"ПРЕКРАСНОТО Е ВИНАГИ СТРАННО. НЕ ИСКАМ ДА КАЖА, ЧЕ ТАЗИ СТРАННОСТ Е ПОСТИГНАТА ПРЕДНАМЕРЕНО, ХЛАДНОКРЪВНО, ПОНЕЖЕ В ТОЗИ СЛУЧАЙ ТЯ БИ БИЛА ЧУДОВИЩНА, БИ ИЗЛЯЗЛА ИЗВЪН РЕЛСИТЕ НА ЖИВОТА. КАЗВАМ САМО, ЧЕ ПРЕКРАСНОТО ВИНАГИ СЪДЪРЖА МАЛКО ЧУДАТОСТ, НАИВНА, НЕВОЛНА, НЕСЪЗНАТЕЛНА ЧУДАТОСТ, И ЧЕ ИМЕННО ТАЗИ ЧУДАТОСТ ГО ПРАВИ ПРЕКРАСНО. ТЯ Е НЕГОВ БЕЛЕГ, НЕГОВА ОСОБЕНОСТ. ОБЪРНЕТЕ СЪЖДЕНИЕТО МИ И СЕ ОПИТАЙТЕ ДА СИ ПРЕДСТАВИТЕ БАНАЛНА КРАСОТА!"
Шарл Бодлер



* Томас Mesereau, prólogo дел Libro "Michael Jackson Conspiracy" де Афродита Джоунс


3 май 2012 г. в 03:04

"Първият път, когато видях журналистът Афродита Джоунс в съда в Санта Мария, Калифорния, в случая на Майкъл Джексън, аз се обърнах в друга посока. Исках нищо общо с г-жа Джоунс. Първият път, очите ми срещнаха тези на г-жа Джоунс, поех дълбоко, студен поглед. Ако външен вид могат да убият, тя ще бъде погребан.

Аз свързан Афродита Джоунс с валяк на международните медии, които се стремят трудно да се види на Майкъл Джексън за виновен и унищожено. Никога в живота и кариерата си съм намерил сред като обезумяла ярост, нечестно и манипулативно. Въпреки наличието на много почтени журналисти, призракът на печалба изглежда засенчи това, което трябва да бъде точна, вярна и разумно.

Около година след Майкъл Джексън бе оправдан, аз неочаквано се срещна с г-жа Джоунс в художествена галерия в Бевърли Хилс, за да отпразнуват публикуването на поредица от скици на решения с голямо въздействие. За първи път имах открита дискусия с г-жа Джоунс. Казах му, че той е гледал телевизия по време на процеса на Скот Питърсън и наблюдаваше твърде познато подкрепа главата си на рамото на адвокат Марк Geragos. Това се появи във всички вечерни новинарски емисии на около процеса Peterson, и по мое мнение, е ужасно време за аспект на отбраната. Нищо не като мен ще се случи с мен ©.

На г-жа Джоунс каза, че разбрах напълно и много уважаван мой стил и фокус върху защитата на Майкъл Джексън. Тя твърди, че е като съмнения за начина, по който медиите се разглеждат и отчитат по делото. Той дори каза той усети някаква вина за начина, по който той е бил хванат в ярост на медиите, за да обрисуват г-н Джаксън в възможно най-лошия начин. На г-жа Джоунс каза, че е за това, за написването на правдива книга за реалността на процеса на Майкъл Джексън и изкривяването на голяма част от пресата в тяхното отчитане.

Когато Афродита Джоунс попита дали може да ме интервюират за тази работа, аз бях скептичен. Моят партньор във фирмата и приложен адвокат в защита на Джексън, Сюзън Yu, бе категоричен, да не участват в литературните усилията на г-жа Джоунс. Но нещо ми каза, че г-жа Джоунс беше честен, смел и професионално в желанието си да се установи истината за защитата на Майкъл Джексън.

Срещнах се с Афродита Джоунс и преразгледани някои от първоначалните проекти на бъдещата си книга. Бях изненадан от неговата откровеност и си усилия, за да тръгне срещу медийния поток заобикалящата Майкъл Джексън; и наистина, аз се съгласих да помогне, докато усилието дойде от един честен място. Аз отказах да й каже какво да пиша или как да го напиша и аз нямам финансов интерес или полза в тази книга или предговор. Като човек, който силно вярва в силата и ценности на идеи и несъгласие, оценявам различните изгледи от мината, при условие че те идват от почтеност, интелект и точна информация. В случая на Майкъл Джексън, повечето от констатациите на медиите са повърхностни, неинформирани, и егоистично. Знам, че в сърцето ми на сърцето, че Майкъл Джексън не е виновен за всяко от тези зловещи такси.

Моята цел в написването на този предговор е да се подчертае колко е важно доклад вярно относно функционирането на нашата съдебна система. През последните петнадесет години, американското общество е очарован от лечението медии, за да отпразнува изпитанията. Телевизионно отразяване, документални филми, пиеси, телевизионни сериали, филми и книги (художествена и документалните) са установили, масивна аудитория, когато обектът е нашата съдебна система. Размерът на приходите буквално милиарди долари, които са генерирани в световен мащаб, е смайващо. Това е от решаващо значение, че професионалните журналисти поддържат своите ценности и етика в средата на тази огромна експлозия. Мисля, че това не се случи, най-вече в обхвата на делото на Майкъл Джексън.

Когато повече от седемдесет Помощници Santa Barbara Шериф нахлули в дома на Майкъл Джексън в Невърленд Ranch през ноември 2003 г., се върнах в Лос Анджелис за много необходима почивка. Той беше в последния етап от подготовката за защита на актьора Робърт Блейк, който е обвинен в убийството на жена си. В рамките на минути на активиране на мобилния ми телефон след интервал от девет дни, той започва да звъни с обаждания от сътрудници на Майкъл Джексън. Те искаха да лети веднага до Лас Вегас и да е неговият адвокат.

Аз отклони предложението, защото аз не чувствам, че може да етично да вземе дела на Блейк и Джаксън в даден момент. делото за убийството на Блейк беше определен за февруари 2004 г. и консумира цялото си време. Той е успял да се освободи Робърт Блейк от затвора в предварително изслушване, в което всички северноамерикански правни експерти заявиха получаване гаранция би било невъзможно. Успях да се таксата за заговор срещу него бе отстранен в изглед отзад и е в състояние да промени общественото мнение в своя полза, след разпит на свидетели на прокуратурата в телевизионно заседание. Той беше сигурен, че той ще бъде оправдан.

Три месеца след като помоли да бъде адвокат на Майкъл Джексън в навечерието на процеса на Блейк, Робърт и имах сериозна дискусия, съдията от първа инстанция не може да реши. Самият аз отказах защитата си. Около пет седмици по-късно, Ранди Джаксън, брат на Майкъл, ми се обади и ме попита дали бих се преразгледа. Той е известен Randy в продължение на много години, и се бяхме срещнали от време на време. Казах на Ранди той е свободен и готов да се срещне Майкъл Джексън. Ранди Уредих полет до Флорида за тази цел и останалото е история. Животът на всички ни коренно променени по желание на Ранди.

Преди вход ми в случая на Майкъл Джексън, бях ужасен от театрални околните защитата Джексън. Адвокатите му бяха начело на Santa Maria на частен самолет и се появяват, за да се живее най-добрия. Майкъл е късно за първия си външен вид, той се изкачи на върха на конструкцията й за феновете си, и бе домакин на парти за медиите в Невърленд-късно същия ден. се проведе среща на правни и финансови консултанти Джексън, когото местните новинарски презентатори, посочени като "Dream Team на Майкъл" в луксозния хотел Beverly Hills. Майкъл Джексън и неговия адвокат се появи на 60 минути с катастрофални резултати, както и подробности за безопасността на Джаксън, която бе проведена от нацията на исляма, са получавали драматичен публичност в консервативната Santa Maria общност. Не съм искал нищо от това.

Реших до умерено всичко. Аз за разлика, че имаше камери в стаята и се облегна на съдията не мога да понасям, за Първоинстанционния съд и печата на скандалните писания. Аз се отстраняват провокативни лица отбраната, незабавно или постепенно. Някои хора, на които аз не се доверяват бяха изключени от ключовите срещи или отказан достъп до важна информация. Моят фокус е върху тринадесет души-съдията и съдебните заседатели. Хареса ми общността на Санта Мария, ми инстинкт ми каза, че би било справедливо да се Майкъл.

Майкъл Джексън отбраната трябваше да се изправи три основни предизвикателства: прокуратурата, медиите, и легион от посредствени съветници около уязвими, невинен Майкъл Джексън. Аз съм щастлив да кажа, че сме изправени пред три препятствия успешно.

Обвинението е похарчил повече пари и време, опитвайки се да обвини Майкъл Джексън, отколкото който и да е преследване в историята. В началото на 1990 г., окръжен прокурор Том Sneddon на инициира свикването на две грандиозни журита в Санта Барбара и Лос Анджелис, за да разследва и да подведе под отговорност г-н Джаксън. И двамата отказаха да го заредите с някакво престъпление. В средата на 90-те години, г-н Sneddon пътува лично до най-малко две страни търсят предполагаеми жертви на Майкъл. Той не можа да намери всеки.

Г-н Sneddon разположени на уеб сайт в отдел Santa Barbara на шерифа за информация за Майкъл Джексън и нае фирма за връзки с обществеността. Това е абсурдно.

През 2004 г. една трета голямото жури © срещна в този случай и Майкъл Джексън бе обвинен. Прокуратурата имала девет пръстови експерти в този случай, -по отколкото аз съм виждал във всеки процес на смъртното наказание. Не пръстови отпечатъци доказателства е ходил никъде. непредпазливо Те наели всеки възможен експерт в области като злополука реконструкция, цифрови графики, ДНК, съдебномедицински счетоводство, финанси, криминалистика, телефони, акустика, системи за сигурност, сексуална злоупотреба с деца, психология, патология и консултантска съдебни заседатели. Те направиха всичко възможно, опитвайки се да бомбардират журито с всеки възможен факт, че може да помогне на осъдения Майкъл. Това включва наемането на консултант жури, който имаше успешно помогнала прокурори осъдят Тимъти Маквей, Марта Стюарт и Скот Питърсън.

Човек никога не знае колко пари и колко часа служители, прекарано в районна прокуратура. Те бяха проведени многобройни пробни изпитания и контактува полицейски сили по целия свят. Разбира се, всичко това е за сметка на данъкоплатците на Санта Барбара, Калифорния.

Имаше повече акредитирани медии от цял ​​свят, които обхващат този процес, общият брой на журналисти, които са обхванати изпитанията на О Джей Симпсън и Скот Питърсън заедно. Той никога не е покрита изпитание в тази мярка, и вероятно никога няма отново. За съжаление, те вярват, че ще спечелят огромни суми пари на филми, предавания, пиеси и книги за възхода и падението на Майкъл Джексън. Въпреки това, присъдата е била необходима за успешното завършване на всеки от тези проекти. Ако Майкъл Джексън е бил изпратен в затвора, щеше да генерира повече медийно отразяване, отколкото всяко друго събитие в историята. Милиарди долари са били висящи на косъм.

Тъй като това е най-известната знаменитост в света, Майкъл Джексън привлича един безкраен брой на "кандидати" за звезда на всички видове. Това включва адвокати и не-юристи, без разлика. Той постоянно се подлага посредствен и недалновидно съвети от самозвани експерти за това как да го защити. Хората са склонни да се каже всичко, което мислех, че за да се постигне Excel в това събитие, и да се изправи пред това море на безумните е разсейващо и опасно.

Като пример, аз разгледана ролята на майката на обвинителя в съда. Реших в началото на деня, че тя ще бъде основна цел на нашата атака. По време на моето встъпително изявление, аз информирани журито, което ще покаже, че майката е оркестрирана тези неверни твърдения. Като го изследва в продължение на три часа в досъдебното изслушване, знаеше, че тя може да бъде катастрофа за прокуратурата в кръстосан разпит ©. Информирах всички свързани с отбраната Jackson, че нямаше да направи всичко, което може да обезкуражи да свидетелстват за прокуратурата. изрично забранява всички доклад на окръжния прокурор на Лос Анджелис, когато разбрах, че е извършил измама срещу социалното благосъстояние. Съгласно законодателството на Калифорния, тя би отказала да свидетелства.


© Grand Jury: Състои се от 24 граждани, пред който прокуратурата иска официално оплакване на лице. Прокуратурата представя доказателства и доказателства и съдебните заседатели да разреши или не на обвинителния акт. Ако го разреши, той ще информира ответника в следващата стъпка. Sessions пред голямото жури са запазени (непублични), и не могат да преследват или издават всяка присъда.


© Contra-изследване (кръстосан разпит): Първи преглед на свидетеля от страната, която не е предложен като такива. Майката на обвинителя си, Джанет Arvizo, е свидетел преследване, които, когато разпитан за първи път, е описан като "директна проверка." Когато защитата в този случай Mesereau, имаме възможност да я разпита за първи път, тя се нарича "кръстосан разпит".

Въпреки моите ясни увещания, някои адвокати, като никой от тях щяха да се разгледа един единствен свидетел в процеса, те информирани властите на Лос Анджелис. Както се очакваше, тя отказва да свидетелства, и прокурорите ги взеха седмици, за да я убеди да вземе стойката. Ако беше останал твърд, той би могъл да откаже да даде показания, според конституциите на САЩ и Калифорния. Това щеше да нанесе удар на нашата защита.

Аз не мисля, че адвокатите са изобличени намерение да навреди на Майкъл Джексън. По мое мнение, той просто липсва визия и прозрение. Те искаха да бъдат част от събитието и се опита да се появи силна срещу уязвима клиент. Всъщност, те не са в случая.

За щастие, имах две изключителни адвокати на моя екип: Сюзън Yu и Робърт Сангър. Въпреки, че всички ние имаме различен произход, стилове и перспективи, ние направихме добър отбор. На г-жа Ю и г-н Сангър винаги фокусирани и се стремили да видите Майкъл Джексън оправдан. Те знаеха, че е екип усилие е необходимо. Те не се грижи за разликите, които имахме, винаги ние решихме да се съсредоточим върху победата. Аз също се консултира редовно с моя скъп приятел Дженифър Келър, брилянтен престъпна адвокат в Южна Калифорния. Това са адвокатите, които спечелиха случая с мен.

Ние също имахме много професионален персонал и сътрудници. Следователите Исус Кастило и Скот Рос бяха изключителни. Ние държат далеч от медиите и никога не позволи на изкушенията на звездите, за да прекъсне нашата фокусиран отбрана. Това е случай, когато потенциалът за разсейване е навсякъде. Аз съм виждал адвокати от други процеси възбудени с камери, и по мое мнение, се отразява неблагоприятно на интересите на техните клиенти. За щастие, това не се е случило с г-жа Ю, г-н Сангър, или себе си.

Аз разгледа книгата на г-жа Джоунс и аз поздрави за техните усилия. За всеки, който иска да знае какво се е случило в процеса на Майкъл Джексън, това е книгата да чете. Той обяснява подробно и ясно защо една невинна и добросърдечни музикален гений бе оправдан от консервативна жури в Санта Мария, Калифорния. Правосъдието е било направено, и аз съм много горд, че е бил водещият адвокат за Майкъл Джексън.
www.facebook.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

M.J

  Michael Jackson owned the rights to the Beatles' songs. The singer's passion for the band and his love for their songs caused him ...

Всичко за мен