. Имаше 100 души в групата. Така че аз не можех да помисли за един приятел, аз бях един служител. Band, най-близо до него беше Greg Phillinganes, който е играл в документацията си от Jackson Five. Това беше нашият музикален директор. " " Един от любимите ми е, когато те затворен recuredos Токио Дисниленд и може да се изкачи всички атракции, без опашка. Затворени няколко увеселителни паркове в света, така че ние може да направи (...) В Дисниленд, дойде зад мен и ме докосна по рамото, за да ми каже, че той харесва как той играе само го победи ".

http://mjhideout.com/forum/showthread.php?t=128518">

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен